Takip et
Özgür Eroğlu
Özgür Eroğlu
Atatürk Üniversitesi Türk Musikisi Devlet Konservatuvarı
atauni.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Müzik eğitimi anabilim dalı öğrencilerinin piyano eserlerini ezbere çalma başarılarında analitik ezberleme yaklaşımının etkililiği
Ö Eroğlu
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2010
182010
Piyano eğitiminde kullanılan sonatinlere ilişkin teknik çalışma yöntemleri
Ö Eroğlu
Ankara: Yüksek Lisans Tezi Gazi Üni. Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Güzel …, 2004
82004
Solfege Teaching in Higher Music Education in Turkey: Instructors' Perspectives (Türkiye'de Müzik Eğitimi Veren Yükseköğretim Kurumlarında Solfej Öğretimi)
O EROGLU
International Online Journal of Educational Sciences 13 (2), 2021
32021
MÜZİK ÖĞRETMENİ YETİŞTİREN KURUMLAR İÇİN BİR PİYANO BAŞLANGIÇ METOT KİTABI BELİRLENMESİ
Ö EROĞLU
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 508-525, 2018
32018
Eğitim fakültesi mezunu müzik öğretmenlerinin armoni bilgi ve becerilerine ilişkin görüşleri
Ö Eroğlu
Bartın University Journal of Faculty of Education 4 (2), 319-330, 2015
32015
MÜZİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI MEZUNLARININ YETENEK SINAVI PUANLARI İLE MEZUNİYET NOTLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
Ö Eroğlu, Ö Gençel Ataman
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 2 (2), 332-337, 2013
3*2013
Integrating movable numbers into fixed-do system in solfege class: an action research study
Ö Eroğlu
Music Education Research 24 (1), 70-82, 2022
22022
BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ NECATİBEY EĞİTİM FAKÜLTESİ MÜZİK ÖZEL YETENEK SINAVINA BAŞVURAN ÖĞRENCİ ADAYLARININ PROFİLİ
ÖG Ataman, Ö Eroğlu
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 14 (25), 19-29, 2011
22011
Piyano Eserlerine Yönelik Analitik Ezberleme Yaklaşımının Etkililiği
Ö EROĞLU
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 31 (2), 2011
22011
Solfej Öğretiminde Deşifre Başarısının Değerlendirilmesi
Ö Eroğlu
Akademisyen Kitabevi, 2022
2022
MÜZİK EĞİTİMİ ANA BİLİM DALI ÖĞRETİM ELEMANLARININ KALİTE DÜZEYİNE YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Ö Eroğlu
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 5 (2), 26-35, 2016
2016
MÜZİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI MEZUNLARININ MÜZİK TEORİSİ-KOMPOZİSYON VE BİREYSEL PERFORMANS DERSLERİ BAŞARILARININ KARŞILAŞTIRILMASI.
Ö EROĞLU, Ö GENÇEL ATAMAN
Academic Sight/Akademik Bakış 38, 2013
2013
Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi Müzik Özel Yetenek Sınavına Başvuran Oğrencilerin Profili
Ö Gençel Ataman, Ö Eroğlu
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 14 (25), 2011
2011
SOLFEJ ÖĞRETİMİNDE HARMANLANMIŞ ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ETKİLİ KULLANIMI
Ö Eroğlu
SOLFEJ DERSLERİ İÇİN ÖDEVLENDİRME VE DEĞERLENDİRMEYE YARDIMCI BİR DİJİTAL PLATFORM: EARMASTER CLOUD
Ö Eroğlu
SOLFEJ ÖĞRETİMİNDE “TONAL DERECELER” YÖNTEMİNE DAYALI BİR ÖĞRETİM TASARIMI
Ö Eroğlu
MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ İNFORMAL MÜZİK EĞİTİMİ YOLUYLA KAZANDIKLARI DAVRANIŞLAR
Ö GENÇEL ATAMAN, Ö EROĞLU
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–17