Cyberbullying and victimisation among Turkish university students Y Akbulut, B Eristi Australasian Journal of Educational Technology 27 (7), 1155-1170, 2011 | 282 | 2011 |
Cyberbullying victimization among Turkish online social utility members Y Akbulut, YL Sahin, B Eristi Journal of Educational Technology & Society 13 (4), 192-201, 2010 | 266 | 2010 |
Development of a media literacy skills scale B Eristi, C Erdem Journal of Contemporary Educational Technology 8 (3), 249-267, 2017 | 114 | 2017 |
Development of a scale to investigate cybervictimization among online social utility members Y Akbulut, YL Sahin, B Eristi Journal of Contemporary Educational Technology 1 (1), 46-59, 2010 | 90 | 2010 |
The effects of authentic video materials on foreign language listening skill development and foreign language listening anxiety at different levels of English proficiency. M Polat, B Eristi International Journal of Contemporary Educational Research 6 (1), 135-154, 2019 | 81 | 2019 |
Development of a scale to diagnose instructional strategies B Eristi, C Akdeniz Journal of Contemporary Educational Technology 3 (2), 141-161, 2012 | 67* | 2012 |
Reactions to cyberbullying among high school and university students B Eristi, Y Akbulut The Social Science Journal 56 (1), 10-20, 2019 | 52 | 2019 |
Avrupa kalite yönetimi vakfı mükemmellik modelinin eğitim fakülteleri için uyarlaması B Erişti Anadolu Üniversitesi, 2005 | 44 | 2005 |
Üniversite öğrencilerinin öğretme-öğrenme sürecine katılım durumları B Erişti Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (1-2), 52-67, 1998 | 37 | 1998 |
Öğretmen adaylarının medya okuryazarlığı beceri düzeyleri ile eleştirel düşünme eğilimleri arasındaki ilişki B Erişti, C Erdem Electronic Journal of Social Sciences 17 (67), 1234-1251, 2018 | 32* | 2018 |
Paving the way for media literacy instruction in preservice teacher education: Prospective teachers' levels of media literacy skills. C Erdem, B Eristi International Journal of Instruction 11 (4), 795-810, 2018 | 31 | 2018 |
The effectiveness of synectics instructional model on foreign language vocabulary teaching. B Eristi, M Polat International Journal of Languages Education 5 (2), 59-76, 2017 | 30 | 2017 |
Üstün yetenekli öğrencilerin öğrenme, öğretme, öğretmenlik mesleği ve öğretmen özellikleri ile ilgili görüşleri; Gifted students’ perceptions about learning,teaching, teacher … B Erişti Turkish Journal of Giftedness & Education 2 (1), 18-36, 2012 | 30 | 2012 |
Anadolu üniversitesi beden eğitimi ve spor öğretmenliği bölümü öğrencilerinin öğrenme stilleri D Yalız, B Erişti Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi 4 (4), 156-63, 2009 | 26 | 2009 |
Yükseköğretimde Uluslararasılaşma: Uluslararası Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Ders Veren Öğretim Elemanlarının Öğretim Sürecinde Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri. B Erişti, M Polat, C Erdem Journal of History, Culture & Art Research/Tarih Kültür ve Sanat …, 2018 | 24 | 2018 |
Türk üniversitelerinde eğitim programları ve öğretim anabilim dalında görev yapan öğretim elemanlarının profilleri. B Erişti Eğitim ve Bilim 38 (167), 312-326, 2013 | 24 | 2013 |
Disiplinler arası analoji tabanlı öğretimin farklı düzeylerde akademik başarılı ilköğretim öğrencilerinin fen ve teknoloji dersi öğrenme düzeyleri üzerindeki etkisi F Çıray, B Erişti İlköğretim Online 13 (3), 1049-1064, 2014 | 21 | 2014 |
Yabancı dilde dinleme kaygısı ölçeğinin geliştirilmesi M Polat, B Erişti Journal of Electronic Turkish Studies 13 (11), 1113-1138, 2018 | 19* | 2018 |
Eğitimde dönüşümler B Erişti Bilgi ve iletişim teknolojileri ışığında dönüşümler. H.F. Odabaşı (Ed)., 1-18, 2010 | 18 | 2010 |
Preschool children’s views regarding their parents’ frequency of Internet use at home and its relevant effects. B Erişti, F Avcı The Turkish Journal On Addictions 5 (2), 1-22, 2018 | 17 | 2018 |