Öğrenme-öğretme süreçlerinde BİT entegrasyonunu etkileyen faktörlere yönelik içerik analizi G Kaya, YK Usluel Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 48-67, 2011 | 120 | 2011 |
Bir eğitsel oyun tasarimi modelinin geliştirilmesi E Akgün, P Nuhoğlu, H Tüzün, K Galip, M ÇINAR Eğitim Teknolojisi kuram ve uygulama 1 (1), 41-61, 2011 | 82 | 2011 |
A learner model for learning object based personalized learning environments G Kaya, A Altun Research Conference on Metadata and Semantic Research, 349-355, 2011 | 25 | 2011 |
A comparison of paper-and-pencil and computerized forms of line orientation and enhanced cued recall tests P Aşkar, A Altun, B Cangöz, V Çevik, G Kaya, H Türksoy Psychological reports 110 (2), 383-396, 2012 | 16 | 2012 |
Psychometric Properties of a Screening Tool for Elementary School Student's Math Learning Disorder Risk. S Olkun, A Altun, S Gocer Sahin, G Kaya Online Submission 15 (12), 48-66, 2016 | 12 | 2016 |
Content analysis of factors affecting ICT integration in teaching learning process G Kaya, Y Koçak-Usluel Buca Eğitim Fakültesi Dergisi Befjournal 31, 48-67, 2011 | 8 | 2011 |
Bilişsel Beceri Öğretiminde Ontoloji Tabanlı Bilişsel Destek Sisteminin Tasarımı, Uygulanması ve Değerlendirilmesi G Kaya Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014 | 6 | 2014 |
Utilizing a smart cognitive support system for K-8 education G Kaya, A Altun Smart Learning Environments 5 (1), 1-23, 2018 | 4 | 2018 |
Educational Ontology Development G Kaya, A Altun Encyclopedia of Information Science and Technology, Fourth Edition, 1441-1450, 2018 | 4 | 2018 |
E-Öğrenme Ortamlan İçin Özlü Sözler Ontolojisi ve Görselleştirme Yazılımı Geliştirilmesi G Kaya, A Altun Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 36, 36, 2009 | 4 | 2009 |
Development and Evaluation of an Ontology Based Navigation Tool with Learning Objects for Educational Purposes A Altun, G Kaya The New Development of Technology Enhanced Learning, 147-162, 2014 | 3 | 2014 |
Reliability and validity of computerized line orientation and enhanced cued recall test for educational purposes P Aşkar, A Altun, B Cangöz, V Çevik, G Kaya, H Türksoy Neuroscience and Education-2010, Swiss Federal Institute of Technology …, 2010 | 3 | 2010 |
Bilgi ve iletişim teknolojilerinin yayılımı sürecinde benimseyen sınıflamaları ve özellikleri G OCAK, Y USLUEL, G UZUNBEYCAN, G KAYA | 3 | 2008 |
E-ÖĞRENME ORTAMLARI İÇİN ÖZLÜ SÖZLER ONTOLOJİSİNİN TASARIMI VE UYGULAMASI G KAYA | 3* | |
Development of apothegm ontology and visualization software for e-learning environments G Kaya, A Altun | 2 | 2009 |
BİLGİSAYAR ORTAMINDA NÖROPSİKOLOJİK TESTLER: ARTIRILMIŞ İPUÇLU HATIRLAMA TESTİ NEUROPSYCHOLOGICAL TESTS ON COMPUTER: ENHANCED CUED RECALL TEST P AŞKAR, A ALTUN, B CANGÖZ, G KAYA, V ÇEVİK PROCEEDINGS of 9 th INTERNATIONAL EDUCATIONAL TECHNOLOGY CONFERENCE, 2009 | | 2009 |
Reliability and validity of computerized line orientation and enhanced cued recall test for educational purposes P Askar, A Altun, B Cangöz, V Çevik, G Kaya, H Türksoy | | |
Müller-Lyer Etkisi G Kaya | | |