Takip et
Nurettin Güz
Nurettin Güz
İletişim Fakültesi Profesörü, Gazi Üniversitesi
gazi.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Haberde yönlendirme ve kamuoyu araştırmaları
N Güz
Ankara: Nobel Yayınevi, 2005
2902005
Etkili iletişim terimleri: Reklamcılık: Halkla ilişkiler ve tanıtım: Pazarlama
N Güz
İnkılâp Kitabevi, 2002
1922002
Türkiye'de basın-iktidar ilişkileri (1920-1927)
N Güz
Turhan Kitabevi, 2008
1202008
Tek parti ideolojisinin yayın organları, Halkevleri dergileri: 1932-1950
N Güz
Bilge yapım, 1995
891995
Türk basınında gündem oluşturma
N Güz
Yeni Türkiye Medya Özel Sayısı 2 (12), 982-983, 1996
721996
Osmanlı Basını
N Güz
Selçuk İletişim, 40-57, 2000
532000
Siyasal tercihleri belirlemede kitle iletişim araçlarının rolü (Mart 1994 Yerel Seçimleri Ankara Örneği)
N Güz
Amme İdaresi Dergisi 28 (1), 113-128, 1995
421995
Dijital propaganda ve politik başarı: 24 Haziran 2018 Cumhurbaşkanlığı seçiminin Twitter analizi
N Güz, C Yegen, BO Aydın
Erciyes İletişim Dergisi 6 (2), 1461-1482, 2019
322019
Türk Basınında Kamuoyu Araştırmalarının Yönlendirme Aracı Olarak Kullanılması
N Güz
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 1 (1), 45-73, 1997
321997
Kamuoyu Araştırmaları
CC Lake, PC Harper, N Güz
Eğitim Akademi Yayınları, 2008
312008
Serbest Cumhuriyet Fırkası Sonrası Basında Muhalefet ve 1931 Matbuat Kanunu
N Güz
GÜ Iletişim Fakültesi Basımevi, 1993
311993
Göstergeküreler, reklam ve" öteki" kavramı
N Güz, R Küçükerdoğan
İstanbul Kültür Üniversitesi Yayınları, 2005
242005
Bilgi Açığı Hipotezi ̇ ve Yeni ̇ Medya ̇
N Güz, H Yanık
Yeni Medya, 1-14, 2017
232017
Haber ve bilgi alma aracı olarak yeni medya: Muş ili örneği
N Güz, C Yegen, H Yanık
International Journal of Social Sciences and Education Research 3 (4), 1404-1417, 2017
19*2017
İletişim fakülteleri eğitim sistemine yönelik yeni bir yaklaşım
N Güz, H Yanık, C Yegen
International Journal of Social Sciences and Education Research 3 (5), 1546-1560, 2017
182017
KAMUOYU ARAŞTIRMALARI VE MEDYAYA GÜVEN (CREDIBILITY OF PUBLIC OPINION SURVEYS AND MEDIA
N Güz, H YANIK, C Yegen, IÖ KILIÇ, M Bingöl
www. guvenplus. com. tr, 1, 2017
172017
TOPLUMSAL SORUMLULUK YAKLAŞIMI VE GÜVEN BAĞLAMINDA MEDYA VE KAMUOYU ARAŞTIRMALARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
N Güz, H Yanık
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 8 (1), 298-336, 2020
152020
Cumhuriyetin İlanına Basının Bakışı
N Güz
Selçuk İletişim, 3-12, 1999
151999
Yeni medya çağında siyasi konuşma ve kanaat önderliği: 24 Haziran cumhurbaşkanlığı seçimi örneği
N Güz, ZG Demirtaş
Yeni Medya 2019 (7), 1-19, 2019
142019
İlk muhalif gazete olarak İbret
N Güz, G Bayhan
Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi 1 (1), 1-15, 2016
142016
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20