Follow
Akın Gönen
Title
Cited by
Cited by
Year
OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU İLE OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU TANISI OLAN BİREYLERİN EBEVEYNLERİNİN DEPRESYON DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİSİ
AG GÖNEN, A YIKMIŞ, İD HALİL
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 6 (3), 232-243, 2014
28*2014
Özel Eğitim Alanında Görev Yapan Öğretmenlerin Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı (BEP) Hazırlama Konusunda Yaşadıkları Güçlükler
Y ÇIKILI, A Gönen, ÖA BAĞCI, H Kaynar
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 15 (1), 5121-5148, 2020
152020
Montessori materyallerinin orta düzeyde zihinsel yetersizliği olan çocukların küçük kas becerilerine etkisi
G Kayılı, A Gönen
Yaşadıkça Eğitim 32 (2), 40-52, 2018
72018
Effectiveness of Video Modeling in Teaching Following Public Direction Signs for Students with Autism Spectrum Disorders
S Olcay Gul, S Vuran, A GÖNEN, G Uslucan, H Kayhan
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL …, 2019
5*2019
The effect of teaching with scrips on social interaction skills of children with autism. 2
B Birkan, A Gönen, G Uslucan
International Conference on Special Education, 18-21, 2008
52008
Kaynaştırma Eğitimine Devam Eden Özel Gereksinimli Öğrenci Ailelerinin Eğitime Katılım Düzeylerinin İncelenmesi Analyzing Educational Participation Levelsof Parents Of …
A Genen, E Efilti
42019
KENDİNİ YÖNETME UYGULAMASININ SINIF İÇİNDE KULLANIMINA YÖNELİK ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
A GÖNEN, Y ÇIKILI
Journal of History School 16 (LXVI), 2401-2433, 2023
2023
Türkiye’de Kendini Yönetme Stratejileriyle İlgili Yapılan Araştırmaların İncelenmesi
A GÖNEN, Y ÇIKILI
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 9 (2), 88-102, 2023
2023
OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN ÖĞRENCİLERE KENDİNİ YÖNETME ÖĞRETİMİNİN KENDİNİ YÖNETME, ETKİNLİKLE İLGİLENME VE ETKİNLİĞİ TAMAMLAMA BECERİLERİ ÜZERİNDE ETKİLİLİĞİ
A GÖNEN, ÖÜY ÇIKILI
2023
Otizm Spektrum Bozukluğu Gösteren Öğrencilere Etkinlikle İlgilenmenin Kazandırılmasında Kendini Yönetmenin Kullanımı: Sistematik Bir Derleme
A Gönen
Eğitim Bilimleri Araştırmaları- IV, 159-180, 2023
2023
The Effectiveness of Teaching Self-Management to Students with Autism Spectrum Disorder on Their Self-Management, On-Task and Task Completion Skills
A GÖNEN, Y ÇIKILI
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, 1-17, 0
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–11