Takip et
Miraç AYDIN
Miraç AYDIN
Prof Dr in Science Education
trabzon.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Bilgisayar destekli fizik etkinliklerinin öğrenci kazanimlarina etkisi: basit harmonik hareket örneği
O Karamustafaoğlu, M Aydin, FEF KTÜ, TH ÖZMEN
TURKISH ONLINE, 2002
1292002
Fen ve teknoloji öğretmenleri için geliştirilen proje tabanlı öğretim yöntemi konulu bir destek programının etkilerinin araştırılması
M Aydin
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011
302011
İlköğretim fen ve teknoloji dersi programında yer alan çevre konularına yönelik bir program analizi
M ÜREY, M AYDIN
e-Kafkas Journal of Educational Research 1 (2), 2014
282014
Data Logger Cihazinin Ohm Kanunu Üzerindeki Pilot Uygulamasi
HS AYVACI, T Özsevgeç, M Aydin
TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology 3 (3), 2004
252004
Fen ve teknoloji öğretmenlerinin proje tabanlı öğretim yöntemi (PTÖY) ile ilgili ihtiyaçlarının incelenmesi
A BACANAK, M AYDIN, S Çepni
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 7 (1 …, 2013
192013
Investigating pre-service science teachers’ mobile augmented reality integration into worksheets
M Aydin
Journal of Biological Education 55 (3), 276-292, 2021
102021
The first steps on agricultural education in Turkish elementary schools: The school garden project
S Cepni, M Aydin, M Hasiloglu, M Urey
ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL …, 2012
102012
The effect of computer aided teaching on students’ acquisitions: the sample of simple harmonical motion
O Karamustafaoglu, M Aydin, H Özmen
Turkish Online Journal of Educational Technology 4 (4), 10, 2005
102005
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının proje tabanlı öğrenme (PTÖ) algılarının incelenmesi
Y Akbaş, M Aydın
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (1), 678-693, 2019
72019
Exploring Pre-Service Science Teacher Methods and Strategies for The Driving Questions in Research Inquiry: From Consulting an Instructor to Group Discussion.
M Aydın
The International Journal of Environmental and Science Education (IJESE) 11 …, 2016
72016
GENEL BİYOLOJİ LABORATUVARI KAPSAMINDA GELİŞTİRİLEN BİYO-LAB-WEB (BLW) YÖNTEMİNİN ETKİLİLİĞİ VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ
M ÜREY, M AYDIN
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 150-167, 2014
62014
Analysis of science and technology teachers' needs related with project-based teaching method (PBTM)
M Aydın, A Bacanak, S Çepni
Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and Mathematics …, 2013
42013
Evaluating the content accuracy of augmented reality applications on the Solar System
M Aydin, I Ozcan
Physics Education 57 (3), 035009, 2022
22022
Determination of the levels of elementary student teachers in putting the stages of technological design cycle into practice: A model parachute race activity
M Aydın, H Bakırcı, H Artun, S Çepni
Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 1540-1545, 2011
22011
Teachers’ mental associations about the COVID-19: an example of metaphor study
E Koçoğlu, M Aydin, A Dumlupınar Arslan, N Çetinkaya, R Kubat, ...
E-International Journal of Educational Research 12 (5), 141-159, 2021
12021
BİLGİSAYAR DESTEKLİ DİJİTAL DENEY ARAÇLARININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAVRAMLARI ANLAMALARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: SÜRTÜNMELİ EĞİK DÜZLEM DENEYİ ÖRNEĞİ
M AYDIN, H ARTUN, O Murat, Ü Mustafa
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (1), 68-90, 2012
12012
Effectiveness of a Professional Support Program Related to Project Based Instruction (PBI) on Science and Technology Teachers' Needs
M Aydin, S ÇEPNİ
Journal of Turkish Science Education 8 (4), 55-68, 2011
12011
A lesson plan revisiting the Eratosthenes experiment to teach the seasons inductively from a space-based perspective
M Aydin, A Wiyarsi, N Fitriyana, MT Ilkbahar, IN Setiawan
Physics Education 58 (5), 055022, 2023
2023
“Ay’ın Evreleri” Konusunun Fen Bilimleri Dersi Programındaki Yerinin Uzamsal Düşünme Becerisi Gelişimi İle İlişkilendirilmesi
MK Abdioğlu, M AYDIN
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 36 (2), 1-22, 2023
2023
The Effects of a Story-telling Approach on Sixth-grade Pupils' Values, Attitudes and Motivation with Regard to Studies of the Human Nervous System.
H Sali, M Aydin
Journal of Turkish Science Education 20 (3), 369-378, 2023
2023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20