Learning science outside the classroom: development and validation of the out-of-school learning environments perception scale AI Sen, H Ertas-Kılıc, O Oktay, S Ekinci, Z Kadırhan Journal of Outdoor and Environmental Education 24 (1), 19-36, 2021 | 26 | 2021 |
Investigating grade-12 students’ cognitive structures about the atomic structure: a content analysis of student concept maps S Ekinci, Aİ Şen International Journal of Science Education 42 (6), 977-996, 2020 | 14 | 2020 |
Investigation of middle school students’ thoughts about a mobile planetarium activity Ö Oktay, S Ekinci, Aİ Şen Elementary Education Online 19 (2), 695-717, 2020 | 10 | 2020 |
Mobil Planetaryum Etkinliği: Ortaokul Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi S Ekinci, Ö Oktay, Aİ Şen Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 40 (3), 827-852, 2020 | 2 | 2020 |
Sağlık Kuruluşları - Hastaneler Aİ Şen, S Ekinci Okul Dışı Öğrenme Ortamları, 307-329, 2019 | 1 | 2019 |
Disiplinlerarası Yaklaşım, Fizik Eğitiminde Disiplinlerarası Yaklaşım ve Önemi S EKİNCİ, Ö OKTAY, A ŞEN Ekonomik İşbirliği Teşkilatı Eğitim Enstitüsü, 2024 | | 2024 |
Öğretmenlik Mesleğinin Geleceğinde Yeni Yaklaşımlar: Okul Dışı Öğrenme Ortamları S EKİNCİ, A ŞEN Nobel Akademik Yayıncılık, 2023 | | 2023 |
Modern Fizik Öğretiminde Argümantasyona Dayalı Sorgulama: Bir Durum Çalışması S Ekinci Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022 | | 2022 |
Investigating 12Th Grade Students' Cognitive Structures About The Atom Concept Using Different Assessment Tools S Ekinci Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015 | | 2015 |
A Review of Studies Related to Atom Concept in Science Education Literature S EKİNCİ, A ŞEN | | |
Okul Dışı Öğrenme Ortamı Olarak Planetaryum: Bir Toplumsal Sorumluluk Projesi A ŞEN, H ERTAŞ KILIÇ, Ö OKTAY, S EKİNCİ, Z KADIRHAN | | |
Lise Fizik Ders Kitaplarında Yer Alan Bağlamların Cinsiyet Değişkenine Göre İncelenmesi S Ekinci, A Şen | | |
Lise Fen Öğretim Programları Atomun Modern Yapısının Anlamlı Öğrenilmesine Olanak Sağlıyor Mu? S EKİNCİ, A ŞEN | | |
Development of a novel qualitative analysis method for concept maps to assess students’ knowledge structures S EKİNCİ, A ŞEN | | |
Investigating 12th Grade High School Turkish Students’ Cognitive Structures about the Atom Concept Using Concept Mapping Tool A ŞEN, S EKİNCİ | | |
Students’ Exploration of Physics Concepts in Planetarium: A Novel Research Design A ŞEN, S EKİNCİ, Ö OKTAY | | |
Exploring Pre-Service Physics Teachers’ Understanding of the Heisenberg Uncertainty Principle S EKİNCİ, A ŞEN | | |