Sınıf içi öğretimde materyal kullanımının etkililik düzeyi: Bir meta-analiz çalışması Z Kablan, B Topan, B Erkan Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 13 (3), 1629-1644, 2013 | 157 | 2013 |
Eğitimde program geliştirme kavramlar yaklaşımlar H Şeker, İ Görgen, İ Tuncel, B Alcı, Z Kablan, K Baykara, C Küçüktepe, ... Ankara: Anı Yayıncılık, 2012 | 100 | 2012 |
Instructional efficiency of integrated and separated text with animated presentations in computer-based science instruction Z Kablan, M Erden Computers & Education 51 (2), 660-668, 2008 | 97 | 2008 |
İLKÖĞRETİM MATEMATİK 6-8 ÖĞRETİM PROGRAMINDA HEDEFLENEN DAVRANIŞLARIN BİLİŞSEL SÜREÇLER AÇISINDAN İNCELENMESİ Z Kablan, T Baran, Ö Hazer Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 347-366, 2013 | 88 | 2013 |
The effect of manipulatives on mathematics achievement across different learning styles Z Kablan Educational Psychology 36 (2), 277-296, 2016 | 49 | 2016 |
Öğretmen adaylarının ders planı hazırlama ve uygulama becerilerine bilişsel öğrenme ve somut yaşantı düzeylerinin etkisi Z Kablan Eğitim ve Bilim 37 (163), 2012 | 49 | 2012 |
Akademik mezuniyet ortalama puanı ile KPSS başarı puanı arasındaki ilişki Z Kablan Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (2), 451-470, 2010 | 47 | 2010 |
The Effectiveness Level of Material Use in Classroom Instruction: A Meta-analysis Study. Z Kablan, B Topan, B Erkan Educational Sciences: Theory and Practice 13 (3), 1638-1644, 2013 | 46 | 2013 |
Science Achievement in TIMSS Cognitive Domains Based on Learning Styles. Z Kablan, S Kaya Eurasian Journal of Educational Research 53, 97-114, 2013 | 43 | 2013 |
Türkiye’de eğitsel oyunlarla ilgili yapılmış çalışmaların analizi MR Cop, Z Kablan Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi 1 (1), 52-71, 2018 | 39 | 2018 |
Preservice teachers' constructivist teaching scores based on their learning styles Z Kablan, S Kaya Australian Journal of Teacher Education (Online) 39 (12), 66-77, 2014 | 39 | 2014 |
Examining question type and the timing of IRE pattern in elementary science classrooms S Kaya, Z Kablan, D Rice Journal of Human Sciences 11 (1), 621-641, 2014 | 37 | 2014 |
Hedef belirleme: bilişsel, duyuşsal ve devinişsel alanlar Z Kablan Eğitimde program geliştirme kavramlar ve yaklaşımlar. Ankara: Anı Yayıncılık, 2012 | 35 | 2012 |
Rutin Olmayan Problemlerle İlgili Yapılan Araştırmaların Analizi K Sibel, Z KABLAN Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 12 (1 …, 2018 | 30* | 2018 |
Liselere giriş sınavı matematik problemlerine ilişkin öğretmen ve öğrenci görüşleri Z Kablan, F BOZKUS Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 211-231, 2021 | 29 | 2021 |
Assessing the relationship between learning strategies and science achievement at the primary school level S Kaya, Z Kablan Journal of Baltic Science Education 12 (4), 525, 2013 | 27 | 2013 |
The Effect of Using Exercise-Based Computer Games during the Process of Learning on Academic Achievement among Education Majors. Z Kablan Educational Sciences: Theory and Practice 10 (1), 351-364, 2010 | 27 | 2010 |
Öğretim sürecinde bilgisayara dayalı alıştırma amaçlı oyun kullanılmasının eğitim fakültesi öğrencilerinin akademik başarısına etkisi Z Kablan Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 10 (1), 335-364, 2010 | 24 | 2010 |
The relationship between routine and non-routine problem solving and learning styles Z Kablan, SS Uğur Educational Studies 47 (3), 328-343, 2021 | 21 | 2021 |
Power point sunu programıyla hazırlanan Türkçe ilk okuma yazma öğretim materyali hakkındaki öğretmen görüşleri Z Kablan Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2001 | 19 | 2001 |