Takip et
Abdulkadir Maskan
Abdulkadir Maskan
dicle.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The effect of project-based learning on pre-service physics teachers electrostatic achievements
M Baran, A Maskan
Cypriot Journal of Educational Sciences 5 (4), 243-257, 2010
1752010
Learning Physics through Project-Based Learning Game Techniques.
M Baran, A Maskan, S Yasar
International Journal of Instruction 11 (2), 221-234, 2018
1212018
The influence of project-based STEM (PjbL-STEM) applications on the development of 21st century skills
M Baran, M Baran, F Karakoyun, A Maskan
Journal of Turkish Science Education 18 (4), 798-815, 2021
762021
ORTAÖĞRETİM 9. SINIF FİZİK DERS KİTABININ DERS KİTABI DEĞERLENDİRME ÖLÇÜTLERİNE GÖRE İNCELENMESİ
C Demir, AK Maskan, Ş Çevik, M Baran
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 125-140, 2009
522009
İlköğretim 4. sınıf fen ve teknoloji ders kitabının değerlendirme ölçütleri yönünden incelenmesi
AK Maskan, MH Maskan, K Atabay
DÜ Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi 9, 22-32, 2007
522007
Farklı branşlardaki öğretmen adaylarının çevre sorunlarının nedenleri, eğitimi ve çözümlerine ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi üzerine bir araştırma
R EFE, S GÖNEN, M BARAN
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (32), 1-12, 2006
452006
A Study on Adolescent Students’ Levels of Hopelessness, Loneliness and Self-Esteem: A Sample from Turkey
M Baran, M Baran, A Maskan
Mediterranean Journal os Social Sciences 6, 2015
412015
Proje tabanlı öğrenme modelinin fizik öğretmenliği ikinci sınıf öğrencilerinin elektrostatiğe yönelik tutumlarına etkisi
M BARAN, AK Maskan
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 41-52, 2009
392009
FİZİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
M BARAN, Ş YAŞAR, A MASKAN
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 230-248, 2015
372015
Preservice science and math teachers’ difficulties in disruptive behavior and class management
AK Maskan
International Journal of Educational Reform 16 (4), 336-349, 2007
372007
A study of relationships between academic self concepts, some selected variables and physics course achievement
M Baran, AK Maskan
International Journal of Education 3 (1), 1, 2011
342011
Physics, Chemistry and Biology Teachers' Reasons for Choosing the Profession of Teaching and Their Levels of Job Satisfaction with Respect to Certain Variables.
M Baran, A Maskan, M Baran
Journal of Education and Training Studies 3 (3), 101-110, 2015
232015
Kavram haritaları yönteminin fizik öğretmen adaylarının elektrostatik kavram başarısına ve elektrostatiğe karşı tutumuna etkisi
A Maskan, G Güler
Çağdaş Eğitim Dergisi 29 (309), 34-40, 2004
232004
Web Destekli Öğrenme Halkası Yaklaşımının Lise 11
C Demir, AK Maskan
Sınıf Öğrencilerinin Fizik Dersi Öz-Yeterlik İnançlarına Etkisi. Dicle …, 2012
192012
Prospective teachers’ perceptions of teaching practice experience in school placements
A MASKAN, EFE Rıfat
Journal of Turkish Science Education 8 (2), 64-77, 2011
152011
Fizik ve matematik öğretmen adaylarının fiziğe karşı öz-yeterlik inançlarının değerlendirilmesi
A Maskan
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (1), 31-42, 2010
152010
Web destekli öğrenme halkası yaklaşımı uygulamalarına ilişkin öğrenci görüşleri
C DEMİR, AK MASKAN
Journal of Computer and Education Research 2 (3), 136-150, 2014
122014
Fizik Öğrenimi İle İlgili Motivasyonel Faktörler Konusunda Bir Çalışma
N Özek, AK MASKAN, S GÖNEN
III. Fen Bilimleri Sempozyumu, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim …, 1998
101998
Fen alanları öğretmenlerinin fen, teknoloji, matematik ve mühendislik (FeTeMM) farkındalık düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
M Baran, MB Türkan, HA Efe, A Maskan
ICPESS (International Congress on Politic, Economic and Social Studies) 4, 2018
92018
Fen alanları öğretmenleri ve fen alanları öğretmen adaylarının FeTeMM (STEM) farkındalık düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
M Baran, M Baran, HA EFE, A MASKAN
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (1), 1-29, 2020
82020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20