Follow
Nihan Sahinkaya
Nihan Sahinkaya
Verified email at medeniyet.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Türkiye-Finlandiya sınıf öğretmenliği matematik öğretimi programları, sınıf öğretmeni adayları ile öğretmenlerinin öz-yetkinlik ve öğrenme-öğretme süreçleri açısından …
N Şahinkaya
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2008
432008
Sosyal bilgiler ve sınıf öğretmeni adaylarının sosyal bilgiler ve matematik derslerinin ilişkilendirilmesine yönelik görüşleri
E ALADAĞ, N ŞAHİNKAYA
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 21 (1), 157-176, 2013
412013
The relationship between the methods teachers use against the misbehaviour performed in the classroom and emphatic tendencies of teachers
S Yılmaz, N Şahinkaya
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2932-2936, 2010
292010
The Effect of ICT Assisted Project Based Learning Approach on Prospective ICT Integration Skills of Teacher Candidates.
P Pilten, G Pilten, N Sahinkaya
Journal of Education and Training Studies 5 (3), 135-147, 2017
282017
İlköğretim öğrencilerinin matematik kaygılarının ve matematik dersine yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
H Şimşek, N Şahinkaya, C Aytekin
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 11 (2 …, 2017
242017
Proje ve etkinlik destekli öğretimin sınıf öğretmeni adaylarının matematik öğretimine yönelik yeterlik inançlarına etkisi
N Tertemiz, N Şahinkaya
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (1), 87-98, 2010
222010
SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ GRAFİKLER İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ
E ALADAĞ, N ŞAHİNKAYA
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 309-328, 2013
20*2013
Sınıf öğretmeni adaylarının matematikle ilgili kavramlara ilişkin metaforları
N Şahi̇nkaya
Journal of Turkish Studies 11 (3), 2016
82016
The views of class teachers on the integration between social studies and mathematics
N Sahinkaya, E Aladag
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2876-2880, 2010
52010
Sınıf öğretmenliği ve sosyal bilgiler öğretmenliği adaylarının matematik ve sosyal bilgiler derslerinin ilişkilendirilmesine yönelik görüşleri. 18
E Aladağ, N Şahinkaya
Eğitim Bilimleri Kurultayı, 1-3, 2009
42009
Pre-service Class Teachers’ Feelings about Graphs
E Aladag, N Sahinkaya
Procedia-Social and Behavioral Sciences 191, 1813-1817, 2015
32015
Finnish and Turkish national core curriculum for basic education in mathematics
J Joutsenlahti, N Sahinkaya
Long-term Research in the Didactics of Mathematics and Science, 124, 2011
32011
İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER PROGRAMINDA SOSYAL BİLGİLER DERSİ İLE MATEMATİK DERSİNİN İLİŞKİLENDİRİLMESİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
N ŞAHİNKAYA, E ALADAĞ
Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi 1 (4), 103-123, 2009
32009
Determining relationship between life studies and mathematics lectures in Turkish life studies curriculum
N Sahinkaya, E Aladag, S Aladag
Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 538-542, 2012
22012
The effects of teaching decimal fraction supported by music and stories on the attitudes of fourth grade students.
ŞN Tunçer, D.
Millî Eğitim, 67-90, 2021
12021
The assessment of web sites related with teaching science and mathematics used by 4th and 5th grade elementary students and their teachers
N Sahinkaya, S Ozsoy, G Ozsoy
8th European Conference on eLearning, 512-517, 2009
12009
Gerçekçi Matematik Eğitimi’nin İlkokulda Problem Çözme Kurma Başarısına ve Öz Yeterliliğe Etkisi
A SANCU, N ŞAHİNKAYA
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 43 (3), 1587-1621, 2023
2023
Pre-Service Primary School Teachers' Metaphoric Perceptions about Geometry.
N Sahinkaya, C Kilic
Acta Didactica Napocensia 14 (2), 59-70, 2021
2021
SOSYAL BİLGİLER VE SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ SOSYAL BİLGİLER VE MATEMATİK DERSLERİNİN İLİŞKİLENDİRİLMESİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ1
E ALADAĞ, N ŞAHİNKAYA
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–19