Okul öncesi dönem çocuk kitaplarında görsel bir uyaran olarak resim G Şahin | 94 | 2014 |
An investigation of prospective teachers’ reflective thinking tendency GGÜR Şahin, FTD Óvez Procedia-Social and Behavioral Sciences 55, 568-574, 2012 | 15 | 2012 |
Öğretmen adaylarının imla ve noktalama kurallarını uygulama düzeyleri üzerine bir araştırma: Balıkesir üniversitesi örneği G Şahin, E Topuzkanamış VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 2008 | 10 | 2008 |
8-10 yaş çocukları için eleştirel okuma ölçeği geçerlik güvenirlik çalışması G ŞAHİN, S DİLİDÜZGÜN, ML TAŞCILAR Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 14 (1 …, 2020 | 8 | 2020 |
Bibliyoterapiye dayalı okuma programının benlik algısı ve eleştirel okuma düzeyine etkisi G Şahin İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul, 2019 | 7 | 2019 |
Mektepli gazetesinin içerik ve biçim özellikleri ile gazetedeki hikâyelerin çocuğa sunduğu bilişsel ve ahlaki iletiler. Yayımlanmamış yüksek lisans tezi, Balıkesir Üniversitesi … G Şahin Balıkesir Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü, Balıkesir, 2009 | 7 | 2009 |
Images of future technology generated by primary school students through their paintings BS Şeker, GG Şahin Procedia-Social and Behavioral Sciences 55, 178-186, 2012 | 6 | 2012 |
Sample game applications in social studies teaching BS Seker, GG Sahin Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 1679-1683, 2012 | 6 | 2012 |
Children's literature, children's journalism and magazine publishing in Turkish Republic (the Period Between 1923-1940) GG Sahin Procedia-social and behavioral sciences 46, 1658-1663, 2012 | 6 | 2012 |
Görsel tasarım G Şahin Multimedya ve Görsel Tasarım.(ss. 15-54). İstanbul: Profil Yayıncılık, 2009 | 6 | 2009 |
Türkçe öğretiminde dil ve düşünme becerilerini geliştirmeyi amaçlayan bir eğitim durumu örneği G Şahin | 5 | 2015 |
Reflections of violence on children's books G Sahin Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 3577-3581, 2012 | 5 | 2012 |
Öğretmen adaylarının gözüyle birleştirilmiş sınıflara ilişkin bir değerlendirme: Sorun mu, çözüm mü? AM Güneş, G Şahin MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi 10 (3), 1539-1551, 2021 | 4 | 2021 |
Designing a digital escape room game: An experience of a digital learning tool in basic education G Şahin Journal of Educational Technology and Online Learning 6 (4), 925-946, 2023 | 1 | 2023 |
BİBLİYOTERAPİ YÖNTEMİNİN 5-6 YAŞ ÇOCUKLARIN PSİKOLOJİK İYİ OLUŞ DÜZEYLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ1 FP GÜNAY, M BULUŞ, G ŞAHİN Social Sciences (IJOESS) 14 (54), 1391-1419, 2023 | | 2023 |
Öğretmen Adaylarının İlkokul Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Kök Değerlerin Etkililiğine İlişkin Algıları: Eksikler ve Yeterlilikler Bağlamında Bir Değerlendirme G Şahin, AM Güneş Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi, 918-931, 2023 | | 2023 |
In the Light of Current Problems in Education: TÜBİTAK Science Child Magazine and Building a Sustainable Future G ŞAHİN, T CENGİZ Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 17 …, 2023 | | 2023 |
Düşünsel bir yolculuk: Çocuklar için felsefe G Şahin RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 368-388, 2023 | | 2023 |
BİBLİYOTERAPİYE DAYALI OKUMA PROGRAMININ BENLİK ALGISI VE ELEŞTİREL OKUMA DÜZEYİNE ETKİSİ. G ŞAHİN, S DİLİDÜZGÜN, MZ LEANA TAŞCILAR International Journal of Language Academy 11 (4), 2023 | | 2023 |
Creative explorations for a sustainable future: Philosophy-based creative drama workshop proposal for children G Şahin Journal of Human and Social Sciences 6 (Education Special Issue), 616-640, 2023 | | 2023 |