Takip et
Zeynel Kablan
Zeynel Kablan
kocaeli.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Sınıf içi öğretimde materyal kullanımının etkililik düzeyi: Bir meta-analiz çalışması
Z Kablan, B Topan, B Erkan
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 13 (3), 1629-1644, 2013
1572013
Eğitimde program geliştirme kavramlar yaklaşımlar
H Şeker, İ Görgen, İ Tuncel, B Alcı, Z Kablan, K Baykara, C Küçüktepe, ...
Ankara: Anı Yayıncılık, 2012
1002012
Instructional efficiency of integrated and separated text with animated presentations in computer-based science instruction
Z Kablan, M Erden
Computers & Education 51 (2), 660-668, 2008
972008
İLKÖĞRETİM MATEMATİK 6-8 ÖĞRETİM PROGRAMINDA HEDEFLENEN DAVRANIŞLARIN BİLİŞSEL SÜREÇLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Z Kablan, T Baran, Ö Hazer
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 347-366, 2013
882013
The effect of manipulatives on mathematics achievement across different learning styles
Z Kablan
Educational Psychology 36 (2), 277-296, 2016
492016
Öğretmen adaylarının ders planı hazırlama ve uygulama becerilerine bilişsel öğrenme ve somut yaşantı düzeylerinin etkisi
Z Kablan
Eğitim ve Bilim 37 (163), 2012
492012
Akademik mezuniyet ortalama puanı ile KPSS başarı puanı arasındaki ilişki
Z Kablan
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (2), 451-470, 2010
472010
The Effectiveness Level of Material Use in Classroom Instruction: A Meta-analysis Study.
Z Kablan, B Topan, B Erkan
Educational Sciences: Theory and Practice 13 (3), 1638-1644, 2013
462013
Science Achievement in TIMSS Cognitive Domains Based on Learning Styles.
Z Kablan, S Kaya
Eurasian Journal of Educational Research 53, 97-114, 2013
432013
Türkiye’de eğitsel oyunlarla ilgili yapılmış çalışmaların analizi
MR Cop, Z Kablan
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi 1 (1), 52-71, 2018
392018
Preservice teachers' constructivist teaching scores based on their learning styles
Z Kablan, S Kaya
Australian Journal of Teacher Education (Online) 39 (12), 66-77, 2014
392014
Examining question type and the timing of IRE pattern in elementary science classrooms
S Kaya, Z Kablan, D Rice
Journal of Human Sciences 11 (1), 621-641, 2014
372014
Hedef belirleme: bilişsel, duyuşsal ve devinişsel alanlar
Z Kablan
Eğitimde program geliştirme kavramlar ve yaklaşımlar. Ankara: Anı Yayıncılık, 2012
352012
Rutin Olmayan Problemlerle İlgili Yapılan Araştırmaların Analizi
K Sibel, Z KABLAN
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 12 (1 …, 2018
30*2018
Liselere giriş sınavı matematik problemlerine ilişkin öğretmen ve öğrenci görüşleri
Z Kablan, F BOZKUS
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 211-231, 2021
292021
Assessing the relationship between learning strategies and science achievement at the primary school level
S Kaya, Z Kablan
Journal of Baltic Science Education 12 (4), 525, 2013
272013
The Effect of Using Exercise-Based Computer Games during the Process of Learning on Academic Achievement among Education Majors.
Z Kablan
Educational Sciences: Theory and Practice 10 (1), 351-364, 2010
272010
Öğretim sürecinde bilgisayara dayalı alıştırma amaçlı oyun kullanılmasının eğitim fakültesi öğrencilerinin akademik başarısına etkisi
Z Kablan
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 10 (1), 335-364, 2010
242010
The relationship between routine and non-routine problem solving and learning styles
Z Kablan, SS Uğur
Educational Studies 47 (3), 328-343, 2021
212021
Power point sunu programıyla hazırlanan Türkçe ilk okuma yazma öğretim materyali hakkındaki öğretmen görüşleri
Z Kablan
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2001
192001
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20