Rehber öğretmenlerin özel eğitimde psikolojik danışma ve rehberliğe ilişkin öz yeterlik algılarının incelenmesi V Aksoy, İH Diken İlköğretim Online 8 (3), 709-720, 2009 | 156 | 2009 |
Rehber öğretmen özel eğitim öz yeterlik ölçeği: geçerlik ve güvenirlik çalışması V Aksoy, İH Diken Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 10 (01 …, 2009 | 109 | 2009 |
Annelerin ebeveynlik öz yeterlik algıları ile gelişimi risk altında olan bebeklerin gelişimleri arasındaki ilişkiyi inceleyen araştırmalara bir bakış V AKSOY, İH DİKEN Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 10 (01 …, 2009 | 107 | 2009 |
Rehber öğretmen adaylarının özel eğitimde psikolojik danışma ve rehberliğe ilişkin öz yeterlik algıları K Yüksel PQDT-Global, 2010 | 88 | 2010 |
Özel eğitim alanında çalışan öğretmenlerin tükenmişlik düzeyleri ve yaşam doyumlarının incelenmesi H Aydemir, İH Diken, A Yıkmış, V Aksoy, O Özokçu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bolu, 2013 | 85 | 2013 |
Müzik öğretmeni adaylarının akademik öz yeterlikleriyle öğretmenlik öz yeterlikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi U Yağcı, V Aksoy Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (33), 84-104, 2015 | 66 | 2015 |
Ebeveyn öz yeterlik ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışmasının güncellenmesi A Cavkaytar, V Aksoy, A ARDIÇ Anadolu Journal of Educational Sciences International 4 (1), 69-76, 2014 | 45 | 2014 |
Aile Gereksinimlerini Belirleme Aracının Geçerlik ve Güvenirliğinin Güncellenmesi A Cavkaytar, A ARDIÇ, V Aksoy Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 15 (02), 1-14, 2014 | 37 | 2014 |
Perceptions of Turkish preschool teachers’ about their roles within the context of inclusive education. MS Gezer, V Aksoy International Journal of Early Childhood Special Education 11 (1), 31-42, 2019 | 30 | 2019 |
An examination of the relations among social support, self-efficacy, and life satisfaction in parents of children with developmental disabilities M Çattık, V Aksoy Turkish Education Assoc, 2018 | 26 | 2018 |
Examining School Counselors' Sense of Self-Efficacy Regarding Psychological Consultation and Counseling in Special Education. V Aksoy, IH DKEN Ilkogretim Online 8 (3), 2009 | 24 | 2009 |
573 Sayılı KHK’dan Günümüze Özel Eğitimde Eğitsel Tanılama ve Değerlendirme: Neredeyiz, Nereye Gitmeliyiz? V Aksoy, P Şafak Turkish Journal of Special Education Research and Practice 2 (1), 47-67, 2020 | 23 | 2020 |
Gelişimsel yetersizliği olan çocukların ebeveynlerinin sosyal destek, öz yeterlik ve yaşam doyum düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi M Çattık, V Aksoy Eğitim ve Bilim 43 (195), 2018 | 21 | 2018 |
Özel eğitim V Aksoy Ankara: Pegem Akademi, 2016 | 21 | 2016 |
Otizm spektrum bozukluğu (OSB): Tarama, tanılama ve değerlendirme V Aksoy, Ş Şahin Pegem Atıf İndeksi, 230-259, 2017 | 13 | 2017 |
Eğitsel planlama için otizm tarama araçları (ASIEP-3)'nın psikometrik niteliklerinin belirlenmesi: Türkiye örneği V Aksoy PQDT-Global, 2013 | 12 | 2013 |
Rehber öğretmen adaylarının özel eğitimde psikolojik danışma ve rehberliğe ilişkin öz-yeterlik algıları V Aksoy, K Yüksel, İH Diken, Ö Karaaslan Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 31 (31), 137-148, 2012 | 12 | 2012 |
Maternal acceptance–rejection and mother–child interaction in Turkish mothers of children with developmental disabilities Aİ Yetkin, V Aksoy Journal of Developmental and Physical Disabilities 31 (6), 803-817, 2019 | 8 | 2019 |
Özel eğitim okullarında geliştirilmiş olan bireyselleştirilmiş eğitim programlarının (BEP) kalitelerinin incelenmesi Ş Alan PQDT-Global, 2019 | 8 | 2019 |
Otizm spektrum bozukluğu: Tarama, tanılama ve değerlendirme V Aksoy, Ş Şahin İH Diken, ve H. Bakkaloğlu (Eds.), Zihin yetersizliği ve otizm spectrum …, 2016 | 8 | 2016 |