Gifted and Talented Education in Turkey: Critics and Prospects/Türkiye'de Üstün Yeteneklilerin Egitiminin Elestirel Bir Degerlendirmesi U Sak, MB Ayas, BB Sezerel, E Öpengin, NN Özdemir, SD Gürbüz Talent 5 (2), 110, 2015 | 138 | 2015 |
Anadolu Sak zekâ ölçeği (ASİS) uygulayıcı kitabı U Sak, B Bal Sezerel, B Ayas, F Tokmak, NN Özdemir, Ş Demirel Gürbüz, ... Anadolu Üniversitesi ÜYEP Merkezi, 2016 | 65* | 2016 |
COVID-19 Salgınında Türkiye’deki Özel Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Ailelerine Yönelik Uzaktan Özel Eğitim Uygulamalarına İlişkin Uzman Bakış Açısı SB Sunagül, GB GENÇ, S Vuran, G YILDIZ, S Çelik, İ DİKEN, Ç Uysal, ... Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 23 (1 …, 2022 | 24* | 2022 |
A Componential Analysis of Gender Differences in Scientific Creativity. NN Özdemir, U Sak Turkish Journal of Giftedness & Education 3 (2), 2013 | 22* | 2013 |
Test of scientific creativity animations for children: Development and validity study NN Atesgoz, U Sak Thinking Skills and Creativity 40, 100818, 2021 | 16 | 2021 |
Creativity in the domain of mathematics. U Sak, Ü Ayvaz, B Bal-Sezerel, NN Özdemir Cambridge University Press, 2017 | 15 | 2017 |
Are more humorous children more intelligent? A case from Turkish culture D Arslan, U Sak, NN Atesgoz Humor 34 (4), 567-588, 2021 | 9 | 2021 |
A Comparative Analysis of Psychometric Properties of Memory Tasks and Their Relationships with Higher-Order Thinking Skills: Recognition versus Recall G Kayacan, NN Ateşgöz, SAK Uğur Talent 10 (2), 162-175, 2020 | 8 | 2020 |
A Critical Assessment of the Education for Gifted and Talented Students in Turkey U Sak, B Ayas, B Bal-Sezerel, E Öpengin, NN Özdemir, Ş Demirel-Gürbüz | 6 | 2016 |
The status of gifted students during covid-19 pandemic process GA DOĞAN, NN ATEŞGÖZ Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 24 (1), 37-53, 2023 | 3* | 2023 |
Intelligence differences across years: A trend analysis BB Sezerel, NN Ateşgöz, N Kirişçi Journal of Theoretical Educational Science 16 (1), 107-126, 2023 | 3 | 2023 |
Çocuklar için animasyonlu bilimsel yaratıcılık testinin geliştirilmesi NN Ateşgöz PQDT-Global, 2020 | 2 | 2020 |
Özel yeteneklilerin eğitim modelleri G Avcı, N Özdemir Pegem Atıf İndeksi, 174-190, 2017 | 2 | 2017 |
GELENEKSEL VE DİJİTAL YARATICILIK NN ATEŞGÖZ Dijital Kültür Bir Değişim Öyküsü (Medya, İletişim ve Eğitim Araştırmaları), 163, 2024 | | 2024 |
DİJİTAL ÇAĞDA ÖZEL YETENEKLİLERİN EĞİTİMİ NN ATEŞGÖZ Dijital Kültür Bir Değişim Öyküsü (Medya, İletişim ve Eğitim Araştırmaları), 145, 2024 | | 2024 |
A Comparasion of Scientific Literacy Levels of Gifted and Nongifted Students NN Ateşgöz, BB Sezerel Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (4), 842-858, 2023 | | 2023 |
THE IMPACT OF GENDER AND GRADE LEVEL ON STUDENTS'GENERAL INTELLIGENCE, VERBAL POTENTIAL, VISUAL POTENTIAL, AND MEMORY CAPACITY BBAL SEZEREL, SB ESMEROĞLU, NN ATEŞGÖZ International Journal of Eurasian Education and Culture 8 (22), 1625-1648, 2023 | | 2023 |
SÖZEL ZEKÂYI YORDAYAN BİLİŞSEL BECERİLERİN İNCELENMESİ BBAL SEZEREL, NN ATEŞGÖZ Trakya Eğitim Dergisi 13 (1), 519-533, 2023 | | 2023 |
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERE YÖNELİK MATEMATİKTE ZENGİNLEŞTİRME UYGULAMALARI BBAL SEZEREL, NN ATEŞGÖZ CONGRESS PROCEEDINGS, 20, 2021 | | 2021 |
Dünyada Özel Yeteneklilerin Eğitim Modelleri NN Ateşgöz Üstün Yeteneklilerin Eğitiminde Modeller ve Stratejiler, 200-221, 2020 | | 2020 |