Takip et
Meltem Özel
Meltem Özel
adiyaman.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Öğrencilerin sosyal medya kullanımını ve üniversitelerde dijital pazarlama iletişimi uygulamalarını belirlemeye yönelik bir araştırma
M Özel
Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayımlanmamış Yüksek Lisans …, 2012
282012
Üniversite öğrencilerinin dijital pazarlama ve sosyal medya kullanımı
S Gümüş, M Özel
Trakya Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi E-Dergi 2 (2), 1-25, 2013
142013
EĞİTİM DİPLOMASİSİ BAĞLAMINDA ULUSLARARASI DEĞİŞİM PROGRAMLARI: ERASMUS+ PROGRAMI ÖRNEĞİ.
M ÖZEL
Turkish Online Journal of Design, Art & Communication 11 (3), 2021
62021
Kültür Emperyalizmi Bağlamında Türkiye’de Cadılar Bayramı
M Özel
Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi 14 (54), 75-92, 2019
52019
Kurum içi sosyal medya uygulamaları ve çalışan katılımı ilişkisi üzerine bir araştırma
M Özel
İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2018
52018
MARKA İMAJI OLUŞTURMADA REKLAM VE SLOGANININ ROLÜ: BEŞİKTAŞ FUTBOL TAKIMI ÖRNEĞİ
M Özel, D Amcaoğlu
Middle Black Sea Journal of Communication Studies 3 (1), 29-40, 2018
42018
Türkiye’nin uluslararası imajında yurttaş diplomasisinin rolü: Erasmus+ Değişim Programı özelinde Polonya örneği
İ Karlı, M Özel
Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi 5 (9), 1-17, 2020
32020
GELENEKSEL MEDYA VE SOSYAL MEDYADA YER BULAN TÜRKİYE-HOLLANDA KRİZİNİN PROPAGANDA ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ
M Özel, O Karakaş, A Durmuş
Kurgu 26 (1), 82-103, 2018
32018
Sosyal medyada anneliğin eğitim ve etkileşim boyutu: Instagram üzerine bir inceleme
T Yazıcı, M Özel
32015
2017 BAŞKANLIK SİSTEMİ REFERANDUMU SÜRECİNDE VİRAL REKLAM KULLANIMI
M Özel, O Karakaş
Intermedia International e-Journal 5 (8), 110-127, 2018
22018
Finlandiya'da medya ve bilgi okuryazarlığı eğitiminde ulusal politikalar
M Ozel
TAM Akademi Dergisi 1 (1), 7-21, 2022
12022
Kamu diplomasisi türü olarak eğitim diplomasisi bağlamında Erasmus+ Değişim Programı
M Özel
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021
12021
Öğrencilerin sosyal medya kullanımı ve üniversitelerde dijital pazarlama iletişimi uygulamalarını belirlemeye yönelik bir araştırma
M Özel
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012
12012
Qatar Airways–FC Barcelona sponsorship deal: a catalyst of sports diplomacy?
B Aras, M Özel
International Journal of Sports Marketing and Sponsorship, 2024
2024
KÜLTÜREL MUTFAK ARACILIĞIYLA KÜRESEL İZLEYİCİNİN İLGİSİNİ ÇEKMEK: MASTERCHEF TÜRKİYE
M Özel
2023
THE EPHESUS LOVE HOUSE ADVERTISING BOARD IS A PRIMARY EXAMPLE OF OUTDOOR ADVERTISING
M Özel
CUMHURIYET 9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, 121-127, 2023
2023
Exchange diplomacy in the matter of mutual understanding during the covid-19 pandemic
M Ozel
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 495-512, 2023
2023
World Cup in Qatar as a Sports Diplomacy Instrument
M Özel
International Review of Social Sciences (IRSS) 11 (July), 83-91, 2023
2023
Commissioned Book Review: Bülent Aras, Turkey’s State Crisis: Institutions, Reform and Conflict
M Ozel
Political Studies Review 21 (2), NP15-NP16, 2022
2022
Adaptation Strategy in International Brands: An Examination in Iranian Advertising
M Özel, O Karakaş
Handbook of Research on Global Perspectives on International Advertising …, 2022
2022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20