Takip et
Veysel YILMAZ
Veysel YILMAZ
ogu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
LISREL 9.1 İle Yapısal Eşitlik Modellemesi (Temel Kavramlar-Uygulamalar-Programlama), Ankara: Anı Yaycılık, 2013
HE Çelik, V YILMAZ
Ankara: Anı Yayıncılık, 2013
1528*2013
LISREL ile Yapısal Eşitlik Modellemesi-I: Temel kavramlar, uygulamalar, programlama
V Yılmaz, HE Çelik
Ankara: Pegem Akademi Yayıncılık, 2009
6992009
Application of multivariate statistical techniques in the assessment of surface water quality in Uluabat Lake, Turkey
C Filik Iscen, Ö Emiroglu, S Ilhan, N Arslan, V Yilmaz, S Ahiska
Environmental monitoring and assessment 144 (1), 269-276, 2008
3772008
Extending the technology acceptance model for adoption of e-shopping by consumers in Turkey
HE Çelik, V Yilmaz
Journal of Electronic Commerce Research 12 (2), 152, 2011
3262011
Lisrel ile yapısal eşitlik modelleri: Tüketici şikayetlerine uygulanması
V Yılmaz
Anadolu Üniversitesi, 2004
2752004
Investigating the relationship between service quality dimensions, customer satisfaction and loyalty in Turkish banking sector: an application of structural equation model
V YILMAZ, E ARI, H Gürbüz
International Journal of Bank Marketing 36 (3), 423-440, 2018
1942018
Araci değişken etkisinin incelenmesi: yüksek hizli tren işletmeciliği üzerine bir uygulama
V Yılmaz, Zİ Dalbudak
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 14 (2), 517-534, 2018
1752018
Tüketici memnuniyeti ve ihtiyaçlarının marka sadakatine etkisi: sigara markasına uygulanması
V Yılmaz
Anadolu Üniversitesi, 2005
1722005
Servqual yöntemiyle yükseköğretimde hizmet kalitesinin ölçülmesi
V Yılmaz, Z Filiz, B Yaprak
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (1), 299-316, 2007
1552007
Consumer behavior in shopping center choice
V Yilmaz
Social Behavior and Personality: an international journal 32 (8), 783-790, 2004
1472004
Devlet ve Özel Sektör Bankalardaki Hizmet Kalitesinin Karşilaştirilmasi: Eskişehir Örneği
V Yılmaz, HE Çelik, B Depren
Doğuş Üniversitesi Dergisi 8 (2), 234-248, 2007
1372007
Consumer attitudes on the use of plastic and cloth bags
E Arı, V Yılmaz
Environment, Development and Sustainability 19, 1219-1234, 2017
1362017
The effects of service quality, image, and customer satisfaction on customer complaints and loyalty in high-speed rail service in Turkey: a proposal of the structural equation …
V Yilmaz, E Ari
Transportmetrica A: Transport Science 13 (1), 67-90, 2017
1292017
A proposed structural model for housewives' recycling behavior: A case study from Turkey
E Arı, V Yılmaz
Ecological Economics 129, 132-142, 2016
1162016
Belediyelerde hizmet kalitesinin SERVQUAL analizi ile ölçümü: Eskişehir belediyelerinde bir uygulama
Z Filiz, V Yılmaz, C Yağızer
Anadolu Üniversitesi, 2010
1092010
Hazir yazilimlar ile yapisal eşitlik modellemesi: AMOS, EQS, LISREL
V Yılmaz, S Varol
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 28-44, 2015
1042015
A STATISTICAL APPROACH TO ESTIMATE THE WIND SPEED DISTRIBUTION: THE CASE OF GELIBOLU REGION
HEÇ Veysel YILMAZ
Doğuş Üniversitesi Dergisi, 9 (1), 122-132, 2008
912008
Structural equation model for environmentally conscious purchasing behavior
T Arslan, V Yilmaz, HK Aksoy
International Journal of Environmental Research 6 (1), 323-334, 2012
892012
Effects of environmental illiteracy and environmental awareness among middle school students on environmental behavior
VY Erkan Arı
Environment, Development and Sustainability 19, 1779–1793, 2017
822017
Kuruma bağlılığı etkileyen faktörlerin yapısal eşitlik modelleriyle araştırılması: özel ve devlet bankası örneği
V Yılmaz, HE Çelik, E H Ekiz
Anadolu Üniversitesi, 2006
812006
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20