Takip et
FİLİZ ÖZLEM ÇETİNKAYA
FİLİZ ÖZLEM ÇETİNKAYA
ahievran.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Sosyal Medyada Gelişmeleri Kaçırma Korkusunun Kişinin Tatil Satın Alma Niyetine Etkisi
FÖ Çetinkaya, RP Şahbaz
Journal of Turkish Tourism Research 3 (3), 383-402, 2019
352019
Gelişmeleri Kaçırma Korkusunun Kuşaklar Üzerindeki Tatil Satın Alma Niyetlerine
FÖ ÇETİNKAYA, RP ŞAHBAZ
Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 152-167, 2020
15*2020
Sosyal Medya ve Turizm 4.0
FÖ Çetinkaya
Turizm 4.0, 173 -184, 2019
13*2019
Bürolarda Ergonomik Koşulların Çalışma Yaşamı Kalitesine Etkisi: Kırşehir Örneği
FÖ Çetinkaya, M Düğer
Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 45-60, 2013
52013
Ticaret meslek liseleri öğrenci profili: Ankara ili örneği
FÖ Çetinkaya
Unpublished master thesis). Ankara: Gazi University, 2010
52010
Nostaljiye Açılan Bir Kapı: Altınköy
E Aysen, FÖ Çetinkaya, A Hassan
AKADEMİK BAKIŞ DERGİSİ, 696–715, 2017
42017
Fethiye’nin Destinasyon Pazarlaması Kapsamında Sosyal Medyanın Tekne Turu Satışlarına Etkisi: Özel Tur Kaptanları Bakış Açısı
FÖ ÇETİNKAYA, A ATAR, S ÖZDEMİR AKGÜL
Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi 5 (2), 228-245, 2021
32021
Rekreasyon Bölümü Öğrencilerinin Çocuk Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
DD ÜNAL, CE SİLİK, FÖ ÇETİNKAYA
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 325-350, 2021
32021
Covid-19 Sürecinde Yazlıkçıların Bulundukları Turistik Destinasyona İlişkin Algıları: Susanoğlu Örneği
SÖ Akgül, FÖ Çetinkaya
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi 6 (4), 1113-1127, 2022
12022
Özel Tur Kaptanlarının Bakış Açısıyla Turistik Destinasyonların Kent Turizmi Potansiyelinin Değerlendirilmesi (Evaluating the Tourism Potential of Touristic Destinations from …
A Ayşe, FÖ ÇETİNKAYA, SÖ AKGÜL
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 7 (4), 2873-2893, 2019
12019
Çalışanların Yapay Zekâ Kaygısı ile Motivasyon Düzeyleri Arasındaki İlişki: Turizm Çalışanları Üzerine Bir Araştırma
N ÇETİNER, FÖ ÇETİNKAYA
Alanya Akademik Bakış Dergisi 8 (1), 159-173, 2024
2024
Turistik Bir Ürün Olarak Çiçekdağı
FÖ ÇETİNKAYA
Sosyal, Beşerî ve İdari Bilimler Dergisi 7 (3), 236-250, 2024
2024
Turizm İşletmelerinde Kalan Misafirlere Yönelik Deprem Tatbikatları ve Alınan Önlemler
FÖ Çetinkaya
DEPREM VE TURİZM (Maraş Depremi Sonrası Turizm Sektörü Değerlendirmeleri …, 2023
2023
İŞ YAŞAMINDA KADIN ÇALIŞANLARA YÖNELİK SOSYAL MEDYA TACİZLERİ: TÜRKİYE – İNGİLTERE KARŞILAŞTIRMASI
FÖ ÇETİNKAYA
2023
Turistik Bir Ürün Olarak Çiçekdağı
FÖ ÇETİNKAYA
Her Yönüyle Çiçekdağı Sempozyumu, 180-194, 2022
2022
Perceptions of Summer Residents Regarding Their Touristic Destination During the COVID’19 Process: The Case of Susanoğlu
SÖ Akgül, FÖ Çetinkaya
Co-Editors, 125, 2022
2022
Krizler Her Zaman Yıkıcı mıdır? Çalkantılı Dönemlerde Turizm Sektörü İçin Yeni Girişimcilik Fırsatları
FÖ ÇETİNKAYA
2022
The effect of social media on boat tour sales within the scope of Fethiye's destination marketing: private tour captains perspective.
FÖ Çetinkaya, A Atar, SÖ Akgül
2021
Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi
FÖ Çetinkaya, A Atar, SÖ Akgül
2021
Erişilebilirlik ve Erişilebilir Turizme Kavramsal Bir Yaklaşım
FÖ ÇETİNKAYA
2021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20