Türkiye-Finlandiya sınıf öğretmenliği matematik öğretimi programları, sınıf öğretmeni adayları ile öğretmenlerinin öz-yetkinlik ve öğrenme-öğretme süreçleri açısından … N Şahinkaya Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2008 | 43 | 2008 |
Sosyal bilgiler ve sınıf öğretmeni adaylarının sosyal bilgiler ve matematik derslerinin ilişkilendirilmesine yönelik görüşleri E ALADAĞ, N ŞAHİNKAYA Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 21 (1), 157-176, 2013 | 41 | 2013 |
The relationship between the methods teachers use against the misbehaviour performed in the classroom and emphatic tendencies of teachers S Yılmaz, N Şahinkaya Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2932-2936, 2010 | 29 | 2010 |
The Effect of ICT Assisted Project Based Learning Approach on Prospective ICT Integration Skills of Teacher Candidates. P Pilten, G Pilten, N Sahinkaya Journal of Education and Training Studies 5 (3), 135-147, 2017 | 28 | 2017 |
İlköğretim öğrencilerinin matematik kaygılarının ve matematik dersine yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi H Şimşek, N Şahinkaya, C Aytekin Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 11 (2 …, 2017 | 24 | 2017 |
Proje ve etkinlik destekli öğretimin sınıf öğretmeni adaylarının matematik öğretimine yönelik yeterlik inançlarına etkisi N Tertemiz, N Şahinkaya Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (1), 87-98, 2010 | 22 | 2010 |
SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ GRAFİKLER İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ E ALADAĞ, N ŞAHİNKAYA Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 309-328, 2013 | 20* | 2013 |
Sınıf öğretmeni adaylarının matematikle ilgili kavramlara ilişkin metaforları N Şahi̇nkaya Journal of Turkish Studies 11 (3), 2016 | 8 | 2016 |
The views of class teachers on the integration between social studies and mathematics N Sahinkaya, E Aladag Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2876-2880, 2010 | 5 | 2010 |
Sınıf öğretmenliği ve sosyal bilgiler öğretmenliği adaylarının matematik ve sosyal bilgiler derslerinin ilişkilendirilmesine yönelik görüşleri. 18 E Aladağ, N Şahinkaya Eğitim Bilimleri Kurultayı, 1-3, 2009 | 4 | 2009 |
Pre-service Class Teachers’ Feelings about Graphs E Aladag, N Sahinkaya Procedia-Social and Behavioral Sciences 191, 1813-1817, 2015 | 3 | 2015 |
Finnish and Turkish national core curriculum for basic education in mathematics J Joutsenlahti, N Sahinkaya Long-term Research in the Didactics of Mathematics and Science, 124, 2011 | 3 | 2011 |
İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER PROGRAMINDA SOSYAL BİLGİLER DERSİ İLE MATEMATİK DERSİNİN İLİŞKİLENDİRİLMESİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ N ŞAHİNKAYA, E ALADAĞ Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi 1 (4), 103-123, 2009 | 3 | 2009 |
Determining relationship between life studies and mathematics lectures in Turkish life studies curriculum N Sahinkaya, E Aladag, S Aladag Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 538-542, 2012 | 2 | 2012 |
The effects of teaching decimal fraction supported by music and stories on the attitudes of fourth grade students. ŞN Tunçer, D. Millî Eğitim, 67-90, 2021 | 1 | 2021 |
The assessment of web sites related with teaching science and mathematics used by 4th and 5th grade elementary students and their teachers N Sahinkaya, S Ozsoy, G Ozsoy 8th European Conference on eLearning, 512-517, 2009 | 1 | 2009 |
Gerçekçi Matematik Eğitimi’nin İlkokulda Problem Çözme Kurma Başarısına ve Öz Yeterliliğe Etkisi A SANCU, N ŞAHİNKAYA Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 43 (3), 1587-1621, 2023 | | 2023 |
Pre-Service Primary School Teachers' Metaphoric Perceptions about Geometry. N Sahinkaya, C Kilic Acta Didactica Napocensia 14 (2), 59-70, 2021 | | 2021 |
SOSYAL BİLGİLER VE SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ SOSYAL BİLGİLER VE MATEMATİK DERSLERİNİN İLİŞKİLENDİRİLMESİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ1 E ALADAĞ, N ŞAHİNKAYA | | |