Follow
Fatihcetin Cetinkaya
Fatihcetin Cetinkaya
Verified email at duzce.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Okumayı değerlendirme öğretmenler için kolay ve pratik bir yol
H Akyol, K YILDIRIM, S Ateş, F ÇETİNKAYA, T Rasinski
Pegemakademi, 2014
1192014
Anlamaya Yönelik Nasıl Sorular Soruyoruz?
H Akyol, K YILDIRIM, A Seyit, Ç Çetinkaya
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (1), 41-56, 2013
1072013
An Evaluation of the Oral Reading Fluency of 4th Graders with Respect to Prosodic Characteristic.
M Yildiz, K Yildirim, S Ates, Ç Çetinkaya
Online Submission 6 (1), 353-360, 2009
1052009
Elementary school classroom teachers’ views on writing difficulties
S Ates, C Cetinkaya, K Yildirim
International online journal of educational sciences 6 (2), 475-493, 2014
80*2014
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TEMATİK ÇOCUK KANALLARINDAKİ ÇİZGİ FİLMLERİ İZLEME ALIŞKANLIKLARI
V İlhan, Ç Çetinkaya
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 2 (1), 2013
512013
PROZODİK OKUMANIN ARACILIK ETKİSİ: LİSE DÜZEYİNDE OKUDUĞUNU ANLAMA VE AKICI OKUMA ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ.
FÇ ÇETİNKAYA, S Ateş, K YILDIRIM
Electronic Turkish Studies 11 (3), 2016
462016
Yeni Tip Koronavirüs (SARS-CoV2) Salgınına Bağlı Uzaktan Eğitim Sürecinin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleriyle Değerlendirilmesi.
M Sönmez, K Yıldırım, FÇ Çetinkaya
Electronic Turkish Studies 15 (6), 2020
442020
YETİŞKİN OKUMA MOTİVASYONU ÖLÇEĞİ'NİN TÜRKÇE UYARLAMASI
M YILDIZ, K YILDIRIM, A Seyit, Ç Çetinkaya
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 12 (44), 348-359, 2013
422013
Akıcı okumaya yönelik öğretmen bilgisi, teacher knowledge on reading fluency
K Yıldırım, Ç Çetinkaya, S Ateş
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 10 (22), 263-281, 2013
412013
İlköğretim 4 ve 5. sınıf öğrencilerinin kelime kullanım sıklıkları üzerine bir araştırma
Ç Çetinkaya
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011
352011
Anlam kurmanın zor ve önemli bir becerisi: Ana fikir
Ç Çetinkaya, A Seyit, K YILDIRIM
Eğitimde Kuram ve Uygulama 9 (3), 188-210, 2013
342013
How to choose a readable book
S Ateş, Ç Çetinkaya, K Yıldırım
34*2012
ETKİLEŞİMLİ OKUMA VE KELİME HAZİNESİ.
FÇ ÇETİNKAYA, Hİ ÖKSÜZ, M ÖZTÜRK
Journal of International Social Research 11 (60), 2018
322018
Öğretmen, Ebeveyn ve Öğrencilerin Görüşlerine Göre İlköğretim Öğrencilerinin Okuma Çevreleri.
S Ateş, Ç Çetinkaya, K Yıldırım
International Online Journal of Educational Sciences 4 (2), 2012
282012
Effects of Interactive Book Reading Activities on Improvement of Elementary School Students' Reading Skills.
FC Cetinkaya, S Ates, K Yildirim
International Journal of Progressive Education 15 (3), 180-193, 2019
262019
Effect of prosodic reading on listening comprehension
K Yıldırım, M Yıldız, S Ateş, Ç Çetinkaya
World Applied Sciences Journal 7 (6), 744-747, 2009
19*2009
Çeviri resimli çocuk kitaplarının kültür aktarımı açısından incelenmesi stili
FÇ Çetinkaya, M Durmaz
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (2), 945-959, 2020
172020
CÜMLE DOĞRULAMA TEKNİĞİNİN OKUMA VE DİNLEMENİN ÖLÇÜLMESİNDE KULLANILMASI
M ULUSOY, Ç ÇETİNKAYA
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 43 (43), 2012
142012
Masal anlatımının ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin konuşma prozodilerine etkisi
FÇ Çetinkaya, M Sönmez
Yaratıcı Drama Dergisi 14 (2), 297-308, 2019
122019
Sosyal medya platformlarında en fazla önerilen 15 resimli çocuk kitabının Hayat Bilgisi Programı’nda yer alan değerler bakımından incelenmesi
Hİ ÖKSÜZ, HK KESKİN, FÇ ÇETİNKAYA
Okuma yazma eğitimi araştırmaları 6 (1), 13-31, 2018
122018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20