Genç yetişkinlikte kişilerarası ilişkilerin cinsiyet, cinsiyet rolleri ve yalnızlık algısı açısından incelenmesi S İmamoğlu PQDT-Global, 2008 | 147 | 2008 |
Stresle başa çıkma becerisi geliştirmeye yönelik grup çalışması B Aydın, S İmamoğlu Eğitim Bilimleri Dergisi, 2001 | 114 | 2001 |
The Prediction of Gender and Attachment Styles on Shame, Guilt, and Loneliness. M Akbag, SE Imamoglu Educational Sciences: Theory and Practice 10 (2), 669-682, 2010 | 104 | 2010 |
Cinsiyet ve bağlanma stillerinin utanç, suçluluk ve yalnızlık duygularını yordama gücünün araştırılması M Akbağ, SE İmamoğlu Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 10 (2), 651-682, 2010 | 93 | 2010 |
Öğretmen adaylarının öfke ve öfke ifade tarzları ile bağlanma stilleri arasındaki ilişkinin incelenmesi S İmamoğlu PQDT-Global, 2003 | 81 | 2003 |
İnternet bağımlılığı ile başa çıkmada bilişsel davranışçı yaklaşımın kullanılması: Bir olgu sunumu S Erden, O Hatun Addicta: The Turkish Journal on Addictions 2 (1), 53-83, 2015 | 59 | 2015 |
KİŞİLERARASI İLİŞKİ BOYUTLARI ÖLÇEĞİ'NİN GELİŞTİRİLMESİ SE İmamoğlu, B Aydın Psikoloji Çalışmaları 29, 39-64, 2009 | 58 | 2009 |
Bilişsel davranışçı yaklaşıma dayalı grupla psikolojik danışma uygulamasının 8. sınıf öğrencilerinin sınav kaygısına etkisi İ DEMİRCİ, S ERDEN Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 43 …, 2016 | 43 | 2016 |
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ “SANAT EĞİTİMİ DERSİ” KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORLARI R KALYONCU Education Sciences 8 (1), 90-102, 2013 | 33 | 2013 |
Awareness: The effect of group counseling on awareness and acceptance of self and others S Erden Procedia-Social and Behavioral Sciences 174, 1465-1473, 2015 | 32 | 2015 |
Gender role and social identifications: The two major factors to shape Turkish women S Erden-İmamoğlu Education 134 (1), 82-93, 2013 | 30 | 2013 |
İmam hatip lisesi öğrencilerinin akran ilişkilerinin insanî değerler ve öznel iyi oluş düzeyleri açısından incelenmesi S Erden, S Yılmaz Kalem Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi 6 (2), 387-414, 2016 | 29 | 2016 |
Üniversite öğrencilerinin öfke yaşantıları ile problem çözme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi B Aydın, S İmamoğlu, M Yukay Eğitim Bilimleri Dergisi, 2005 | 20 | 2005 |
Bilişsel davranışçı temelli psiko-eğitim programının psikolojik dayanıklılık ve duygu düzenleme üzerindeki etkisi S ERDEN, Z Eminoğlu OPUS International Journal of Society Researches 15 (21), 555-582, 2020 | 19 | 2020 |
The predictors of school refusal: depression, anxiety, cognitive distortion and attachment I Tekin, S Erden, ABŞ Ayva, E Büyüköksüz Journal of Human Sciences 15 (3), 1519-1529, 2018 | 17 | 2018 |
How do personality traits effect shame and guilt?: An evaluation of the Turkish culture S Erden, M Akbağ Eurasian Journal of Educational Research, 113-132, 2015 | 15 | 2015 |
Examination of High School Students' Learned Resourcefulness: A Review of Gender, Parental Attitudes, and Values. S Erden, D Ümmet International Online Journal of Educational Sciences 6 (1), 2014 | 13 | 2014 |
Attachment styles in gifted children can creativity be correlated? E ASLAN, S İMAMOĞLU Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 38-56, 2009 | 13 | 2009 |
Scale of dimensions of interpersonal relationships S Erden Imamoglu, B Aydin STUDIES IN PSYCHOLOGY-PSIKOLOJI CALISMALARI DERGISI 29, 39-64, 2009 | 12 | 2009 |
The Use of Cognitive-Behavioral Therapy in Coping with Internet Addiction: A Case Study. S Erden, O Hatun Addicta: The Turkish Journal on Addictions 2 (1), 2015 | 11 | 2015 |