İlköğretim 1. sınıf Türkçe dersi öğretmen ve öğrenci kitaplarının değerlendirilmesi D GÖZÜTOK, Ö ULUBEY, G YILMAZ, M HAMSİ, A DİNÇER İlköğretim Online 14 (4), 1159-1178, 2015 | 14 | 2015 |
İlkokul ikinci ve üçüncü sınıf İngilizce dersi öğretim programlarının sınıf içi uygulamalara yansımaları A DİNÇER (Yüksek Lisans Tezi). Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü., 2016 | 9 | 2016 |
2018 Türkçe Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesi MH İMROL, A DİNÇER, BND GÜLDENOĞLU, MC BABADOĞAN Eğitim ve Bilim 46 (207), 403-437, 2021 | 8 | 2021 |
İlkokul ikinci ve üçüncü sınıf İngilizce dersi öğretim programlarının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi A Dinçer The 4th International Congress on Curriculum and Instruction. Antalya, 2016 | 8 | 2016 |
Children’s University: How Does It Make a Difference? N Aral, M Kartal, H Deniz Gülleroğlu, B Aslan, E Özdoğan Özbal, S Aydos, ... SAGE Open 12 (1), 21582440211068514, 2022 | 5 | 2022 |
"What concerns pre-service teachers the most?": A quantitative reserarch for concurrrent and consecutive teacher traning methods. A DİNÇER, F BIKMAZ Teachers and Curriculum 20 (1), 63-72, 2020 | 5 | 2020 |
Evaluation of the 2018 Turkish curriculum MH Imrol, A Dinçer, BND Güldenoğlu, MC Babadoğan Egitim ve Bilim 46 (207), 2021 | 3 | 2021 |
Kore Cumhuriyeti Eğitim Sistemi A DİNÇER TIMMS Bağlamında Çeşitli Ülkelerin Eğitim Sistemleri, 163-197, 2021 | | 2021 |
Evaluation of the 1st grade Turkish textbooks and teacher’s manual İlköğretim 1. Sinif türkçe dersi öğretmen ve öğrenci kitaplarinin değerlendirilmesi F Dilek Gözütok, Ö Ulubey, G Yılmaz, M Hamsi, A Dinçer Elementary Education Online 14 (4), 2015 | | 2015 |
Evaluation of the 1st Grade Turkish Textbooks and Teacher’s Manual FDGÖ Ulubey, G Yılmaz, M Hamsi, A Dinçer Elementary Education Online 14 (4), 1159-1178, 2015 | | 2015 |
İlköğretim 1. Sinif türkçe dersi öğretmen ve öğrenci kitaplarinin değerlendirilmesi F Dilek Gözütok, Ö Ulubey, G Yılmaz, M Hamsi, A Dinçer Ankara University, 2015 | | 2015 |
Evaluation of preschool education program according to the views of prospective teachers (A case of Ankara University). A DİNÇER, HÇ YAVUZ Procedia-Social and Behavioral Sciences 152, 100-104, 2014 | | 2014 |
Eğitim ve Bilim MH İmrol, A Dinçer, BND Güldenoğlu, MC Babadoğan | | |
Determining the motives inspiring pre-service and in-service teachers for professional growth in terms of different variables A DİNÇER, M KARTAL, Y ÇETİNKAYA, E KUTLU, A ELMALI ÖZSARAY, ... | | |