Takip et
Ahu Yazıcı Ayyıldız
Ahu Yazıcı Ayyıldız
Adnan Menderes Üniversitesi Kuşadası Turizm Fakültesi
adu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Attitudes of hotel customers towards the use of service robots in hospitality service encounters
AY Ayyildiz, M Baykal, E Koc
Technology in society 70, 101995, 2022
512022
KONAKLAMA İŞLETMELERİNİN ENGELLİLER İÇİN OLANAKLARI VE YÖNETİCİLERİN GÖRÜŞLERİ: KUŞADASI ÖRNEĞİ
T Ayyıldız, H Atay, A Yazıcı
Gazi Üniversitesi Turizm Fakültesi Dergisi, 84-100, 2014
502014
An overview of tourism and hospitality scales: Discussion and recommendations
E Koc, AY Ayyildiz
Journal of Hospitality and Tourism Insights, 2021
342021
Culture’s influence on the design and delivery of the marketing mix elements in tourism and hospitality
E Koc, AY Ayyildiz
Sustainability 13 (21), 11630, 2021
252021
COVİD-19 SALGIN DÖNEMİNDE OTELLERİN PAZARLAMA STRATEJİLERİ: KUŞADASI ÖRNEĞİ
AY Ayyıldız
Business & Management Studies: An International Journal 8 (3), 3328-3358, 2020
162020
Otel İşletmelerine Yönelik E-Şikâyetlerin İçerik Analizi ile İncelenmesi: Kuşadası 5 Yıldızlı Otel İşletmeleri Örneği
Y Ayyıldız A, B M
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 16 (30), 2661-2683, 2020
12*2020
Veri Tabanlı Pazarlama Faaliyetlerinin Müşteri Sadakatine Etkisi: Kuşadası’ndaki 4 ve 5 Yıldızlı Otel Yöneticileri Üzerine Bir Uygulama
M Baykal, AY Ayyıldız
Journal of Tourism and Gastronomy Studies 8 (2), 1247-1268, 2020
82020
Illusion of Control in Service Failure Situations: Customer Satisfaction/Dissatisfaction, Complaints, and Behavioural Intentions
T Ayyildiz, Yazici-Ayyildiz A, E Koc
Current Psychology, 2023
72023
Müzelerde Dijitalleşme Sürecine İlişkin Sanal Müzelerin İncelenmesi
N Yıldız, Yazıcı-Ayyıldız A, T T
Tured, Turist Rehberliği Dergisi 5 (2), 2022
6*2022
Turist Rehberleri Bakış Açısıyla Dijitalleşme ve Robot Rehberler (A Study of
S ÖZALKAN, DŞ ÖZKURT, AY AYYILDIZ
Journal of Tourism and Gastronomy Studies 10 (2), 1415-1435, 2022
62022
Restoranlarda Kullanılan Akıllı Teknolojiler ve Robot Restoranlar Hakkında Tripadvisor’da Yapılan Yorumların Değerlendirilmesi
AY Ayyildiz, E Eroğlu
JOURNAL OF TOURISM AND GASTRONOMY STUDIES 9 (2), 1102-1122, 2021
62021
Pazarlama Fırsatı Olarak Akıllı Turizm: Kuşadası Örneği
A Ayyıldız, Yazıcı, T Ayyıldız
Business & Management Studies: An International Journal https://www.bmij.org …, 2020
6*2020
Otel Yöneticileri ve Misafirleri Perspektifinden Dijitalleşme
M Baykal, Y Ayyıldız A
GSI Journals Serie A: Advancements in Tourism, Recreation and Sports …, 2022
52022
Bodrum’daki Otel İşletmelerinin Web Sitelerinin Etkinlik ve Verimlilik Bakımından Analizi
Ö Esen, Y Ayyıldız A
Journal of Tourism and Gastronomy Studies 10 (1), 156-170, 2022
42022
Covid-19 Sürecinde Otel İşletmelerine Yönelik E-Şikayetlerin İncelenmesi
G Keskin, Y M, Y Ayyıldız A
25.Pazarlama Kongresi 1, 81-92, 2021
42021
MARKETING STRATEGIES OF THE HOTELS IN COVID-19 PANDEMIC PROCESS: KUŞADASI SAMPLE
AY AYYILDIZ
Business & Management Studies: An International Journal 8 (3), 3328, 2020
42020
Yerel Yönetimlerin Destinasyon Marka İmajı ve Şehir Pazarlamasına Yönelik Algıları Üzerine Nitel Bir Araştırma: Kuşadası Örneği
YAA Alimanoğlu Ç
20. Ulusal - 4. Uluslararası Turizm Kongresi 2 (14), 423, 2019
42019
Otel İşletmelerinde Tüketici Sinizminin Satın Alma Niyetine Etkisinde Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlama Niyetinin Rolü
AY Ayyıldız, M Baykal
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 24 (46-1), 1521-1535, 2021
32021
Pamukkale’de Faaliyet Gösteren 4 ve 5 Yıldızlı Termal Otel İşletmelerine Yönelik E-Şikayetlerin İncelenmesi
Ç Mine, AY Ayyildiz
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi 5 (3), 1945-1960, 2021
32021
MÜŞTERİ SADAKATİ YARATMADA SADAKAT PROGRAMLARININ OTEL İŞLETMELERİNDE UYGULANMASI
AY AYYILDIZ, S DİNLER
Business & Management Studies: An International Journal 8 (2), 1193-1220, 2020
32020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20