Ortaokullarda okutulan seçmeli derslerin seçiminde velilerin göz önünde bulundurduğu kriterlerin incelenmesi M Aslan Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü,(Yayımlanmamış Yüksek Lisans …, 2014 | 20 | 2014 |
ZEKA OYUNLARI DERSİNE GİREN ÖĞRETMENLERİN DERSTE YAŞADIKLARI PROBLEMLERİN İNCELENMESİ M ASLAN Scientific Educational Studies 3 (1), 56-73, 2019 | 14 | 2019 |
Impact of earning on young children’s sharing behaviour A Balcı, H Kotaman, M Aslan Early Child Development and Care 191 (11), 1757-1764, 2021 | 11 | 2021 |
Student preferences for motivation type after successful completion of a mathematics task H Kotaman, M Aslan Educational Psychology 40 (6), 695-712, 2020 | 10 | 2020 |
Whom to trust: Joker or teacher H Kotaman, M Arslan European Journal of Developmental Psychology 18 (3), 350-366, 2021 | 7 | 2021 |
Children’s epistemic and interpersonal trust decisions for precise versus relative testimony H Kotaman, M Aslan Early Child Development and Care 193 (6), 743-753, 2023 | 3 | 2023 |
Impact of verbal teacher immediacy on child development students’ course motivation and perception of their instructor AK Tekin, H Kotaman, M Aslan The International Journal of Early Childhood Learning 23 (1), 1, 2015 | 2 | 2015 |
Young children’s selective trust decision between relative versus precise expressions H Kotaman, M Arslan Early Child Development and Care 192 (16), 2656-2664, 2022 | 1 | 2022 |
İlkokul 2. Sınıf Öğretmenlerin Mangala Oyununa İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi M ASLAN, E GÖKÇEN Göbeklitepe Eğitim ve Spor Bilimleri Dergisi 1 (1), 1-11, 2022 | 1 | 2022 |
Whom to share teacher, joker or stranger H Kotaman, M Aslan International Journal of Early Years Education, 1-11, 2021 | 1 | 2021 |
Developmental trajectory of children’s epistemic and interpersonal trust decision for acting and testifying informants H Kotaman, M Aslan Journal of Cognitive Psychology, 1-11, 2024 | | 2024 |
İlkokul Türkçe Dersi Öğretim Programlarında Değerler Eğitiminin Yeri M ASLAN, E GÖKÇEN Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi, 1094-1114, 2024 | | 2024 |
Farklı Disiplin ve Kademelerde Eğitici Drama Örnekleri ve Uygulamaları M Aslan, E Gökçen, Ö Kekil Göbeklitepe Eğitim ve Spor Bilimleri Dergisi 2 (2), 1-22, 2023 | | 2023 |
ÖĞRETMENLERİN ORFF-SCHULWERK KAVRAMINA VE UYGULAMALARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ ÖK M ASLAN, E GÖKCEN Scientific Educational Studies 6 (2), 327-345, 2022 | | 2022 |
Zeka oyunlarıyla zenginleştirilmiş matematik öğretiminin 5. sınıf öğrencilerinin akademik başarılarına, problem çözme öz-yeterlik algılarına ve bilişsel farkındalıklarına etkisi M ASLAN SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, 2022 | | 2022 |
Early Childhood Learning H KOTAMAN, ALIK TEKIN, M ASLAN | | 2015 |