Okumayı değerlendirme öğretmenler için kolay ve pratik bir yol H Akyol, K YILDIRIM, S Ateş, F ÇETİNKAYA, T Rasinski Pegemakademi, 2014 | 119 | 2014 |
Anlamaya Yönelik Nasıl Sorular Soruyoruz? H Akyol, K YILDIRIM, A Seyit, Ç Çetinkaya Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (1), 41-56, 2013 | 107 | 2013 |
An Evaluation of the Oral Reading Fluency of 4th Graders with Respect to Prosodic Characteristic. M Yildiz, K Yildirim, S Ates, Ç Çetinkaya Online Submission 6 (1), 353-360, 2009 | 105 | 2009 |
Elementary school classroom teachers’ views on writing difficulties S Ates, C Cetinkaya, K Yildirim International online journal of educational sciences 6 (2), 475-493, 2014 | 80* | 2014 |
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TEMATİK ÇOCUK KANALLARINDAKİ ÇİZGİ FİLMLERİ İZLEME ALIŞKANLIKLARI V İlhan, Ç Çetinkaya Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 2 (1), 2013 | 51 | 2013 |
PROZODİK OKUMANIN ARACILIK ETKİSİ: LİSE DÜZEYİNDE OKUDUĞUNU ANLAMA VE AKICI OKUMA ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ. FÇ ÇETİNKAYA, S Ateş, K YILDIRIM Electronic Turkish Studies 11 (3), 2016 | 46 | 2016 |
Yeni Tip Koronavirüs (SARS-CoV2) Salgınına Bağlı Uzaktan Eğitim Sürecinin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleriyle Değerlendirilmesi. M Sönmez, K Yıldırım, FÇ Çetinkaya Electronic Turkish Studies 15 (6), 2020 | 44 | 2020 |
YETİŞKİN OKUMA MOTİVASYONU ÖLÇEĞİ'NİN TÜRKÇE UYARLAMASI M YILDIZ, K YILDIRIM, A Seyit, Ç Çetinkaya Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 12 (44), 348-359, 2013 | 42 | 2013 |
Akıcı okumaya yönelik öğretmen bilgisi, teacher knowledge on reading fluency K Yıldırım, Ç Çetinkaya, S Ateş Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 10 (22), 263-281, 2013 | 41 | 2013 |
İlköğretim 4 ve 5. sınıf öğrencilerinin kelime kullanım sıklıkları üzerine bir araştırma Ç Çetinkaya Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011 | 35 | 2011 |
Anlam kurmanın zor ve önemli bir becerisi: Ana fikir Ç Çetinkaya, A Seyit, K YILDIRIM Eğitimde Kuram ve Uygulama 9 (3), 188-210, 2013 | 34 | 2013 |
How to choose a readable book S Ateş, Ç Çetinkaya, K Yıldırım | 34* | 2012 |
ETKİLEŞİMLİ OKUMA VE KELİME HAZİNESİ. FÇ ÇETİNKAYA, Hİ ÖKSÜZ, M ÖZTÜRK Journal of International Social Research 11 (60), 2018 | 32 | 2018 |
Öğretmen, Ebeveyn ve Öğrencilerin Görüşlerine Göre İlköğretim Öğrencilerinin Okuma Çevreleri. S Ateş, Ç Çetinkaya, K Yıldırım International Online Journal of Educational Sciences 4 (2), 2012 | 28 | 2012 |
Effects of Interactive Book Reading Activities on Improvement of Elementary School Students' Reading Skills. FC Cetinkaya, S Ates, K Yildirim International Journal of Progressive Education 15 (3), 180-193, 2019 | 26 | 2019 |
Effect of prosodic reading on listening comprehension K Yıldırım, M Yıldız, S Ateş, Ç Çetinkaya World Applied Sciences Journal 7 (6), 744-747, 2009 | 19* | 2009 |
Çeviri resimli çocuk kitaplarının kültür aktarımı açısından incelenmesi stili FÇ Çetinkaya, M Durmaz Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (2), 945-959, 2020 | 17 | 2020 |
CÜMLE DOĞRULAMA TEKNİĞİNİN OKUMA VE DİNLEMENİN ÖLÇÜLMESİNDE KULLANILMASI M ULUSOY, Ç ÇETİNKAYA Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 43 (43), 2012 | 14 | 2012 |
Masal anlatımının ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin konuşma prozodilerine etkisi FÇ Çetinkaya, M Sönmez Yaratıcı Drama Dergisi 14 (2), 297-308, 2019 | 12 | 2019 |
Sosyal medya platformlarında en fazla önerilen 15 resimli çocuk kitabının Hayat Bilgisi Programı’nda yer alan değerler bakımından incelenmesi Hİ ÖKSÜZ, HK KESKİN, FÇ ÇETİNKAYA Okuma yazma eğitimi araştırmaları 6 (1), 13-31, 2018 | 12 | 2018 |