OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU İLE OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU TANISI OLAN BİREYLERİN EBEVEYNLERİNİN DEPRESYON DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİSİ AG GÖNEN, A YIKMIŞ, İD HALİL PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 6 (3), 232-243, 2014 | 28* | 2014 |
Özel Eğitim Alanında Görev Yapan Öğretmenlerin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı (BEP) Hazırlama Konusunda Yaşadıkları Güçlükler Y ÇIKILI, A Gönen, ÖA BAĞCI, H Kaynar OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 15 (1), 5121-5148, 2020 | 16* | 2020 |
Montessori materyallerinin orta düzeyde zihinsel yetersizliği olan çocukların küçük kas becerilerine etkisi G Kayılı, A Gönen Yaşadıkça Eğitim 32 (2), 40-52, 2018 | 7 | 2018 |
Effectiveness of Video Modeling in Teaching Following Public Direction Signs for Students with Autism Spectrum Disorders S Olcay Gul, S Vuran, A GÖNEN, G Uslucan, H Kayhan HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL …, 2019 | 5* | 2019 |
The effect of teaching with scrips on social interaction skills of children with autism. 2 B Birkan, A Gönen, G Uslucan International Conference on Special Education, 18-21, 2008 | 5 | 2008 |
Kaynaştırma Eğitimine Devam Eden Özel Gereksinimli Öğrenci Ailelerinin Eğitime Katılım Düzeylerinin İncelenmesi Analyzing Educational Participation Levelsof Parents Of … A Genen, E Efilti | 4 | 2019 |
KENDİNİ YÖNETME UYGULAMASININ SINIF İÇİNDE KULLANIMINA YÖNELİK ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ A GÖNEN, Y ÇIKILI Journal of History School 16 (LXVI), 2401-2433, 2023 | | 2023 |
Türkiye’de Kendini Yönetme Stratejileriyle İlgili Yapılan Araştırmaların İncelenmesi A GÖNEN, Y ÇIKILI PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 9 (2), 88-102, 2023 | | 2023 |
OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN ÖĞRENCİLERE KENDİNİ YÖNETME ÖĞRETİMİNİN KENDİNİ YÖNETME, ETKİNLİKLE İLGİLENME VE ETKİNLİĞİ TAMAMLAMA BECERİLERİ ÜZERİNDE ETKİLİLİĞİ A GÖNEN, ÖÜY ÇIKILI | | 2023 |
Otizm Spektrum Bozukluğu Gösteren Öğrencilere Etkinlikle İlgilenmenin Kazandırılmasında Kendini Yönetmenin Kullanımı: Sistematik Bir Derleme A Gönen Eğitim Bilimleri Araştırmaları- IV, 159-180, 2023 | | 2023 |
The Effectiveness of Teaching Self-Management to Students with Autism Spectrum Disorder on Their Self-Management, On-Task and Task Completion Skills A GÖNEN, Y ÇIKILI Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, 1-17, 0 | | |