Takip et
Prof Dr. Ekrem CENGİZ
Prof Dr. Ekrem CENGİZ
gumushane.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Pazarlama modellerinin testinde kullanılabilecek yapısal eşitlik modeli (YEM) üzerine kavramsal bir inceleme
H Ayyıldız, E Cengiz
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi …, 2006
3252006
Customer perceived value: the development of a multiple item scale in hospitals
E Cengiz, F Kirkbir
Problems and perspectives in management, 252-268, 2007
2402007
The effect of marketing mix on positive word of mouth communication: Evidence from accounting offices in Turkey
E Cengiz, HE Yayla
Innovative Marketing 3 (4), 73-86, 2007
1882007
Yerel halk tarafından algılanan toplam turizm etkisi ile turizm desteği arasındaki ilişkiye yönelik yapısal bir model önerisi
E Cengiz, F Kırkbir
Anadolu Üniversitesi, 2007
1402007
Effects of Image and Advertising Efficiency on Customer Loyalty and Antecendents of Loyalty: Turkish Banks Sample
E Cengiz, H Ayyildiz, B Er
Banks & bank systems, 56-83, 2007
1202007
Örgütsel yaratıcılığı belirleyen faktörler arası yapısal ilişkiler
E Cengiz, T Acuner, B Baki
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 9 (1), 98-121, 2007
782007
Üretim ve pazarlama bölüm çalişanlari arasi davranişsal değişkenlerin firma performansi üzerine etkisine ilişkin yapisal bir model önerisi
H Ayyıldız, E Cengiz, T Ustasüleyman
Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 21-38, 2006
742006
Yeni ürün geliştirme sürecinin başarısında etkili olan faktörler
AGE Cengiz, H Ayyıldız
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 133-148, 2005
692005
LİDERLERİN SAHİP OLDUKLARI DUYGUSAL ZEKANIN ÖRGÜTSEL YARATICILIK ÜZERİNE ETKİLERİ: BİR MODEL ÖNERİSİ
E Cengiz, T Acuner, B Birdoğan
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 7 (1), 421-433, 2010
682010
MUHASEBE MESLEĞİNİN TERCİH EDİLMESİNDE ETKİLİ OLAN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ALAN ÇALIŞMASI: KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
HE Yayla, E Cengiz
Muhasebe ve Denetime Bakış, 147-168, 2005
612005
KÂR AMACI GÜTMEYEN KURUMLARDA MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE HİZMET KALİTESİ İLİŞKİSİ: KARADENİZ BÖLGESİ ÖRNEĞİ
E Cengiz, F Kırkbir
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 21 (1), 263-285, 2010
602010
Country image effect on customer loyalty model
H Ayyildiz, E Cengiz
Innovative Marketing 3 (2), 44-64, 2007
572007
Turkish consumers' evaluation of products made in foreign countries: The country of origin effect
E Cengiz, F Kirkbir
Innovative Marketing 3 (2), 2007
452007
The effects of failure recovery strategies on customer behaviours via complainants' perceptions of justice dimensions in banks
E Cengiz, B Er, A Kurtaran
Banks & bank systems, 173-198, 2007
442007
Analysis of the multi-item dimensionality of patients’ perceived value in hospital services
A Teke, E Cengiz, M Çetin, C Demir, F Kirkbir, T Fedai
Journal of medical systems 36, 1301-1307, 2012
432012
Müze pazarlaması: Pazarlama karması elemanlarının müzelere uyarlanması
AGE Cengiz
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 15 (1), 87-108, 2006
432006
Tüketicilerin ürün tercihinde rol oynayan ürün menşeinin, marka, fiyat ve kalite değişkenleri açisindan incelenmesi
E Cengiz
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 23 (2), 155-174, 2010
402010
Toplam kalite çevre yönetimi
B Baki, E Cengiz
402002
Muhasebe bürolarında algılanan hizmet kalitesi ve mükelleflerin tatmin düzeylerine yönelik yapısal bir model önerisi-II
HE Yayla, E Cengiz
Muhasebe ve Finansman Dergisi, 175-183, 2006
362006
Hekimlerin empatik özelliklerinin ölçümü ve bu ölçümlerin demografik değişkenlere göre değişimi
AK Teke, E Cengiz, C Demir
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 19 (3), 505-516, 2010
352010
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20