Türkiyede yabancı dil öğreniminde motivasyon kaynakları ve sorunları MB Acat, İOS Demiral, EOÜ Merkezi Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 31 (31), 312-329, 2002 | 430 | 2002 |
Öğretmenlik uygulaması çalışmalarının öğretmenlik mesleğinin algılanmasındaki etkisi M Şişman, MB Acat Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 13 (1), 235-250, 2003 | 383* | 2003 |
Eğitim fakültesi öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine ilişkin motivasyon düzeyleri MB Acat, K Yenilmez Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 (12), 125-139, 2004 | 151 | 2004 |
Yeni bir değer sınıflaması ve bu sınıflamaya bağlı olarak öğrencilere kazandırılması gereken değerler MB Acat, M Aslan Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 12 (2), 1461-1474, 2012 | 133 | 2012 |
Öğretmen adaylarının kendi özellikleri ile ideal öğretmen özelliklerine dönük algılarının karşılaştırılması N Özabacı, MB Acat Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 42 (42), 211-236, 2005 | 119 | 2005 |
The Technological Pedagogical Content Knowledge-practical (TPACK-Practical) model: Examination of its validity in the Turkish culture via structural equation modeling Y Ay, E Karadağ, MB Acat Computers & Education 88, 97-108, 2015 | 103 | 2015 |
An investigation on nursing, midwifery and health care students’ learning motivation in Turkey N Kosgeroglu, MB Acat, U Ayranci, N Ozabaci, S Erkal Nurse education in practice 9 (5), 331-339, 2009 | 103 | 2009 |
Öğretmen adaylarının algılarına göre öğretmen yetiştirme programlarındaki derslerin gereklilik ve işe vurukluk düzeyi A Kılıç, MB Acat Sosyal Bilimler Dergisi 17, 21-37, 2007 | 102 | 2007 |
Güdülenme kaynakları ve sorunları ölçeği MB Acat, N Köşgeroğlu Anadolu Psikiyatri Dergisi 7 (4), 204-10, 2006 | 97 | 2006 |
Kemoterapi hastalarında hemşirelik bakımı memnuniyet ölçeği N Köşgeroğlu, MB Acat, Ö Karatepe Anadolu Psikiyatri Dergisi 6 (2), 75-83, 2005 | 93 | 2005 |
TIMSS 2007 ulusal matematik ve fen raporu 8 M Şişman, MB Acat, A Aypay, E Karadağ Sınıflar, MEB, Eğitimi Araştırma ve Geliştirme Dairesi Başkanlığı, Hermes …, 2011 | 87* | 2011 |
Bilimsel epistemolojik inançlar ölçeği: Türk kültürüne uyarlama, dil geçerliği ve faktör yapısının incelenmesi MB Acat, G Tüken, E Karadağ Türk Fen Eğitimi Dergisi 7 (4), 67-89, 2010 | 84 | 2010 |
İlköğretim programlarındaki alternatif değerlendirme yöntemlerinin uygulanmasında karşılaşılan sorunlara ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri MB Acat, E Demir Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi 29, 337-356, 2010 | 74 | 2010 |
Sınıf öğretmenlerinin ilköğretim programlarındaki değerlendirme süreçlerine ilişkin görüşleri. 16 B Acat, E Demir Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi 5 (7), 2007 | 72 | 2007 |
İlköğretimde çoklu zekâ kuramının uygulanması Ö Demirel, O Akınoğlu, MB Acat, Y Avanoğlu, G Bağcıoğlu, B Özkan, ... VII. ulusal eğitim bilimleri kongresi 1, 531-546, 1998 | 72 | 1998 |
Science process skills levels of primary school seventh grade students in science and technology lesson N ÖztÜrk, Ö Tezel, MB Acat Journal of Turkish Science Education 7 (3), 15-28, 2010 | 71 | 2010 |
Anlamı bilinmeyen kelimelerin öğretiminde kavram haritalarının etkililiği MB Acat Eğitim Araştırmaları 33 (2), 1-16, 2008 | 70* | 2008 |
An investigation the effect of quantum learning approach on primary school 7th grade students’ science achievement, retention and attitude MB Acat, Y Ay The International Journal of Research in Teacher Education 5 (2), 11-23, 2014 | 69 | 2014 |
Yapılandırmacı felsefe ve yeni müfredat programına etkileri B Acat, A Ekinci XIV. Ulusal eğitim bilimleri kongresi, 28-30, 2005 | 68 | 2005 |
Okuma güçlükleri ile okuduğunu anlama becerisi arasındaki ilişki düzeyi MB Acat Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1996 | 60 | 1996 |