Follow
Selahiddin Ogulmus
Title
Cited by
Cited by
Year
Kişilerarası sorun çözme becerileri ve eğitimi
S Öğülmüş
Nobel Yayıncılık, 2006
3982006
Ergenlikte öznel iyi oluş ve beş faktörlü kişilik modeli
A Eryilmaz, S Öğülmüş
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (3), 189-203, 2010
2402010
Okullarda şiddet ve alınabilecek önlemler
S Öğülmüş
Eğitime Bakış 2 (7), 16-24, 2006
2302006
Bir kişilik özelliği olarak yılmazlık
S Öğülmüş
I. Ulusal Çocuk ve Suç Sempozyumu, Nedenler ve Önleme Çalışmaları, 2001
2122001
İçerik Çözümlemesi
S Öğülmüş
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi 24 (1-2), 213-228, 1991
2061991
The development and validation of the teacher violence scale
M PIŞKIN, A Gökhan, Ş ÇINKIR, S ÖĞÜLMÜŞ, C BABADOĞAN, Ö Çokluk
Eurasian Journal of Educational Research 56 (56), 1-20, 2014
1382014
Sınıf ve okul büyüklüğünün öğrenciler üzerindeki etkisi
S Öğülmüş, S Özdemir
Eğitim Yönetimi, 261-271, 1995
961995
Okullarda (liselerde) şiddet ve saldırganlık
S Öğülmüş
Yayınlanmamış Araştırma Raporu). Ankara: Ankara Üniversitesi Eğitim …, 1995
701995
Sosyal onay ihtiyaci ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik analizi
B Karaşar, S Öğülmüş
Ege Eğitim Dergisi 17 (1), 84-104, 2016
652016
Ben sorun çözebilirim: kişilerarası sorun çözme becerileri ve eğitimi
S Öğülmüş
Babil Yayıncılık, 2004
602004
Üniversite öğrencilerinde sosyal onay ihtiyacının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
B Karaşar, S Öğülmüş
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (2), 469-495, 2016
502016
Yabancı uyruklu öğrencilerin kültürlenme düzeylerinin incelenmesi
R Aliyev, S Öğülmüş
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 4 (1), 89-123, 2016
502016
Sosyal yardım algısı ve yoksulluk kültürü
S Öğülmüş
Aile ve Toplum 7 (26), 83-96, 2011
392011
Türkiye'deki yabancı uyruklu öğrencilerin kültürlerarası etkileşim algısının incelenmesi
R Aliyev, S Öğülmüş
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum 4 (12), 49-71, 2015
302015
From Work Life to School: Theoretical Approaches for School Burnout.
Z Çam, S Öğülmüş
Current Approaches in Psychiatry/Psikiyatride Guncel Yaklasimlar 11 (5), 2019
292019
Güdüleme (motivasyon) kuramları
S Öğülmüş
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Araştırma Uygulama …, 2002
292002
Tahripçilik (Vandalizm): Düşük yoğunluklu bir sapma
S Öğülmüş
Polis Bilimleri Dergisi 2 (7-8), 73-86, 2000
252000
Okullarda şiddet ve önlenmesi
S Öğülmüş
Okullarda Şiddetin önlenmesi: Mevcut uygulamalar ve sonuçları, 2007
212007
Tahripçilik
S Öğülmüş
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi 26 (2), 587-592, 1993
21*1993
Ebeveyne bağlanma ve sosyal onay ihtiyacının kişilerarası yeterliği yordayıcılığı
K Baytemir, B Karaşar, S Öğülmüş
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (3), 949-960, 2017
192017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20