Takip et
Mehmet Bahaddin acat
Mehmet Bahaddin acat
Diğer adlarm. Bahaddin Acat, Bahaddin ACAT
Profesör, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Türkiye, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri,
ogu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Türkiyede yabancı dil öğreniminde motivasyon kaynakları ve sorunları
MB Acat, İOS Demiral, EOÜ Merkezi
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 31 (31), 312-329, 2002
4302002
Öğretmenlik uygulaması çalışmalarının öğretmenlik mesleğinin algılanmasındaki etkisi
M Şişman, MB Acat
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 13 (1), 235-250, 2003
383*2003
Eğitim fakültesi öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine ilişkin motivasyon düzeyleri
MB Acat, K Yenilmez
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 (12), 125-139, 2004
1512004
Yeni bir değer sınıflaması ve bu sınıflamaya bağlı olarak öğrencilere kazandırılması gereken değerler
MB Acat, M Aslan
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 12 (2), 1461-1474, 2012
1332012
Öğretmen adaylarının kendi özellikleri ile ideal öğretmen özelliklerine dönük algılarının karşılaştırılması
N Özabacı, MB Acat
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 42 (42), 211-236, 2005
1192005
The Technological Pedagogical Content Knowledge-practical (TPACK-Practical) model: Examination of its validity in the Turkish culture via structural equation modeling
Y Ay, E Karadağ, MB Acat
Computers & Education 88, 97-108, 2015
1032015
An investigation on nursing, midwifery and health care students’ learning motivation in Turkey
N Kosgeroglu, MB Acat, U Ayranci, N Ozabaci, S Erkal
Nurse education in practice 9 (5), 331-339, 2009
1032009
Öğretmen adaylarının algılarına göre öğretmen yetiştirme programlarındaki derslerin gereklilik ve işe vurukluk düzeyi
A Kılıç, MB Acat
Sosyal Bilimler Dergisi 17, 21-37, 2007
1022007
Güdülenme kaynakları ve sorunları ölçeği
MB Acat, N Köşgeroğlu
Anadolu Psikiyatri Dergisi 7 (4), 204-10, 2006
972006
Kemoterapi hastalarında hemşirelik bakımı memnuniyet ölçeği
N Köşgeroğlu, MB Acat, Ö Karatepe
Anadolu Psikiyatri Dergisi 6 (2), 75-83, 2005
932005
TIMSS 2007 ulusal matematik ve fen raporu 8
M Şişman, MB Acat, A Aypay, E Karadağ
Sınıflar, MEB, Eğitimi Araştırma ve Geliştirme Dairesi Başkanlığı, Hermes …, 2011
87*2011
Bilimsel epistemolojik inançlar ölçeği: Türk kültürüne uyarlama, dil geçerliği ve faktör yapısının incelenmesi
MB Acat, G Tüken, E Karadağ
Türk Fen Eğitimi Dergisi 7 (4), 67-89, 2010
842010
İlköğretim programlarındaki alternatif değerlendirme yöntemlerinin uygulanmasında karşılaşılan sorunlara ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri
MB Acat, E Demir
Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi 29, 337-356, 2010
742010
Sınıf öğretmenlerinin ilköğretim programlarındaki değerlendirme süreçlerine ilişkin görüşleri. 16
B Acat, E Demir
Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi 5 (7), 2007
722007
İlköğretimde çoklu zekâ kuramının uygulanması
Ö Demirel, O Akınoğlu, MB Acat, Y Avanoğlu, G Bağcıoğlu, B Özkan, ...
VII. ulusal eğitim bilimleri kongresi 1, 531-546, 1998
721998
Science process skills levels of primary school seventh grade students in science and technology lesson
N ÖztÜrk, Ö Tezel, MB Acat
Journal of Turkish Science Education 7 (3), 15-28, 2010
712010
Anlamı bilinmeyen kelimelerin öğretiminde kavram haritalarının etkililiği
MB Acat
Eğitim Araştırmaları 33 (2), 1-16, 2008
70*2008
An investigation the effect of quantum learning approach on primary school 7th grade students’ science achievement, retention and attitude
MB Acat, Y Ay
The International Journal of Research in Teacher Education 5 (2), 11-23, 2014
692014
Yapılandırmacı felsefe ve yeni müfredat programına etkileri
B Acat, A Ekinci
XIV. Ulusal eğitim bilimleri kongresi, 28-30, 2005
682005
Okuma güçlükleri ile okuduğunu anlama becerisi arasındaki ilişki düzeyi
MB Acat
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1996
601996
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20