Follow
Turan Atılgan
Turan Atılgan
Verified email at ege.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Marketing innovation in the apparel industry: Turkey
E Utkun, T Atılgan
Fibres & Textiles in Eastern Europe 2010, 2010
502010
Tekstil sektöründe aile işletmelerinden kurumsallaşmaya doğru giden süreç
T Atılgan
Türkiye VI. Pamuk, Tekstil ve Konfeksiyon Sempozyumu Bildirileri, 100-114, 2003
472003
Sanayi işletmelerinde kurumlaşma ve şirket kültürü
İ Akat, T Atılgan
Ankara: Lale Ofset, 1992
401992
Hazır Giyim Sektöründe Örgütsel Stres Üzerine Bir Araştırna
T Atılgan, İ Dengizler
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007
392007
Effects of knowledge management on supply chain management in the clothing sector: Turkish case
S Kanat, T Atilgan
Fibres & Textiles in Eastern Europe, 9--13, 2014
362014
The effects of the EU customs union with Turkey on the Turkish textile and clothing sector
T Atilgan, S Kanat
Fibres and Textiles in Eastern Europe 14 (4), 11, 2006
292006
SWOT analysis of Pakistan's textile and clothing industry
S Kanat, SA Abbasi, MH Peerzada, T Atilgan
Industria Textila 69 (6), 502, 2018
262018
EGE ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİNİN TEKSTİL ÜRÜNLERİNİN MARKALARI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
T Atılgan
Ege Academic Review 3 (1), 90-118, 2003
232003
Eco-labelling applications in the textile & apparel sector in Turkey
T Atilgan
Fibres and textiles in Eastern Europe 15 (2), 14, 2007
212007
Türk tekstil sektörünün fırsat ve riskleri
T Atılgan
Tekstil İşveren Dergisi 261, 2001
202001
Tekstil ve hazır giyim sektöründe değer zinciri ve ekonomik etkileri
T Atılgan
172006
Konfeksiyonda karar verme teknikleri
C Ünal, T Atılgan
Tekstil Ve Konfeksiyon Dergisi 4, 256-263, 2007
142007
Acceptable Quality Levels in the Textile Sector and their Affect on the Level of Competition
T Atilgan
Fibres and Textiles in Eastern Europe 15 (1), 16, 2007
142007
The effects of the textile and clothing sector on the economy of Turkey
T Atilgan, S Kanat
Fibres and Textiles in Eastern Europe 14 (4), 16, 2006
142006
Research on fast fashion and fast fashion retailing in Turkish apparel sector
Y Haciola, T Atilgan
Textile and Apparel 24 (2), 143-150, 2014
132014
KOBİ Niteliğindeki Tekstil ve Hazır Giyim İşletmelerinin Uluslararası Pazarlara Açılmasında Sektörel Dış Ticaret Şirketlerinin Etkisi
T Atılgan
132006
Tekstil ve hazır giyim sektöründe 01 Ocak 2005 tarihinden itibaren uygulanmaya başlayan korunma önlemleri ve Türkiye (Bölüm 2)
T Atılgan, A Şen
102006
Konfeksiyon İşletmelerinde Performans Değerlendirmesi ve Etki Eden Faktörler
T Atılgan
Türkiye V. Pamuk, Tekstil ve Konfeksiyon Sempozyumu Bildiriler, Derleyen …, 1992
101992
The best supplier selection by using analytic hierarchy process (AHP) and fuzzy comprehensive evaluation (FCE) methods: An example of a Turkish leather apparel company
P OFLUOĞLU, ÖRK Nilay, MM Mutlu, T Atilgan
Textile and Apparel 27 (4), 326-333, 2017
92017
Yılına Doğru Büyük Ölçekli Sanayi İşletmelerinde Kurumsallaşma Eğilimleri: İzmir ve Hinterlandında İmalat Sanayiinde Kurumlaşmaya Yönelik Bir Eğilim ve Saptama Araştırması …
İ Akat, T ATILGAN
TOBB Ekonomik ve Sosyal Sorunlar Dizisi 4, 2000
92000
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20