Follow
Fatihcetin Cetinkaya
Fatihcetin Cetinkaya
Verified email at duzce.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Okumayı değerlendirme öğretmenler için kolay ve pratik bir yol
H Akyol, K YILDIRIM, S Ateş, F ÇETİNKAYA, T Rasinski
Pegemakademi, 2014
1192014
Anlamaya Yönelik Nasıl Sorular Soruyoruz?
H Akyol, K YILDIRIM, A Seyit, Ç Çetinkaya
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (1), 41-56, 2013
1082013
An Evaluation of the Oral Reading Fluency of 4th Graders with Respect to Prosodic Characteristic.
M Yildiz, K Yildirim, S Ates, Ç Çetinkaya
Online Submission 6 (1), 353-360, 2009
1052009
Elementary school classroom teachers’ views on writing difficulties
S Ates, C Cetinkaya, K Yildirim
International online journal of educational sciences 6 (2), 475-493, 2014
80*2014
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TEMATİK ÇOCUK KANALLARINDAKİ ÇİZGİ FİLMLERİ İZLEME ALIŞKANLIKLARI
V İlhan, Ç Çetinkaya
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 2 (1), 2013
512013
PROZODİK OKUMANIN ARACILIK ETKİSİ: LİSE DÜZEYİNDE OKUDUĞUNU ANLAMA VE AKICI OKUMA ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ.
FÇ ÇETİNKAYA, S Ateş, K YILDIRIM
Electronic Turkish Studies 11 (3), 2016
462016
Yeni Tip Koronavirüs (SARS-CoV2) Salgınına Bağlı Uzaktan Eğitim Sürecinin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleriyle Değerlendirilmesi.
M Sönmez, K Yıldırım, FÇ Çetinkaya
Electronic Turkish Studies 15 (6), 2020
442020
YETİŞKİN OKUMA MOTİVASYONU ÖLÇEĞİ'NİN TÜRKÇE UYARLAMASI
M YILDIZ, K YILDIRIM, A Seyit, Ç Çetinkaya
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 12 (44), 348-359, 2013
422013
Akıcı okumaya yönelik öğretmen bilgisi, teacher knowledge on reading fluency
K Yıldırım, Ç Çetinkaya, S Ateş
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 10 (22), 263-281, 2013
412013
İlköğretim 4 ve 5. sınıf öğrencilerinin kelime kullanım sıklıkları üzerine bir araştırma
Ç Çetinkaya
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011
352011
Anlam kurmanın zor ve önemli bir becerisi: Ana fikir
Ç Çetinkaya, S Ateş, K Yıldırım
Eğitimde Kuram ve Uygulama 9 (3), 188-210, 2013
342013
How to choose a readable book
S Ateş, Ç Çetinkaya, K Yıldırım
34*2012
ETKİLEŞİMLİ OKUMA VE KELİME HAZİNESİ.
FÇ ÇETİNKAYA, Hİ ÖKSÜZ, M ÖZTÜRK
Journal of International Social Research 11 (60), 2018
322018
Öğretmen, Ebeveyn ve Öğrencilerin Görüşlerine Göre İlköğretim Öğrencilerinin Okuma Çevreleri.
S Ateş, Ç Çetinkaya, K Yıldırım
International Online Journal of Educational Sciences 4 (2), 2012
282012
Effects of Interactive Book Reading Activities on Improvement of Elementary School Students' Reading Skills.
FC Cetinkaya, S Ates, K Yildirim
International Journal of Progressive Education 15 (3), 180-193, 2019
272019
Effect of prosodic reading on listening comprehension
K Yıldırım, M Yıldız, S Ateş, Ç Çetinkaya
World Applied Sciences Journal 7 (6), 744-747, 2009
19*2009
Çeviri resimli çocuk kitaplarının kültür aktarımı açısından incelenmesi stili
FÇ Çetinkaya, M Durmaz
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (2), 945-959, 2020
172020
CÜMLE DOĞRULAMA TEKNİĞİNİN OKUMA VE DİNLEMENİN ÖLÇÜLMESİNDE KULLANILMASI
M ULUSOY, Ç ÇETİNKAYA
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 43 (43), 2012
142012
Sosyal medya platformlarında en fazla önerilen 15 resimli çocuk kitabının Hayat Bilgisi Programı’nda yer alan değerler bakımından incelenmesi
Hİ ÖKSÜZ, HK KESKİN, FÇ ÇETİNKAYA
Okuma yazma eğitimi araştırmaları 6 (1), 13-31, 2018
132018
Masal anlatımının ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin konuşma prozodilerine etkisi
FÇ Çetinkaya, M Sönmez
Yaratıcı Drama Dergisi 14 (2), 297-308, 2019
122019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20