Follow
Serkan Ekinci
Serkan Ekinci
Faculty of Education, Hacettepe University
Verified email at hacettepe.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Learning science outside the classroom: development and validation of the out-of-school learning environments perception scale
AI Sen, H Ertas-Kılıc, O Oktay, S Ekinci, Z Kadırhan
Journal of Outdoor and Environmental Education 24 (1), 19-36, 2021
262021
Investigating grade-12 students’ cognitive structures about the atomic structure: a content analysis of student concept maps
S Ekinci, Aİ Şen
International Journal of Science Education 42 (6), 977-996, 2020
142020
Investigation of middle school students’ thoughts about a mobile planetarium activity
Ö Oktay, S Ekinci, Aİ Şen
Elementary Education Online 19 (2), 695-717, 2020
102020
Mobil Planetaryum Etkinliği: Ortaokul Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
S Ekinci, Ö Oktay, Aİ Şen
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 40 (3), 827-852, 2020
22020
Sağlık Kuruluşları - Hastaneler
Aİ Şen, S Ekinci
Okul Dışı Öğrenme Ortamları, 307-329, 2019
12019
Disiplinlerarası Yaklaşım, Fizik Eğitiminde Disiplinlerarası Yaklaşım ve Önemi
S EKİNCİ, Ö OKTAY, A ŞEN
Ekonomik İşbirliği Teşkilatı Eğitim Enstitüsü, 2024
2024
Öğretmenlik Mesleğinin Geleceğinde Yeni Yaklaşımlar: Okul Dışı Öğrenme Ortamları
S EKİNCİ, A ŞEN
Nobel Akademik Yayıncılık, 2023
2023
Modern Fizik Öğretiminde Argümantasyona Dayalı Sorgulama: Bir Durum Çalışması
S Ekinci
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022
2022
Investigating 12Th Grade Students' Cognitive Structures About The Atom Concept Using Different Assessment Tools
S Ekinci
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
2015
A Review of Studies Related to Atom Concept in Science Education Literature
S EKİNCİ, A ŞEN
Okul Dışı Öğrenme Ortamı Olarak Planetaryum: Bir Toplumsal Sorumluluk Projesi
A ŞEN, H ERTAŞ KILIÇ, Ö OKTAY, S EKİNCİ, Z KADIRHAN
Lise Fizik Ders Kitaplarında Yer Alan Bağlamların Cinsiyet Değişkenine Göre İncelenmesi
S Ekinci, A Şen
Lise Fen Öğretim Programları Atomun Modern Yapısının Anlamlı Öğrenilmesine Olanak Sağlıyor Mu?
S EKİNCİ, A ŞEN
Development of a novel qualitative analysis method for concept maps to assess students’ knowledge structures
S EKİNCİ, A ŞEN
Investigating 12th Grade High School Turkish Students’ Cognitive Structures about the Atom Concept Using Concept Mapping Tool
A ŞEN, S EKİNCİ
Students’ Exploration of Physics Concepts in Planetarium: A Novel Research Design
A ŞEN, S EKİNCİ, Ö OKTAY
Exploring Pre-Service Physics Teachers’ Understanding of the Heisenberg Uncertainty Principle
S EKİNCİ, A ŞEN
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–17