Takip et
Mehmet Demirkol
Mehmet Demirkol
dicle üniversitesi temel eğitim bölümü
dicle.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Effect of Blended Learning Environment Model on High School Students' Academic Achievement.
IY Kazu, M Demirkol
Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 13 (1), 78-87, 2014
2992014
Dicle üniversitesi Ziya Gökalp eğitim fakültesi dergisinin bibliyometrik analizi
M DEMİRKOL, T KUTLUCA
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 108-118, 2016
302016
Öğretmen Adaylarının KPSS Öğretmenlik Alan Bilgisi Sınavına İlişkin Görüşleri
C AKÜZÜM, M DEMİRKOL, Ö EKİCİ, T Muharrem
International Journal Of Eurasia Social Sciences 6 (18), 331-334, 0
26*
Ortaöğretim kurumlarında harmanlanmış öğrenme ortamının akademik başarıya ve öğrenci tutumlarına etkisi
M Demirkol
Yayınlanmış yüksek lisans tezi, Fırat Üniversitesi, Eğitim Bilimleri …, 2012
212012
EĞİTİM KURUMLARINDA SOSYAL SERMAYENİN İŞ TATMİNİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
F Özmen, C Aküzüm, E Koçoğlu, Ç Tan, M Demirkol
Ekev Akademi Dergisi, 333-346, 2014
172014
Sınıf öğretmenlerinin öğretmenlik mesleğine yönelik motivasyon düzeyleri
M DEMİRKOL
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi 4 (1), 37-54, 2019
122019
Sınıf öğretmenlerinin alternatif ölçme değerlendirme araçlarını kullanmalarına yönelik web tabanlı modül tasarımı ve değerlendirilmesi
M Demirkol
Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018
82018
Sınıf Öğretmenlerinin Vicdan Algısı
M Demirkol, D Kılıç
Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (32), 853-864, 2017
72017
İLKOKUL İNGİLİZCE ÖĞRETMENLERİNİN İLKOKUL İNGİLİZCE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI UYGULAMALARINA İLİŞKİN YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ
S Süer, M Demirkol, B Oral
Elektronik sosyal bilimler dergisi 18 (72), 1926-1941, 2019
62019
Classroom teachers' in-class ecological footprint awareness raising practices
İ ASLAN, M DEMİRKOL
Kastamonu Eğitim Dergisi 30 (3), 633-644, 2022
52022
Sınıf öğretmenlerinin ekolojik ayak izi farkındalık düzeyleri
M DEMİRKOL, İ ASLAN
Journal of Computer and Education Research 9 (18), 904-928, 2021
52021
Öğretmen Adaylarının Lisansüstü Eğitim Yapmak İsteme Nedenleri
M DEMİRKOL, M DOĞRU, C DEMİR
International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education …, 2014
52014
ÖĞRETİM ELEMANLARININ ALAN BİLGİSİ YETERLİKLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
F Özmen, C Aküzüm, TAN Çetin, E Koçoğlu, M Demirkol
E-Journal of New World Sciences Academy 615, 2014
52014
Are Primary Teachers Literate or Not: A Study on Curriculum Literacy of Primary Teachers.
S Süer, M Demirkol
International Journal of Contemporary Educational Research 10 (1), 72-88, 2023
32023
The Relationship Between Self-Efficacy and Collective Efficacy Perceptions of Primary Teachers.
M Demirkol
International Online Journal of Educational Sciences 15 (1), 2023
22023
Stereotypes about the teaching profession
M Demirkol
International Journal of Psychology and Educational Studies 9, 998-1011, 2022
22022
Web based module design and evaluation for the classroom teachers: Alternative assessment and evaluation tools
M DEMİRKOL, D KILIÇ
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (Special Issue), 37-59, 2020
22020
ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN, ÖĞRETİM ELEMANLARININ ALAN BİLGİSİ YETERLİĞİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
F ÖZMEN
Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 242-258, 2013
22013
Harmanlanmış Öğrenmeye Yönelik Araştırmaların Karma-meta Yöntemi ile Analizi
Y Topkaya, M Demirkol, C Salma, A Özkaya
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (2), 1311-1344, 2023
12023
Sınıf öğretmenlerinin alternatif ölçme değerlendirme araçlarını kullanım durumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
MK DEMİRKOL, D KILIÇ
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi 14 (31), 102-124, 2020
12020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20