Follow
Mehmet Demirkol
Mehmet Demirkol
dicle üniversitesi temel eğitim bölümü
Verified email at dicle.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Effect of Blended Learning Environment Model on High School Students' Academic Achievement.
IY Kazu, M Demirkol
Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 13 (1), 78-87, 2014
2942014
Dicle üniversitesi Ziya Gökalp eğitim fakültesi dergisinin bibliyometrik analizi
M DEMİRKOL, T KUTLUCA
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 108-118, 2016
302016
Öğretmen Adaylarının KPSS Öğretmenlik Alan Bilgisi Sınavına İlişkin Görüşleri
C AKÜZÜM, M DEMİRKOL, Ö EKİCİ, T Muharrem
International Journal Of Eurasia Social Sciences 6 (18), 331-334, 0
26*
Ortaöğretim kurumlarında harmanlanmış öğrenme ortamının akademik başarıya ve öğrenci tutumlarına etkisi
M Demirkol
Yayınlanmış yüksek lisans tezi, Fırat Üniversitesi, Eğitim Bilimleri …, 2012
212012
EĞİTİM KURUMLARINDA SOSYAL SERMAYENİN İŞ TATMİNİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
F ÖZMEN, C AKÜZÜM, E KOÇOĞLU, TAN Çetin, M DEMİRKOL
Ekev Akademi Dergisi, 333-346, 2014
162014
Sınıf öğretmenlerinin öğretmenlik mesleğine yönelik motivasyon düzeyleri
M DEMİRKOL
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi 4 (1), 37-54, 2019
122019
Sınıf öğretmenlerinin alternatif ölçme değerlendirme araçlarını kullanmalarına yönelik web tabanlı modül tasarımı ve değerlendirilmesi
M Demirkol
Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018
82018
Sınıf Öğretmenlerinin Vicdan Algısı
M Demirkol, D Kılıç
Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (32), 853-864, 2017
72017
İLKOKUL İNGİLİZCE ÖĞRETMENLERİNİN İLKOKUL İNGİLİZCE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI UYGULAMALARINA İLİŞKİN YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ
S Sedef, M DEMİRKOL, O Behçet
Elektronik sosyal bilimler dergisi 18 (72), 1926-1941, 2019
62019
Sınıf öğretmenlerinin ekolojik ayak izi farkındalık düzeyleri
M DEMİRKOL, İ ASLAN
Journal of Computer and Education Research 9 (18), 904-928, 2021
52021
Öğretmen Adaylarının Lisansüstü Eğitim Yapmak İsteme Nedenleri
M DEMİRKOL, M DOĞRU, C DEMİR
International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education …, 2014
52014
ÖĞRETİM ELEMANLARININ ALAN BİLGİSİ YETERLİKLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
F Özmen, C Aküzüm, TAN Çetin, E Koçoğlu, M Demirkol
E-Journal of New World Sciences Academy 615, 2014
52014
Classroom teachers' in-class ecological footprint awareness raising practices
İ ASLAN, M DEMİRKOL
Kastamonu Eğitim Dergisi 30 (3), 633-644, 2022
42022
Are Primary Teachers Literate or Not: A Study on Curriculum Literacy of Primary Teachers.
S Süer, M Demirkol
International Journal of Contemporary Educational Research 10 (1), 72-88, 2023
32023
The Relationship Between Self-Efficacy and Collective Efficacy Perceptions of Primary Teachers.
M Demirkol
International Online Journal of Educational Sciences 15 (1), 2023
22023
Stereotypes about the teaching profession
M Demirkol
International Journal of Psychology and Educational Studies 9, 998-1011, 2022
22022
Web based module design and evaluation for the classroom teachers: Alternative assessment and evaluation tools
M DEMİRKOL, D KILIÇ
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (Special Issue), 37-59, 2020
22020
ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN, ÖĞRETİM ELEMANLARININ ALAN BİLGİSİ YETERLİĞİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
F ÖZMEN
Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 242-258, 2013
22013
Sınıf öğretmenlerinin alternatif ölçme değerlendirme araçlarını kullanım durumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
MK DEMİRKOL, D KILIÇ
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi 14 (31), 102-124, 2020
12020
Kapsayıcı Eğitime Yönelik Öğretmen Tutum Ölçeği ile Kapsayıcı Eğitime Yönelik Öğretmen Özyeterlik Ölçeği: Ölçek Uyarlama Çalışması
M DEMİRKOL, N KUŞÇA
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (3), 1865-1883, 2023
2023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20