Teachers’ views on the availability of web 2.0 tools in education S Caliskan, Z Guney, R Sakhieva, D Vasbieva, N Zaitseva International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET) 14 (22), 70-81, 2019 | 77 | 2019 |
Visual literacy and visualization in instructional design and technology for learning environments. Z Güney European Journal of Contemporary Education 8 (1), 103-117, 2019 | 52 | 2019 |
Considerations for human–computer interaction: user interface design variables and visual learning in IDT Z Güney Cypriot Journal of Educational Sciences 14 (4), 731-741, 2019 | 20 | 2019 |
Four-Component Instructional Design (4C/ID) Model Approach for Teaching Programming Skills Z Güney International Journal of Progressive Education 15 (4), 142-156, 2019 | 13 | 2019 |
E-öğrenme ve etkileşimli ortam tasarımı Z Güney Türkiye’de E-öğrenme: Gelişmeler ve Uygulamalar 2, 51-82, 2010 | 13 | 2010 |
Professional Ethics in Performance and Educational Technology Z Güney Educational Policy Analysis and Strategic Research 14 (4), 190-200, 2019 | 11 | 2019 |
Etkileşimli elektronik kitapla öğretimin öğrenci başarısına etkisi Z Güney Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2007 | 9 | 2007 |
Çocukların sosyal medya kullanımı üzerine bir araştırma Z Güney Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 11 (1), 188-199, 2020 | 8 | 2020 |
Visual Literacy, Cognitive Learning Approach and Instructional Technology Z Güney Bartın University Journal of Faculty of Education 8 (3), 867-884, 2019 | 8 | 2019 |
İlköğretim 4-5. Sınıflarda verilen performans ve proje ödevleriyle ilgili öğretmen ve veli görüşleri Z Güney Unpublished Master's Thesis, Pamukkale Üniversitesi, Denizli, 2010 | 8 | 2010 |
A Sample Design in Programming with Four-Component Instructional Design (4C/ID) Model Z Güney Malaysian Online Journal of Educational Technology (MOJET) 7 (4), 1-14, 2019 | 3 | 2019 |
Artificial Intelligence (AI)-Based Self-Deciding Character Development Application in Two-Dimensional Video Games AY Ayas, H Aydin, A Çetinkaya, Z Güney Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi 5 (1), 1-19, 2023 | 2 | 2023 |
Altıncı sınıf öğrencilerinin bilişsel stillerinin cinsiyetlere ve akademik başarılarına göre incelenmesi Z GÜNEY Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (1), 276-294, 2020 | 1 | 2020 |
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE KARAR VERMEYİ ERTELEME DAVRANIŞININ AKADEMİK BAŞARI VE SÜREKLİ KAYGI AÇISINDAN İNCELENMESİ S GÜLTEKİN, Z GÜNEY Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 9 (2), 243-270, 2023 | | 2023 |
The Effect of Timely Online Feedback on Student Achievement Z GÜNEY PEARSON JOURNAL 8 (25), 705-716, 2023 | | 2023 |
Rol Yapma Oyunlarında (RYO) Sanal Karakter Davranışlarını Yönlendirmede Davranış Ağaçlarının (DA) Rolünün ve Etkisinin Analizi E ÖZBEK, H AYDIN, BAL Yüksel, Z GÜNEY Uluslararası Yönetim Bilişim Sistemleri ve Bilgisayar Bilimleri Dergisi 7 (2 …, 2023 | | 2023 |
Emotional Intelligence Dimensions Scale (EIDS); A Study of Scale Development. Z Güney, YE Güney, S Topçu International Journal of Research in Teacher Education (IJRTE) 14 (3), 2023 | | 2023 |
Development of pre-school math skills based on an instructional design with creative drama Z Güney, Ç Altikardeş, İ İpek, YE Güney International Journal of Innovative Research in Education 9 (2), 250-268, 2022 | | 2022 |
International Journal of Innovative Research in Education Z Güney, Ç Altikardeş, İ İpek, YE Güney | | 2022 |
MONGODB’NİN İLİŞKİSEL VERİTABANLARI GİBİ KULLANILABİLMESİ A Yıldız, P Shams, Z Güney Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi 16 (63), 151-172, 2021 | | 2021 |