Follow
galip kaya
galip kaya
Verified email at hacettepe.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Öğrenme-öğretme süreçlerinde BİT entegrasyonunu etkileyen faktörlere yönelik içerik analizi
G Kaya, YK Usluel
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 48-67, 2011
1202011
Bir eğitsel oyun tasarimi modelinin geliştirilmesi
E Akgün, P Nuhoğlu, H Tüzün, K Galip, M ÇINAR
Eğitim Teknolojisi kuram ve uygulama 1 (1), 41-61, 2011
822011
A learner model for learning object based personalized learning environments
G Kaya, A Altun
Research Conference on Metadata and Semantic Research, 349-355, 2011
252011
A comparison of paper-and-pencil and computerized forms of line orientation and enhanced cued recall tests
P Aşkar, A Altun, B Cangöz, V Çevik, G Kaya, H Türksoy
Psychological reports 110 (2), 383-396, 2012
162012
Psychometric Properties of a Screening Tool for Elementary School Student's Math Learning Disorder Risk.
S Olkun, A Altun, S Gocer Sahin, G Kaya
Online Submission 15 (12), 48-66, 2016
122016
Content analysis of factors affecting ICT integration in teaching learning process
G Kaya, Y Koçak-Usluel
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi Befjournal 31, 48-67, 2011
82011
Bilişsel Beceri Öğretiminde Ontoloji Tabanlı Bilişsel Destek Sisteminin Tasarımı, Uygulanması ve Değerlendirilmesi
G Kaya
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
62014
Utilizing a smart cognitive support system for K-8 education
G Kaya, A Altun
Smart Learning Environments 5 (1), 1-23, 2018
42018
Educational Ontology Development
G Kaya, A Altun
Encyclopedia of Information Science and Technology, Fourth Edition, 1441-1450, 2018
42018
E-Öğrenme Ortamlan İçin Özlü Sözler Ontolojisi ve Görselleştirme Yazılımı Geliştirilmesi
G Kaya, A Altun
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 36, 36, 2009
42009
Development and Evaluation of an Ontology Based Navigation Tool with Learning Objects for Educational Purposes
A Altun, G Kaya
The New Development of Technology Enhanced Learning, 147-162, 2014
32014
Reliability and validity of computerized line orientation and enhanced cued recall test for educational purposes
P Aşkar, A Altun, B Cangöz, V Çevik, G Kaya, H Türksoy
Neuroscience and Education-2010, Swiss Federal Institute of Technology …, 2010
32010
Bilgi ve iletişim teknolojilerinin yayılımı sürecinde benimseyen sınıflamaları ve özellikleri
G OCAK, Y USLUEL, G UZUNBEYCAN, G KAYA
32008
E-ÖĞRENME ORTAMLARI İÇİN ÖZLÜ SÖZLER ONTOLOJİSİNİN TASARIMI VE UYGULAMASI
G KAYA
3*
Development of apothegm ontology and visualization software for e-learning environments
G Kaya, A Altun
22009
BİLGİSAYAR ORTAMINDA NÖROPSİKOLOJİK TESTLER: ARTIRILMIŞ İPUÇLU HATIRLAMA TESTİ NEUROPSYCHOLOGICAL TESTS ON COMPUTER: ENHANCED CUED RECALL TEST
P AŞKAR, A ALTUN, B CANGÖZ, G KAYA, V ÇEVİK
PROCEEDINGS of 9 th INTERNATIONAL EDUCATIONAL TECHNOLOGY CONFERENCE, 2009
2009
Reliability and validity of computerized line orientation and enhanced cued recall test for educational purposes
P Askar, A Altun, B Cangöz, V Çevik, G Kaya, H Türksoy
Müller-Lyer Etkisi
G Kaya
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–18