The development, validity and reliability of TPACK-deep: A technological pedagogical content knowledge scale IK Yurdakul, HF Odabasi, K Kilicer, AN Coklar, G Birinci, AA Kurt Computers & Education 58 (3), 964-977, 2012 | 569 | 2012 |
Information literacy and digital nativity as determinants of online information search strategies AN Çoklar, ND Yaman, IK Yurdakul Computers in human behavior 70, 1-9, 2017 | 188 | 2017 |
Technostress levels of social network users based on ICTs in Turkey AN Çoklar, YL Sahin European Journal of Social Sciences 23 (2), 171-182, 2011 | 178 | 2011 |
Pre-Service Teachers' Opinions about the Micro-Teaching Method in Teaching Practise Classes. A Saban, AN Çoklar Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 12 (2), 234-240, 2013 | 173 | 2013 |
Modeling preservice teachers’ TPACK competencies based on ICT usage I Kabakci Yurdakul, AN Çoklar Journal of Computer Assisted Learning 30 (4), 363-376, 2014 | 156 | 2014 |
Öğretmen adaylarının eğitim teknolojisi standartları ile ilgili özyeterliliklerinin belirlenmesi A Çoklar PQDT-Global, 2008 | 138 | 2008 |
Evaluations of students on Facebook as an educational environment AN Çoklar Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 3 (2), 42-53, 2012 | 130 | 2012 |
Social networking users’ views on technology and the determination of technostress levels YL Şahin, AN Çoklar Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 1437-1442, 2009 | 119 | 2009 |
İnternet, çocuk ve aile HF Odabaşı, I Kabakçı, AN Çoklar Nobel, 2007 | 108 | 2007 |
Defining Teachers' Technostress Levels: A Scale Development. AN Çoklar, E Efilti, L Sahin Online Submission 8 (21), 28-41, 2017 | 96 | 2017 |
İLKÖĞRETİM 6. VE 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL BİLGİLER DERSİ PROJE VE PERFORMANS GÖREVLERİNİ HAZIRLARKEN YARARLANDIKLARI KAYNAKLAR, İNTERNETİN YERİ VE KARŞILAŞTIKLARI GÜÇLÜKLER H Akdağ, AN Çoklar Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 1-16, 2009 | 90 | 2009 |
Öğretmen Adaylarinin Proje Tabanli Öğrenme Sürecine Yönelik Görüşleri F Dağ, L Durdu Education Sciences 7 (1), 200-211, 2012 | 87* | 2012 |
Eğitimde teknoloji kullanımına eleştirel bir bakış: Teknopedagoji AN Çoklar, K Kılıçer, HF Odabaşı 7nd International educational technology conference 1, 3-5, 2007 | 75 | 2007 |
Determining the reasons of technostress experienced by teachers: A qualitative study A Çoklar, E Efilti, Y Şahin, A Akçay Turkish online journal of qualitative inquiry 7 (2), 71-96, 2016 | 73 | 2016 |
Akıllı Tahta Kullanan Öğretmenlerin Akıllı Tahta Kullanımına Yönelik Görüşleri. AN Çoklar, İ Tercan Ilkogretim Online 13 (1), 2014 | 72 | 2014 |
Investigation Of Techno-Stress Levels Of Teachers Who Were Included In Technology Integration Processes AN ÇOKLAR, E EFİLTİ, YL ŞAHİN, A AKÇAY International Conference on New Horizons in Education 1 (1), 1331-1339., 2016 | 71 | 2016 |
İlköğretim birinci kademede web üzerinden ders işlenebilirliği F Odabaşi, AN Çoklar, M Kiyici, EP AKDOĞAN Turkish Online, 2002 | 68 | 2002 |
The Effect of Educational Digital Games on Education, Motivation and Attitudes of Elementary School Students against Course Access. ZE Sabirli, AN Çoklar World Journal on Educational Technology: Current Issues 12 (4), 325-338, 2020 | 66 | 2020 |
Bilgisayar oyunlarının ortaokul öğrencilerinin akademik davranış ve sosyal yaşam üzerine etkilerinin incelenmesi F Torun, A Akçay, AN Çoklar Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi 3 (1), 1-11, 2015 | 64 | 2015 |
Teachers' Technostress Levels as an Indicator of Their Psychological Capital Levels. E Efilti, AN Çoklar Universal Journal of Educational Research 7 (2), 413-421, 2019 | 63 | 2019 |