The development, validity and reliability of TPACK-deep: A technological pedagogical content knowledge scale IK Yurdakul, HF Odabasi, K Kilicer, AN Coklar, G Birinci, AA Kurt Computers & Education 58 (3), 964-977, 2012 | 314 | 2012 |
Evaluations of students on Facebook as an educational environment. AN Çoklar Online Submission 3 (2), 42-53, 2012 | 95 | 2012 |
Pre-Service Teachers' Opinions about the Micro-Teaching Method in Teaching Practise Classes. A Saban, AN Çoklar Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 12 (2), 234-240, 2013 | 89 | 2013 |
Information literacy and digital nativity as determinants of online information search strategies AN Çoklar, ND Yaman, IK Yurdakul Computers in human behavior 70, 1-9, 2017 | 78 | 2017 |
Technostress levels of social network users based on ICTs in Turkey AN Çoklar, YL Sahin European Journal of Social Sciences 23 (2), 171-182, 2011 | 75 | 2011 |
Modeling preservice teachers’ TPACK competencies based on ICT usage I Kabakci Yurdakul, AN Çoklar Journal of Computer Assisted Learning 30 (4), 363-376, 2014 | 74 | 2014 |
İ LKÖĞRETİ M 6. VE 7. SINIF ÖĞRENCİ LERİ Nİ N SOSYAL B İLGİ LER DERS PROJE VE PERFORMANS GÖREVLERİ N İ HAZIRLARKEN YARARLANDIKLARI KAYNAKLAR, İNTERNETİ N YER VE KARŞILAŞTIKLARI … H Akdağ, AN Çoklar Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 1-16, 2009 | 63 | 2009 |
Öğretmen adaylarının eğitim teknolojisi standartları ile ilgili özyeterliliklerinin belirlenmesi AN Çoklar Anadolu Üniversitesi, 2008 | 59 | 2008 |
İnternet, çocuk ve aile HF Odabaşı, I Kabakçı, AN Çoklar Nobel, 2007 | 52 | 2007 |
Social networking users’ views on technology and the determination of technostress levels YL Şahin, AN Çoklar Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 1437-1442, 2009 | 50 | 2009 |
Eğitimde teknoloji kullanımına eleştirel bir bakış: Teknopedagoji AN Çoklar, K Kılıçer, HF Odabaşı 7nd International educational technology conference, 3-5, 2007 | 45 | 2007 |
İlköğretim birinci kademede web üzerinden ders işlenebilirliği F Odabaşi, AN Çoklar, M Kiyici, EP AKDOĞAN Turkish Online, 2002 | 42 | 2002 |
İlköğretim birinci kademede web üzerinden ders işlenebilirliği F Odabaşi, AN Çoklar, M Kiyici, EP AKDOĞAN Turkish Online, 2002 | 42 | 2002 |
Akıllı tahta kullanan öğretmenlerin akıllı tahta kullanımına yönelik görüşleri AN Çoklar, İ Tercan Elementary Education Online 13 (1), 2014 | 37 | 2014 |
Educational Technology Standards Scale (ETSS) a study of reliability and validity for Turkish preservice teachers A Naci Çoklar, H Ferhan Odabaşi Journal of Computing in Teacher Education 25 (4), 135-142, 2009 | 35 | 2009 |
What are the roles of prospective teachers on the educational technology use? A metaphor study AN Çoklar, H Bagci World Journal on Educational Technology 2 (3), 186-195, 2011 | 33 | 2011 |
Eğitim teknolojisi standartları açısından öğretmen adaylarının ölçme ve değerlendirme özyeterliklerinin belirlenmesi AN Çoklar, HF Odabaşı Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi 27, 1-16, 2009 | 30 | 2009 |
Akıllı tahta kullanımının öğrencilerin fen ve teknoloji dersi başarı, tutum ve motivasyonuna etkisi İ Tercan, AN Çoklar Necmettin Erbakan Üniversitesi, 2012 | 25 | 2012 |
Bilgisayar oyunlarının ortaokul öğrencilerinin akademik davranış ve sosyal yaşam üzerine etkilerinin incelenmesi F TORUN, A AKÇAY, AN ÇOKLAR Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi 3 (1), 2015 | 24 | 2015 |
Parents’ views about Internet use of their children I Kabakci, HF Odabasi, AN Coklar International journal of education and information technologies 2 (4), 248-255, 2008 | 24 | 2008 |