Follow
Ahmet Naci ÇOKLAR
Ahmet Naci ÇOKLAR
Selçuk University
Verified email at konya.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
The development, validity and reliability of TPACK-deep: A technological pedagogical content knowledge scale
IK Yurdakul, HF Odabasi, K Kilicer, AN Coklar, G Birinci, AA Kurt
Computers & Education 58 (3), 964-977, 2012
5692012
Information literacy and digital nativity as determinants of online information search strategies
AN Çoklar, ND Yaman, IK Yurdakul
Computers in human behavior 70, 1-9, 2017
1882017
Technostress levels of social network users based on ICTs in Turkey
AN Çoklar, YL Sahin
European Journal of Social Sciences 23 (2), 171-182, 2011
1782011
Pre-Service Teachers' Opinions about the Micro-Teaching Method in Teaching Practise Classes.
A Saban, AN Çoklar
Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 12 (2), 234-240, 2013
1732013
Modeling preservice teachers’ TPACK competencies based on ICT usage
I Kabakci Yurdakul, AN Çoklar
Journal of Computer Assisted Learning 30 (4), 363-376, 2014
1562014
Öğretmen adaylarının eğitim teknolojisi standartları ile ilgili özyeterliliklerinin belirlenmesi
A Çoklar
PQDT-Global, 2008
1382008
Evaluations of students on Facebook as an educational environment
AN Çoklar
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 3 (2), 42-53, 2012
1302012
Social networking users’ views on technology and the determination of technostress levels
YL Şahin, AN Çoklar
Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 1437-1442, 2009
1192009
İnternet, çocuk ve aile
HF Odabaşı, I Kabakçı, AN Çoklar
Nobel, 2007
1082007
Defining Teachers' Technostress Levels: A Scale Development.
AN Çoklar, E Efilti, L Sahin
Online Submission 8 (21), 28-41, 2017
962017
İLKÖĞRETİM 6. VE 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL BİLGİLER DERSİ PROJE VE PERFORMANS GÖREVLERİNİ HAZIRLARKEN YARARLANDIKLARI KAYNAKLAR, İNTERNETİN YERİ VE KARŞILAŞTIKLARI GÜÇLÜKLER
H Akdağ, AN Çoklar
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 1-16, 2009
902009
Öğretmen Adaylarinin Proje Tabanli Öğrenme Sürecine Yönelik Görüşleri
F Dağ, L Durdu
Education Sciences 7 (1), 200-211, 2012
87*2012
Eğitimde teknoloji kullanımına eleştirel bir bakış: Teknopedagoji
AN Çoklar, K Kılıçer, HF Odabaşı
7nd International educational technology conference 1, 3-5, 2007
752007
Determining the reasons of technostress experienced by teachers: A qualitative study
A Çoklar, E Efilti, Y Şahin, A Akçay
Turkish online journal of qualitative inquiry 7 (2), 71-96, 2016
732016
Akıllı Tahta Kullanan Öğretmenlerin Akıllı Tahta Kullanımına Yönelik Görüşleri.
AN Çoklar, İ Tercan
Ilkogretim Online 13 (1), 2014
722014
Investigation Of Techno-Stress Levels Of Teachers Who Were Included In Technology Integration Processes
AN ÇOKLAR, E EFİLTİ, YL ŞAHİN, A AKÇAY
International Conference on New Horizons in Education 1 (1), 1331-1339., 2016
712016
İlköğretim birinci kademede web üzerinden ders işlenebilirliği
F Odabaşi, AN Çoklar, M Kiyici, EP AKDOĞAN
Turkish Online, 2002
682002
The Effect of Educational Digital Games on Education, Motivation and Attitudes of Elementary School Students against Course Access.
ZE Sabirli, AN Çoklar
World Journal on Educational Technology: Current Issues 12 (4), 325-338, 2020
662020
Bilgisayar oyunlarının ortaokul öğrencilerinin akademik davranış ve sosyal yaşam üzerine etkilerinin incelenmesi
F Torun, A Akçay, AN Çoklar
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi 3 (1), 1-11, 2015
642015
Teachers' Technostress Levels as an Indicator of Their Psychological Capital Levels.
E Efilti, AN Çoklar
Universal Journal of Educational Research 7 (2), 413-421, 2019
632019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20