Takip et
Zafer Güney
Zafer Güney
İstanbul Topkapı Üniversitesi
topkapi.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Teachers’ views on the availability of web 2.0 tools in education
S Caliskan, Z Guney, R Sakhieva, D Vasbieva, N Zaitseva
International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET) 14 (22), 70-81, 2019
772019
Visual literacy and visualization in instructional design and technology for learning environments.
Z Güney
European Journal of Contemporary Education 8 (1), 103-117, 2019
522019
Considerations for human–computer interaction: user interface design variables and visual learning in IDT
Z Güney
Cypriot Journal of Educational Sciences 14 (4), 731-741, 2019
202019
Four-Component Instructional Design (4C/ID) Model Approach for Teaching Programming Skills
Z Güney
International Journal of Progressive Education 15 (4), 142-156, 2019
132019
E-öğrenme ve etkileşimli ortam tasarımı
Z Güney
Türkiye’de E-öğrenme: Gelişmeler ve Uygulamalar 2, 51-82, 2010
132010
Professional Ethics in Performance and Educational Technology
Z Güney
Educational Policy Analysis and Strategic Research 14 (4), 190-200, 2019
112019
Etkileşimli elektronik kitapla öğretimin öğrenci başarısına etkisi
Z Güney
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2007
92007
Çocukların sosyal medya kullanımı üzerine bir araştırma
Z Güney
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 11 (1), 188-199, 2020
82020
Visual Literacy, Cognitive Learning Approach and Instructional Technology
Z Güney
Bartın University Journal of Faculty of Education 8 (3), 867-884, 2019
82019
İlköğretim 4-5. Sınıflarda verilen performans ve proje ödevleriyle ilgili öğretmen ve veli görüşleri
Z Güney
Unpublished Master's Thesis, Pamukkale Üniversitesi, Denizli, 2010
82010
A Sample Design in Programming with Four-Component Instructional Design (4C/ID) Model
Z Güney
Malaysian Online Journal of Educational Technology (MOJET) 7 (4), 1-14, 2019
32019
Artificial Intelligence (AI)-Based Self-Deciding Character Development Application in Two-Dimensional Video Games
AY Ayas, H Aydin, A Çetinkaya, Z Güney
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi 5 (1), 1-19, 2023
22023
Altıncı sınıf öğrencilerinin bilişsel stillerinin cinsiyetlere ve akademik başarılarına göre incelenmesi
Z GÜNEY
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (1), 276-294, 2020
12020
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE KARAR VERMEYİ ERTELEME DAVRANIŞININ AKADEMİK BAŞARI VE SÜREKLİ KAYGI AÇISINDAN İNCELENMESİ
S GÜLTEKİN, Z GÜNEY
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 9 (2), 243-270, 2023
2023
The Effect of Timely Online Feedback on Student Achievement
Z GÜNEY
PEARSON JOURNAL 8 (25), 705-716, 2023
2023
Rol Yapma Oyunlarında (RYO) Sanal Karakter Davranışlarını Yönlendirmede Davranış Ağaçlarının (DA) Rolünün ve Etkisinin Analizi
E ÖZBEK, H AYDIN, BAL Yüksel, Z GÜNEY
Uluslararası Yönetim Bilişim Sistemleri ve Bilgisayar Bilimleri Dergisi 7 (2 …, 2023
2023
Emotional Intelligence Dimensions Scale (EIDS); A Study of Scale Development.
Z Güney, YE Güney, S Topçu
International Journal of Research in Teacher Education (IJRTE) 14 (3), 2023
2023
Development of pre-school math skills based on an instructional design with creative drama
Z Güney, Ç Altikardeş, İ İpek, YE Güney
International Journal of Innovative Research in Education 9 (2), 250-268, 2022
2022
International Journal of Innovative Research in Education
Z Güney, Ç Altikardeş, İ İpek, YE Güney
2022
MONGODB’NİN İLİŞKİSEL VERİTABANLARI GİBİ KULLANILABİLMESİ
A Yıldız, P Shams, Z Güney
Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi 16 (63), 151-172, 2021
2021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20