Follow
Ahu Yazıcı Ayyıldız
Ahu Yazıcı Ayyıldız
Adnan Menderes Üniversitesi Kuşadası Turizm Fakültesi
Verified email at adu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Attitudes of hotel customers towards the use of service robots in hospitality service encounters
AY Ayyildiz, M Baykal, E Koc
Technology in society 70, 101995, 2022
522022
KONAKLAMA İŞLETMELERİNİN ENGELLİLER İÇİN OLANAKLARI VE YÖNETİCİLERİN GÖRÜŞLERİ: KUŞADASI ÖRNEĞİ
T Ayyıldız, H Atay, A Yazıcı
Gazi Üniversitesi Turizm Fakültesi Dergisi, 84-100, 2014
522014
An overview of tourism and hospitality scales: Discussion and recommendations
E Koc, AY Ayyildiz
Journal of Hospitality and Tourism Insights, 2021
342021
Culture’s influence on the design and delivery of the marketing mix elements in tourism and hospitality
E Koc, AY Ayyildiz
Sustainability 13 (21), 11630, 2021
262021
COVİD-19 SALGIN DÖNEMİNDE OTELLERİN PAZARLAMA STRATEJİLERİ: KUŞADASI ÖRNEĞİ
AY Ayyıldız
Business & Management Studies: An International Journal 8 (3), 3328-3358, 2020
162020
Otel İşletmelerine Yönelik E-Şikâyetlerin İçerik Analizi ile İncelenmesi: Kuşadası 5 Yıldızlı Otel İşletmeleri Örneği
Y Ayyıldız A, B M
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 16 (30), 2661-2683, 2020
12*2020
Veri Tabanlı Pazarlama Faaliyetlerinin Müşteri Sadakatine Etkisi: Kuşadası’ndaki 4 ve 5 Yıldızlı Otel Yöneticileri Üzerine Bir Uygulama
M Baykal, AY Ayyıldız
Journal of Tourism and Gastronomy Studies 8 (2), 1247-1268, 2020
82020
Illusion of Control in Service Failure Situations: Customer Satisfaction/Dissatisfaction, Complaints, and Behavioural Intentions
T Ayyildiz, Yazici-Ayyildiz A, E Koc
Current Psychology, 2023
72023
Müzelerde Dijitalleşme Sürecine İlişkin Sanal Müzelerin İncelenmesi
N Yıldız, Yazıcı-Ayyıldız A, T T
Tured, Turist Rehberliği Dergisi 5 (2), 2022
62022
Turist Rehberleri Bakış Açısıyla Dijitalleşme ve Robot Rehberler (A Study of
S ÖZALKAN, DŞ ÖZKURT, AY AYYILDIZ
Journal of Tourism and Gastronomy Studies 10 (2), 1415-1435, 2022
62022
Restoranlarda Kullanılan Akıllı Teknolojiler ve Robot Restoranlar Hakkında Tripadvisor’da Yapılan Yorumların Değerlendirilmesi
AY Ayyildiz, E Eroğlu
JOURNAL OF TOURISM AND GASTRONOMY STUDIES 9 (2), 1102-1122, 2021
62021
Pazarlama Fırsatı Olarak Akıllı Turizm: Kuşadası Örneği
A Ayyıldız, Yazıcı, T Ayyıldız
Business & Management Studies: An International Journal https://www.bmij.org …, 2020
6*2020
Otel Yöneticileri ve Misafirleri Perspektifinden Dijitalleşme
M Baykal, Y Ayyıldız A
GSI Journals Serie A: Advancements in Tourism, Recreation and Sports …, 2022
52022
Bodrum’daki Otel İşletmelerinin Web Sitelerinin Etkinlik ve Verimlilik Bakımından Analizi
Ö Esen, Y Ayyıldız A
Journal of Tourism and Gastronomy Studies 10 (1), 156-170, 2022
42022
Covid-19 Sürecinde Otel İşletmelerine Yönelik E-Şikayetlerin İncelenmesi
G Keskin, Y M, Y Ayyıldız A
25.Pazarlama Kongresi 1, 81-92, 2021
42021
MARKETING STRATEGIES OF THE HOTELS IN COVID-19 PANDEMIC PROCESS: KUŞADASI SAMPLE
AY AYYILDIZ
Business & Management Studies: An International Journal 8 (3), 3328, 2020
42020
Yerel Yönetimlerin Destinasyon Marka İmajı ve Şehir Pazarlamasına Yönelik Algıları Üzerine Nitel Bir Araştırma: Kuşadası Örneği
YAA Alimanoğlu Ç
20. Ulusal - 4. Uluslararası Turizm Kongresi 2 (14), 423, 2019
42019
Otel İşletmelerinde Tüketici Sinizminin Satın Alma Niyetine Etkisinde Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlama Niyetinin Rolü
AY Ayyıldız, M Baykal
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 24 (46-1), 1521-1535, 2021
32021
Pamukkale’de Faaliyet Gösteren 4 ve 5 Yıldızlı Termal Otel İşletmelerine Yönelik E-Şikayetlerin İncelenmesi
Ç Mine, AY Ayyildiz
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi 5 (3), 1945-1960, 2021
32021
MÜŞTERİ SADAKATİ YARATMADA SADAKAT PROGRAMLARININ OTEL İŞLETMELERİNDE UYGULANMASI
AY AYYILDIZ, S DİNLER
Business & Management Studies: An International Journal 8 (2), 1193-1220, 2020
32020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20