Effect of Blended Learning Environment Model on High School Students' Academic Achievement. IY Kazu, M Demirkol Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 13 (1), 78-87, 2014 | 294 | 2014 |
Dicle üniversitesi Ziya Gökalp eğitim fakültesi dergisinin bibliyometrik analizi M DEMİRKOL, T KUTLUCA Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 108-118, 2016 | 30 | 2016 |
Öğretmen Adaylarının KPSS Öğretmenlik Alan Bilgisi Sınavına İlişkin Görüşleri C AKÜZÜM, M DEMİRKOL, Ö EKİCİ, T Muharrem International Journal Of Eurasia Social Sciences 6 (18), 331-334, 0 | 26* | |
Ortaöğretim kurumlarında harmanlanmış öğrenme ortamının akademik başarıya ve öğrenci tutumlarına etkisi M Demirkol Yayınlanmış yüksek lisans tezi, Fırat Üniversitesi, Eğitim Bilimleri …, 2012 | 21 | 2012 |
EĞİTİM KURUMLARINDA SOSYAL SERMAYENİN İŞ TATMİNİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ F ÖZMEN, C AKÜZÜM, E KOÇOĞLU, TAN Çetin, M DEMİRKOL Ekev Akademi Dergisi, 333-346, 2014 | 16 | 2014 |
Sınıf öğretmenlerinin öğretmenlik mesleğine yönelik motivasyon düzeyleri M DEMİRKOL Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi 4 (1), 37-54, 2019 | 12 | 2019 |
Sınıf öğretmenlerinin alternatif ölçme değerlendirme araçlarını kullanmalarına yönelik web tabanlı modül tasarımı ve değerlendirilmesi M Demirkol Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018 | 8 | 2018 |
Sınıf Öğretmenlerinin Vicdan Algısı M Demirkol, D Kılıç Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (32), 853-864, 2017 | 7 | 2017 |
İLKOKUL İNGİLİZCE ÖĞRETMENLERİNİN İLKOKUL İNGİLİZCE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI UYGULAMALARINA İLİŞKİN YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ S Sedef, M DEMİRKOL, O Behçet Elektronik sosyal bilimler dergisi 18 (72), 1926-1941, 2019 | 6 | 2019 |
Sınıf öğretmenlerinin ekolojik ayak izi farkındalık düzeyleri M DEMİRKOL, İ ASLAN Journal of Computer and Education Research 9 (18), 904-928, 2021 | 5 | 2021 |
Öğretmen Adaylarının Lisansüstü Eğitim Yapmak İsteme Nedenleri M DEMİRKOL, M DOĞRU, C DEMİR International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education …, 2014 | 5 | 2014 |
ÖĞRETİM ELEMANLARININ ALAN BİLGİSİ YETERLİKLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ F Özmen, C Aküzüm, TAN Çetin, E Koçoğlu, M Demirkol E-Journal of New World Sciences Academy 615, 2014 | 5 | 2014 |
Classroom teachers' in-class ecological footprint awareness raising practices İ ASLAN, M DEMİRKOL Kastamonu Eğitim Dergisi 30 (3), 633-644, 2022 | 4 | 2022 |
Are Primary Teachers Literate or Not: A Study on Curriculum Literacy of Primary Teachers. S Süer, M Demirkol International Journal of Contemporary Educational Research 10 (1), 72-88, 2023 | 3 | 2023 |
The Relationship Between Self-Efficacy and Collective Efficacy Perceptions of Primary Teachers. M Demirkol International Online Journal of Educational Sciences 15 (1), 2023 | 2 | 2023 |
Stereotypes about the teaching profession M Demirkol International Journal of Psychology and Educational Studies 9, 998-1011, 2022 | 2 | 2022 |
Web based module design and evaluation for the classroom teachers: Alternative assessment and evaluation tools M DEMİRKOL, D KILIÇ Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (Special Issue), 37-59, 2020 | 2 | 2020 |
ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN, ÖĞRETİM ELEMANLARININ ALAN BİLGİSİ YETERLİĞİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ F ÖZMEN Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 242-258, 2013 | 2 | 2013 |
Sınıf öğretmenlerinin alternatif ölçme değerlendirme araçlarını kullanım durumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi MK DEMİRKOL, D KILIÇ Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi 14 (31), 102-124, 2020 | 1 | 2020 |
Kapsayıcı Eğitime Yönelik Öğretmen Tutum Ölçeği ile Kapsayıcı Eğitime Yönelik Öğretmen Özyeterlik Ölçeği: Ölçek Uyarlama Çalışması M DEMİRKOL, N KUŞÇA İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (3), 1865-1883, 2023 | | 2023 |