Takip et
Doç. Dr. Berk Çaycı
Doç. Dr. Berk Çaycı
ticaret.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Ağ toplumunda sosyalleşme ve yabancilaşma
AE Karagülle, B ÇAYCI
Turkish Online Journal of Design Art and Communication 4 (1), 1-9, 2014
2392014
QR Kodun Mobil Eğitimde Yeni Eğitim Yöntemlerinin Geliştirilmesine Katkısı
C Aktaş, B ÇAYCI
Global Media Journal 119, 2013
59*2013
X kuşağından Z kuşağına değişen mahremiyet algısı
B Çaycı, AE Karagülle
International Trends and Issues in Communication & Media Conference, 190-196, 2014
502014
İletişimin Dijitalleşmesi ve Kültürel Melezleşme.
B ÇAYCI, AE Karagülle
Global Media Journal: Turkish Edition 6 (12), 2016
442016
Mobil iletişim teknolojileriyle değişen örgütlenme biçimleri: Ağlarda örgütlenen toplumsal hareketler
B CAYCI, A KARAGULLE
Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 9 (36), 6371-6380, 2014
412014
Yeni enformasyon ve iletişim teknolojilerinin sosyal hayattaki rolü
C Aktaş, B Çaycı
Uluslararası Medya Çalışmaları Sempozyumu 5, 2020, 2013
352013
Dijital iletişim çağında teknolojinin açığa çıkardıkları: gözetim ve mahremiyet
AE Çaycı, B Çaycı
İstanbul Aydın Üniversitesi, 2017
31*2017
Medyada gerçekliğin inşası ve toplumsal denetim
B ÇAYCI
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 84-96, 2016
272016
Yeni dijital çağda toplumsal hareketlerde meydana gelen dönüşüm
B Çaycı
The Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 2015
172015
QR kodların eğitim teknolojilerinde kullanımı
C Aktaş, B Çaycı
International Conference on Communication, Media, Technology and Design, 375 379, 2013
172013
AŞIRI İZLEMEYLE DEĞİŞEN DİZİ İZLEME BİÇİMLERİNİN İZLEYİCİLER ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
B ÇAYCI
The Turkish Online Journal of Design Art and Communication 11 (2), 403-423, 2021
162021
Sosyalleşme Yanılsaması: Dijital Kalabalıklar İçinde Yalnızlaşan Bireyler
AGAE ÇAYCI, G Arş, B ÇAYCI
İLETİŞİM ÇALIŞMALARI, 44, 2017
122017
Dijital iletişim çağında toplumun medyatikleşmesiyle dönüşen şöhret kültürü
B Çayci
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019
112019
Günümüzde Enformasyon ve İletişim Teknolojilerinin Televizyon İzleme Alışkanlıkları Üzerindeki Etkisi: OTT TV
B Çaycı
2. International Symposium on Language and Communication: Exploring …, 2013
112013
Medya Çağında Weberyen Karizma ve Şöhretin Analojisi
B ÇAYCI, C Aktaş
TRT Akademi 3 (6), 654-676, 2018
92018
Narsisizm ve selfie paylaşımı ilişkisi üzerine nicel bir araştırma
B ÇAYCI, AE ÇAYCI, E İhsan
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 60-88, 2019
72019
Gençlerin serbest zaman aktivitelerinin mobil teknoloji merkezli dönüşümünün MTUAS ölçeğine göre incelenmesi
AE Çaycı, B Çaycı, İ Eken
Ankara: Nobel, 101-115, 2017
6*2017
Türkiye’deki dergilerde QR kod kullanım pratiklerini belirlemeye yönelik bir alan araştırması
C Aktaş, B Çaycı, AE Çaycı
Intermedia International E-journal 4 (7), 220-239, 2017
52017
İletişimin dijitalleşmesi: dijital gözetim ve mahremiyet
AE Çaycı, B Çaycı
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 2 (1), 157-169, 2016
52016
Sosyal Medyanın Bir İletişim Ortamı Olarak Müşteri Memnuniyetinde Kullanımı
AE Karagülle, B Çaycı
Iticam, 2014
42014
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20