Follow
Veysel YILMAZ
Title
Cited by
Cited by
Year
LISREL 9.1 İle Yapısal Eşitlik Modellemesi (Temel Kavramlar-Uygulamalar-Programlama), Ankara: Anı Yaycılık, 2013
HE Çelik, V YILMAZ
Ankara: Anı Yayıncılık, 2013
1465*2013
LISREL ile Yapısal Eşitlik Modellemesi-I: Temel kavramlar, uygulamalar, programlama
V Yılmaz, HE Çelik
Ankara: Pegem Akademi Yayıncılık, 2009
6792009
Application of multivariate statistical techniques in the assessment of surface water quality in Uluabat Lake, Turkey
C Filik Iscen, Ö Emiroglu, S Ilhan, N Arslan, V Yilmaz, S Ahiska
Environmental monitoring and assessment 144 (1), 269-276, 2008
3662008
Extending the technology acceptance model for adoption of e-shopping by consumers in Turkey
HE Çelik, V Yilmaz
Journal of Electronic Commerce Research 12 (2), 152, 2011
3012011
Lisrel ile yapısal eşitlik modelleri: Tüketici şikayetlerine uygulanması
V Yılmaz
Anadolu Üniversitesi, 2004
2682004
Investigating the relationship between service quality dimensions, customer satisfaction and loyalty in Turkish banking sector: an application of structural equation model
V YILMAZ, E ARI, H Gürbüz
International Journal of Bank Marketing 36 (3), 423-440, 2018
1722018
Tüketici memnuniyeti ve ihtiyaçlarının marka sadakatine etkisi: sigara markasına uygulanması
V Yılmaz
Anadolu Üniversitesi, 2005
1642005
Araci değişken etkisinin incelenmesi: yüksek hizli tren işletmeciliği üzerine bir uygulama
V Yilmaz, Zİ Dalbudak
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 14 (2), 517-534, 2018
1542018
Çevresel duyarlılık ve çevresel davranışın ekolojik ürün satın alma davranışına etkilerinin yapısal eşitlik modeliyle araştırılması
V Yılmaz, HE Çelik, C Yağızer
Anadolu Üniversitesi, 2009
1502009
Servqual yöntemiyle yükseköğretimde hizmet kalitesinin ölçülmesi
V Yılmaz, Z Filiz, B Yaprak
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (1), 299-316, 2007
1442007
Consumer behavior in shopping center choice
V Yilmaz
Social Behavior and Personality: an international journal 32 (8), 783-790, 2004
1442004
Consumer attitudes on the use of plastic and cloth bags
E Arı, V Yılmaz
Environment, Development and Sustainability 19, 1219-1234, 2017
1252017
DEVLET VE ÖZEL SEKTÖR BANKALARDAKİ HİZMET KALİTESİNİN KARŞILAŞTIRILMASI: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ
V YILMAZ, HE Çelik, B Depren
Doğuş Üniversitesi Dergisi 8 (2), 234-248, 2007
1142007
The effects of service quality, image, and customer satisfaction on customer complaints and loyalty in high-speed rail service in Turkey: a proposal of the structural equation …
V Yilmaz, E Ari
Transportmetrica A: Transport Science 13 (1), 67-90, 2017
1092017
A proposed structural model for housewives' recycling behavior: A case study from Turkey
E Arı, V Yılmaz
Ecological Economics 129, 132-142, 2016
1082016
Hazır yazılımlar ile yapısal eşitlik modellemesi: Amos, Eqs, Lısrel
V Yılmaz, S Varol
1002015
Belediyelerde hizmet kalitesinin SERVQUAL analizi ile ölçümü: Eskişehir belediyelerinde bir uygulama
Z Filiz, V Yılmaz, C Yağızer
Anadolu Üniversitesi, 2010
982010
A STATISTICAL APPROACH TO ESTIMATE THE WIND SPEED DISTRIBUTION: THE CASE OF GELIBOLU REGION
HEÇ Veysel YILMAZ
Doğuş Üniversitesi Dergisi, 9 (1), 122-132, 2008
862008
Structural equation model for environmentally conscious purchasing behavior
T Arslan, V Yilmaz, HK Aksoy
International Journal of Environmental Research 6 (1), 323-334, 2012
852012
Kuruma bağlılığı etkileyen faktörlerin yapısal eşitlik modelleriyle araştırılması: özel ve devlet bankası örneği
V Yılmaz, HE Çelik, E H Ekiz
Anadolu Üniversitesi, 2006
762006
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20