Takip et
Ayşe Simin Kara
Ayşe Simin Kara
İstanbul Ticaret Üniversitesinde Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Öğretim Üyesi
ticaret.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
DIGITAL PR IN TURKEY: HOW TURKISH BRANDS INTEGRATE CONTENT MARKETING, SOCIAL MEDIA AND SEO IN PR CAMPAIGNS.
AS Erdemir
Journal of Business & Behavioral Sciences 27 (2), 2015
142015
The effect of consumer based brand equity on brand reputation
E Sözer, ME Civelek, AS Kara
International Journal of Eurasia Social Sciences 8 (30), 2017
122017
Organik ürünlerin pazarlamasında tüketicilerin tutumlarının ve tercihlerinin değerlendirilmesine yönelik bir araştırma
A Kara
PQDT-Global, 2007
102007
Neuromarketing in Turkey: Optimization Strategies for Establishing Emotional Appeal and Heightening Advertising Effectiveness
AS Erdemir
18th International Research Conference on Business and Social Sciences, 2015
92015
Neuromarketing in Turkey: Optimization strategies for establishing emotional appeal and heightening advertising effectiveness
AS Erdemir
European Journal of Research on Education 9, 2015
92015
Crisis Communication in the Digital Age: Manage or Rampage
AS Kara
Cambridge Scholars Publishing, 2018
72018
PAZARLAMA YÖNELİMLİ HALKLA İLİŞKİLERDE ARTTIRILMIŞ GERÇEKLİK ÇÖZÜMLERİ: POKEMON GO ÜZERİNDEN BİR DEĞERLENDİRME.
AS Erdemir
Istanbul Commerce University Journal of Social Sciences/İstanbul Ticaret …, 2017
72017
Sen hep gülümse reklam filminin göstergebilimsel çözümlemesi üzerinden eleştirel bir değerlendirme
G Sunal, AS Kara
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi) 6 (1 …, 2021
52021
Reputation Management Strategies in Public Relations
AS Erdemir
IGI Global, 2018
5*2018
The Power of Associations in Creating, Building and Sustaining Brand Value
AS Erdemir, G Arslan
Reputation Management Techniques in Public Relations, 2018
3*2018
Integrating Second Screen and Moments of Inspiration: Impact of Socialization and Patronage on Purchase Decision
AS Erdemir
Journal of Business and Behavioral Sciences 28 (1), 13, 2016
32016
Integrating Second Screen and Moments of Inspiration: Impact of Socialization and Patronage on Purchase Decision
AS Erdemir
American Society of Business and Behavioral Sciences, 23rd National Conference, 2016
32016
Bir halkla ilişkiler aracı olarak kurumsal sosyal sorumluluk: Sosyal refah için araç mı amaç mı?
AS Kara
Altınbaş Üniversitesi, 2019
22019
YAYIN ÇAĞINDAN SOSYAL YAYIN ÇAĞINA: RİSK YÖNETİMİNDE BİR YAPAY ZEKÂ MODELİ ÖNERİSİ
AS Kara, K Satı
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 22 (46), 159-186, 2023
12023
The Headscarf Controversy in Turkey: Secularism Versus Islamism
AS Erdemir
UMI Publishing, 2009
12009
“Gerçeğin” Peşinde: Dil, Kültür, Medya ve İnsan Üzerinden Gerçekliğin Sosyal İnşasına Dair Eleştirel Bir Değerlendirme.
AS Kara
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi 2021 (53), 157-178, 2021
2021
Yeni Nesil OOH: DOOH
AS Kara
İTO Yayınları, 2019
2019
Branded Entertainment: A Strategic Approach Towards Integrating Product Placement Practices in Turkey
AS Kara
2019
Strategical Reputation Management in PR: The Case of Soma Enterprise Limited and BP
A Kara, H Ant
Reputation Management Techniques in Public Relations, 56-78, 2018
2018
Issue and Crisis Management in the Digital World: A Case Study of PR Strategies Employed in Brand Reputation Management
AS Erdemir
American Society of Business and Behavioral Sciences, 24th Annual Conference, 2017
2017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20