Follow
Veysel Aksoy
Veysel Aksoy
Verified email at anadolu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Rehber öğretmenlerin özel eğitimde psikolojik danışma ve rehberliğe ilişkin öz yeterlik algılarının incelenmesi
V Aksoy, İH Diken
İlköğretim Online 8 (3), 709-720, 2009
1562009
Rehber öğretmen özel eğitim öz yeterlik ölçeği: geçerlik ve güvenirlik çalışması
V Aksoy, İH Diken
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 10 (01 …, 2009
1092009
Annelerin ebeveynlik öz yeterlik algıları ile gelişimi risk altında olan bebeklerin gelişimleri arasındaki ilişkiyi inceleyen araştırmalara bir bakış
V AKSOY, İH DİKEN
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 10 (01 …, 2009
1072009
Rehber öğretmen adaylarının özel eğitimde psikolojik danışma ve rehberliğe ilişkin öz yeterlik algıları
K Yüksel
PQDT-Global, 2010
882010
Özel eğitim alanında çalışan öğretmenlerin tükenmişlik düzeyleri ve yaşam doyumlarının incelenmesi
H Aydemir, İH Diken, A Yıkmış, V Aksoy, O Özokçu
Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bolu, 2013
852013
Müzik öğretmeni adaylarının akademik öz yeterlikleriyle öğretmenlik öz yeterlikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
U Yağcı, V Aksoy
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (33), 84-104, 2015
662015
Ebeveyn öz yeterlik ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışmasının güncellenmesi
A Cavkaytar, V Aksoy, A ARDIÇ
Anadolu Journal of Educational Sciences International 4 (1), 69-76, 2014
452014
Aile Gereksinimlerini Belirleme Aracının Geçerlik ve Güvenirliğinin Güncellenmesi
A Cavkaytar, A ARDIÇ, V Aksoy
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 15 (02), 1-14, 2014
372014
Perceptions of Turkish preschool teachers’ about their roles within the context of inclusive education.
MS Gezer, V Aksoy
International Journal of Early Childhood Special Education 11 (1), 31-42, 2019
302019
An examination of the relations among social support, self-efficacy, and life satisfaction in parents of children with developmental disabilities
M Çattık, V Aksoy
Turkish Education Assoc, 2018
262018
Examining School Counselors' Sense of Self-Efficacy Regarding Psychological Consultation and Counseling in Special Education.
V Aksoy, IH DKEN
Ilkogretim Online 8 (3), 2009
242009
573 Sayılı KHK’dan Günümüze Özel Eğitimde Eğitsel Tanılama ve Değerlendirme: Neredeyiz, Nereye Gitmeliyiz?
V Aksoy, P Şafak
Turkish Journal of Special Education Research and Practice 2 (1), 47-67, 2020
232020
Gelişimsel yetersizliği olan çocukların ebeveynlerinin sosyal destek, öz yeterlik ve yaşam doyum düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
M Çattık, V Aksoy
Eğitim ve Bilim 43 (195), 2018
212018
Özel eğitim
V Aksoy
Ankara: Pegem Akademi, 2016
212016
Otizm spektrum bozukluğu (OSB): Tarama, tanılama ve değerlendirme
V Aksoy, Ş Şahin
Pegem Atıf İndeksi, 230-259, 2017
132017
Eğitsel planlama için otizm tarama araçları (ASIEP-3)'nın psikometrik niteliklerinin belirlenmesi: Türkiye örneği
V Aksoy
PQDT-Global, 2013
122013
Rehber öğretmen adaylarının özel eğitimde psikolojik danışma ve rehberliğe ilişkin öz-yeterlik algıları
V Aksoy, K Yüksel, İH Diken, Ö Karaaslan
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 31 (31), 137-148, 2012
122012
Maternal acceptance–rejection and mother–child interaction in Turkish mothers of children with developmental disabilities
Aİ Yetkin, V Aksoy
Journal of Developmental and Physical Disabilities 31 (6), 803-817, 2019
82019
Özel eğitim okullarında geliştirilmiş olan bireyselleştirilmiş eğitim programlarının (BEP) kalitelerinin incelenmesi
Ş Alan
PQDT-Global, 2019
82019
Otizm spektrum bozukluğu: Tarama, tanılama ve değerlendirme
V Aksoy, Ş Şahin
İH Diken, ve H. Bakkaloğlu (Eds.), Zihin yetersizliği ve otizm spectrum …, 2016
82016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20