Covid-19 pandemi dönemindeki uzaktan eğitime ilişkin paydaş görüşlerinin incelenmesi AÇ Özdoğan, HG Berkant Milli Eğitim Dergisi 49 (1), 13-43, 2020 | 407 | 2020 |
Sınıf öğretmeni adaylarının fen öğretiminde öğretmen öz yeterlik inanç düzeyleri ile zekâ türleri arasındaki ilişkinin değerlendirilmesi AGHG BERKANT, G Ekici Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 16 (1), 113-132, 2007 | 186 | 2007 |
Değerler eğitimine yönelik öğretmen görüşlerinin incelenmesi HG Berkant, A Efendioğlu, Z Sürmeli Electronic Turkish Studies 9 (5), 427-440, 2014 | 91 | 2014 |
Sınıf öğretmenlerinin kaynaştırma eğitimine yönelik yaşadıkları sorunlar ve çözüm önerileri HG Berkant, G Atılgan Eğitim Yansımaları 1 (1), 13-25, 2017 | 58 | 2017 |
Ogretmen Adaylarının Bilgisayara Yönelik Tutumlarının ve Oz-Yeterlik Algılarının ve Bilgisayar Destekli Egitim Yapmaya Yonelik Tutumlarının Bazı Degiskenler Acısından İncelenmesi HG BERKANT Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 2 (2), 2013 | 58 | 2013 |
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ HG BERKANT, E İsmail The Journal of Academic Social Science Studies 6 (6 Issue 3), 1021-1041, 2019 | 51 | 2019 |
Dokuzuncu sınıf biyoloji dersinde yapıcı öğrenme temelli hazırlanan anlamlı nedensel düşünmeye dayalı öğretimin öğrencilerin anlamlı nedensel düşünmelerine, akademik … HG Berkant Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Adana, 2007 | 37 | 2007 |
The examination of stakeholders’ opinions on distance education during the COVID-19 epidemic AÇ Özdoğan, HG Berkant Milli Egitim, 13-43, 2020 | 36 | 2020 |
Sınıf öğretmenliği bölümü öğrencilerinin bilgisayarla ilgili öz-yeterlik algıları ve bilgisayar destekli eğitim yapmaya ilişkin tutumları. 9 HG Berkant, A Efendioğlu Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 20-22, 2010 | 33 | 2010 |
Covid-19 pandemi dönemindeki uzaktan eğitime ilişkin paydaş görüşlerinin incelenmesi. Milli Eğitim Dergisi, 49 (1), 13-43 AÇ Özdoğan, HG Berkant McGraw-Hill, Inc, 2020 | 32 | 2020 |
An Investigation of Students' Meaningful Causal Thinking Abilities in Terms of Academic Achievement, Reading Comprehension and Gender. HG Berkant Educational Sciences: Theory and Practice 9 (3), 1149-1165, 2009 | 32 | 2009 |
Farklı lise türlerinde çalışan matematik öğretmenlerinin matematik eğitimine yönelik görüşleri HG BERKANT, SŞ GENÇOĞLU Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 12 (1), 194-217, 2015 | 31 | 2015 |
Sendika üyesi öğretmenlerin sendikalara yönelik algıları ve sendikalardan beklentileri HG Berkant, M Gül İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 6 (1), 419-442, 2017 | 30 | 2017 |
Öğretmen adaylarının öğretmen öz-yeterlik algılarının incelenmesi HG Berkant Eğitim Yansımaları 1 (2), 1-17, 2017 | 30 | 2017 |
Altıncı Ve Yedinci Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının İnsan Hakları Ve Demokrasi Kavramları Açı HG Berkant Journal of Turkish Studies 8 (12), 2013 | 27 | 2013 |
İNGİLİZCE DERSİNE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI M Tuncer, HG Berkant, OY Doğan, YD YO | 25 | 2015 |
Ortaöğretim biyoloji derslerinin biyolojik nedenselliğe dayalı olarak işlenmesi HG Berkant V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2002 | 25 | 2002 |
Sekizinci sınıf öğrencilerinin okuma alışkanlıkları ve sayısal ders başarılarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi HG BERKANT, A TÜZER Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 14 (2), 171-190, 2017 | 24 | 2017 |
Faculty of education students computer self efficacy beliefs and their attitudes towards computers and ımplementing computer supported education H BERKANT European Journal of Contemporary Education 15 (1), 2016 | 24 | 2016 |
An Analysis of the Changes in Pre-service Teachers' Perceptions towards Teacher Self-Efficacy and Academic Self-Efficacy and their Relations with Several Variables. HG BERKANT, S BAYSAL International Online Journal of Educational Sciences 10 (4), 2018 | 23 | 2018 |