Takip et
Sezer Karasakal, PhD
Sezer Karasakal, PhD
Antalya Bilim Üniversitesi
antalya.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Customer loyalty towards travel agency websites: The role of trust and hedonic value
T Albayrak, S Karasakal, Ö Kocabulut, A Dursun
Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism 21 (1), 50-77, 2020
1032020
Konaklama İşletmelerinde Çalışma Sermayesi Yönetiminin Karlılık Performansına Etkisi: Borsa İstanbul’da (Bist) Bir Uygulama
Y Helhel, S Karasakal
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi 14 (3), 27-39, 2017
352017
The use of mobile applications for travel booking: impacts of application quality and brand trust
T Albayrak, M Rosario González-Rodríguez, M Caber, S Karasakal
Journal of Vacation Marketing 29 (1), 3-21, 2023
202023
How to create flow experience during travel: The role of destination attributes
S Karasakal, T Albayrak
Journal of Vacation Marketing 28 (3), 303-318, 2022
192022
Antalya’nın Destinasyon Kişiliği ve İmajına İlişkin Keşfedici Bir Araştırma
İ Şahin, Ö Güzel, Y Yağmur, Ö Erdem, S Karasakal, C Ünal
Journal of Yaşar University 13 (50), 125-139, 2018
18*2018
Destinasyona Yönelik İtici ve Çekici Faktörler: Bir Literatür İncelemesi
S Karasakal, A Dursun
Journal of Recreation and Tourism Research 5 (1), 23-37, 2018
172018
Akış Deneyiminin Memnuniyet Üzerine Etkisi: Tatil Deneyimi Üzerine İnceleme
S Karasakal
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 31 (1), 63-73, 2020
162020
Exploring push and pull motivations of Russian tourists to Turkey
AD Cengizci, G Başer, S Karasakal
Tourism Review International 24 (2-3), 127-141, 2020
142020
Destinasyon Çekicilikleri Üzerine Bir Literatür Taraması: Türkiye, İspanya ve Yunanistan Karşılaştırması
S Karasakal
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi 22 (1), 225-245, 2019
92019
Restoran İşletmelerinde Müşteri Şikâyet Davranışları: Literatür İncelemesi
S Karasakal
Journal of Recreation and Tourism Research 4 (3), 49, 2017
42017
KAPADOKYA BÖLGESİNDE BULUNAN KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE E-POSTA YÖNETİMİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
K Güllü, S Karasakal
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 9 …, 2016
32016
Building customer citizenship behaviour through mobile application quality: the mediating role of flow experience and customer engagement
M Caber, T Albayrak, S Karasakal, MR González-Rodríguez
Current Issues in Tourism, 1-16, 2023
22023
AIRBNB yorumları üzerine bir araştırma: Antalya örneği
S Karasakal, O Doğan, S Yücesoy
22. Ulusal Turizm Kongresi, 2022
22022
Turistlerin Destinasyon Çekicilikleri Algıları, Akış Deneyimi, Pozitif Duygu ve Memnuniyetleri Üzerine Bir Araştırma
S Karasakal
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 23 (44), 1297-1322, 2020
2*2020
Destinasyon Çekiciliklerinin Akış Deneyimi, Pozitif Duygu ve Genel Memnuniyet Üzerine Etkisi: Antalya Örneği
S Karasakal
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019
22019
Konaklama işletmelerine yönelik yapılan çevrimiçi şikayetlerin sosyal ağ analiziyle incelenmesi: Eskişehir örneği
O Doğan, S Karasakal, A Demirel
20. Ulusal Turizm Kongresi, 2019
22019
Konaklama işletmelerinde web tabanlı pazarlama: Kapadokya bölgesinde bulunan konaklama işletmelerinde e-posta yönetimi üzerine bir uygulama
S Karasakal
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015
22015
Konaklama İşletmelerinde Web Tabanlı Pazarlama: Kapadokya Bölgesinde Konaklama İşletmelerinde E-posta Yönetimi Üzerine Bir Uygulama
S Karasakal
VIII. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi, 2016
12016
Impact Of Flow Experience on Tourists’ Hedonic Well-Being
S Karasakal
10th International Mardin Artuklu Scientific Researches Conference, 426, 2023
2023
Exploring the Role of Destination Familiarity on Flow Experience
S Karasakal
4th International Capadoccia Scientific Research Congress, 551, 2023
2023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20