EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN DEMOKRATİK TUTUMLARININ BAZI DEĞİŞKENLERLE İLİŞKİSİ: MALATYA ÖRNEĞİ H Aydemir, ND AKSOY Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (1), 265-280, 2010 | 70 | 2010 |
PROBLEM ÇÖZME SÜRECİNDE ÜSTBİLİŞSEL DAVRANIŞLARIN İNCELENMESİ. H Aydemi̇r, Y KUBANÇ Electronic Turkish Studies 9 (2), 2014 | 64 | 2014 |
The Effect of Cooperative Learning on the Academic Achievement and Attitude of Students in Mathematics Class. Y Karali, H Aydemir Educational Research and Reviews 13 (21), 712-722, 2018 | 59 | 2018 |
İlköğretim 7. sınıf sosyal bilgiler öğretim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi B Akpınar, H Aydemir Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (1), 41-53, 2012 | 35 | 2012 |
İlköğretim 7. sınıf sosyal bilgiler öğretim programı etkinliklerinin uygulamadaki etkililiğinin değerlendirilmesi H Aydemir Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011 | 30 | 2011 |
Grasha-Reichmann ölçeğine göre öğretmen adaylarının öğrenme stillerinin değerlendirilmesi H Aydemir, E Koçoğlu, Y KARALI Kastamonu Eğitim Dergisi 24 (4), 1881-1896, 2016 | 29 | 2016 |
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Öğretim Yöntem, Teknik Ve Stratejileri Kullanma Yeterlikleri/Competencıes Of Socıal Scıences Teachers In Usıng Teachıng Methods, Technıques And … H AYDEMİR Hikmet Yurdu 5 (9), 81-100, 2012 | 29 | 2012 |
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin öğretim araç-gereçleri kullanım düzeyleri H Aydemir Cumhuriyet Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi 36 (1 …, 2012 | 27 | 2012 |
Teacher Education in China, Japan and Turkey. Y Baris, A Hasan Educational research and reviews 14 (2), 51-55, 2019 | 24 | 2019 |
Study of secondary school students’ multiple intelligence areas (Malatya case) H Aydemir, Y Karalı Procedia-Social and Behavioral Sciences 152, 167-172, 2014 | 23 | 2014 |
Examining the Internet Addiction Levels of High School Senior Students. H Aydemir Journal of Education and Training Studies 6 (4), 17-25, 2018 | 19 | 2018 |
Self-efficacy of teacher candidates intended teaching profession H Aydemir, M Duran, M Kapıdere, D Kaleci, ND Aksoy Procedia-Social and Behavioral Sciences 152, 161-166, 2014 | 18 | 2014 |
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ 21. YÜZYIL ÖĞRETEN VE ÖĞRENEN BECERİLERİNİN İNCELENMESİ H AYDEMİR, Y KARALI, G COŞANAY Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi, 1199-1214, 2020 | 16 | 2020 |
Serbest etkinlik derslerine yönelik sınıf öğretmenlerinin görüşleri H Aydemir, E BOZKURT, H ŞEKERCİ Turkish Journal of Educational Studies 2 (2), 41-74, 2015 | 14 | 2015 |
Türkiye ve Singapur ilkokul fen bilimleri öğretim programlarının karşılaştırılması Y KARALI, ÖV PALANCIOĞLU, H AYDEMİR İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (1), 866-888, 2021 | 13* | 2021 |
Investigation of the cognitive behavioral problem solving process H Aydemir, Y Kubanç Turkish Studies 9 (2), 203-219, 2014 | 13 | 2014 |
The evaluation of university students’ views on internet resources H Aydemir, Aİ Benzer, O Karahan, E Akmençe Procedia-Social and Behavioral Sciences 103, 1067-1074, 2013 | 10 | 2013 |
COVID-19 SALGIN SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİMDE YAŞANAN SORUNLARA İLİŞKİN VELİ VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ G COŞANAY, Y KARALI, H AYDEMİR, ŞEN Mert Sosyal Bilimler Elektronik Dergisi/Electronic Journal of Social Sciences, 70-84, 2020 | 9 | 2020 |
TÜRKÇE DERSİNDE KULLANILAN KİTAPLARIN DEĞERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ H AYDEMİR, A ÖZEL Turkish Studies (Elektronik) 12 (6), 77-88, 2017 | 9 | 2017 |
Öğretmen adaylarının konuşma kaygılarının incelenmesi: İnönü üniversitesi örneği Y Karalı, TG Şahin, M Şen, H Aydemir İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (3), 2277-2296, 2021 | 8 | 2021 |