Follow
Murat GENÇ
Title
Cited by
Cited by
Year
The project-based learning approach in environmental education
M Genc
International Research in Geographical and Environmental Education, 1-13, 2015
2392015
The effect of scientific studies on students’ scientific literacy and attitude
M Genc
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 34 (1), 141-152, 2015
792015
İşbirlikli öğrenmenin başarıya ve tutuma etkisi
G Murat, F Şahin
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 9 (1 …, 2015
73*2015
SINIF ÖGRETMENLIGI ÖGRENCILERININ ÇEVREYE YÖNELIK TUTUMLARININ BELIRLENMESI 1/THE INVESTIGATION OF CANDIDATE TEACHERS'ATTITUDES TOWARDS ENVIRONMENT
M Genç, T Genç
Asian Journal of Instruction 1 (1), 9, 2013
70*2013
Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Okuryazarlığı Alt Boyutlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
M Akıllı, M Genç
Sakarya University Journal of Education 5 (2), 81-97, 2015
67*2015
İşbirlikli öğrenmenin problem çözmeye ve başarıya etkisi
M Genç
PQDT-Global, 2007
672007
ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ GELİŞMELERİ TAKİP ETME DURUMLARI: FATİH PROJESİ ÖRNEĞİ
G Murat, G Tülin
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (2), 61-78, 2013
65*2013
Effects of nature-based environmental education on the attitudes of 7th grade students towards the environment and living organisms and affective tendency
M Genc, T Genc, P Goc Rasgele
International Research in Geographical & Environmental Education 27 (4), 326-340, 2018
612018
An evaluation of the cooperative learning process by sixth-grade students
M Genç
Research in Education 95 (1), 19-32, 2016
532016
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN SINIF VE CİNSİYETE GÖRE SINAV KAYGI DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
M Genç
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 11 (01), 85-95, 2013
492013
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME STİLLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ: BARTIN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ.
M Genç, M Kocaarslan
Turkish Journal of Social Research/Turkiye Sosyal Arastirmalar Dergisi 17 (2), 2013
44*2013
Prospective teachers’ views about using station technique at environmental education course
G Murat
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (2), 188-203, 2013
40*2013
Modeling the relationships between subdimensions of environmental literacy
M Genc, M Akilli
Applied Environmental Education & Communication 15 (1), 58-74, 2016
392016
Views of teacher candidates about slowmation: Biology units sample
M Genç
Education and Information Technologies 24 (2), 1015-1034, 2019
37*2019
Türkiye’de Sosyo-bilimsel Konular Üzerine Yapılmış Araştırmaların İçerik Analizi
M Genç, T Genç
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi 4 (2), 27-42, 2017
33*2017
Kavram yanılgılarının oyunlarla tespiti: Tabu Oyunu/Determination of misconceptions by games: Taboo Game
M Genç, T Genç, AV Yüzüak
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi; Cilt 9, Sayı …, 2013
322013
Öğretmenlerin Çoklu Zekâ Alanları İle Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.
M Genç
Bartin University Journal of Faculty of Education 1 (1), 2012
27*2012
İlköğretim Okullarının ikinci kademesindeki öğrencilerin fen bilgisi dersine karşı tutumlarının değerlendirilmesi. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Celal Bayar Üniversitesi
M Genç
Fen Bilimleri Enstitüsü, 2001
26*2001
MODELLING THE EFFECTS OF SELECTED AFFECTIVE FACTORS ON LEARNING STRATEGIES AND CLASSROOM ACTIVITIES IN SCIENCE EDUCATION
M Akıllı, M Genç
Journal of Baltic Science Education 16 (4), 599-611, 2017
252017
The effect of analogy-based teaching on students' achievement and students' views about analogies
M Genc
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching 14 (2), 1-18, 2013
192013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20