Parents’ Shares on Social Networking Sites About their Children: Sharenting NHYFC Muge Marasli , Er Suhendan Anthropologist 24 (2), 399-406, 2016 | 139 | 2016 |
Using total physical response method in early childhood foreign language teaching environments S Er Procedia-Social and Behavioral Sciences 93, 1766-1768, 2013 | 122 | 2013 |
ERKEN YAŞTA YABANCI DİL ÖĞRETİMİ ÜZERİNE VELİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLER BG İlter, S Er Kastamonu Education Journal 15 (1), 21-30, 2007 | 110 | 2007 |
The Attitudes of Students Towards Cooperative Learning in ELT classes S Er, B Aksu Ataç International Online Journal of Education and Teaching 1 (2), 31-45, 2014 | 85* | 2014 |
Effects on The Language Development of Children in The Interactive Storybook Reading Process MY Bıçakçı, S Er, N Aral Kastamonu Education Journal 26 (1), 201-208, 2018 | 60 | 2018 |
Okulöncesi dönemde anne babaların etkileşimli hikâye kitabı okumalarının önemi S Er Başkent University Journal of Education 3 (2), 156-160, 2016 | 52 | 2016 |
Foreign language learning anxiety of Turkish children at different ages S Er International Online Journal of Education and Teaching (IOJET) 2 (2), 68-78, 2015 | 40 | 2015 |
Okula Hazırbulunuşluk ve Okula Başlama Yaşı: Türk Öğretmen ve Ailelerin Yeni Eğitim Politikası Üzerine Görüş ve Deneyimler M Buldu, S Er Eğitim ve Bilim 41 (187), 97-114, 2016 | 28 | 2016 |
Okul öncesi dönemdeki üstün yetenekli çocukların dil gelişimlerinin analizi AG Saranlı, S Er, KZ Deniz İstanbul Kültür Üniversitesi/Eğitim Fakültesi, 2017 | 26 | 2017 |
Which is the most appropriate strategy for very young language learners S Er International Journal of Social Sciences & Education 4 (4), 829-837, 2014 | 25 | 2014 |
An overview of child neglect and abuse: Types, causes, impact and prevention MY Biçakçi, S Er, N Aral Studies on Ethno-medicine 10 (2), 221-228, 2016 | 24 | 2016 |
ERKEN YAŞTA YABANCI DİL ÖĞRETİMİ ÜZERİNE VELİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLER B Genç İlter, S Er Kastamonu eğitim dergisi 15 (1), 21-30, 2007 | 22 | 2007 |
Annelerin çocuklarına etkileşimli kitap okuma sürecine ilişkin görüşleri MY Bıçakçı, S Er, N Aral Eğitim ve Bilim 42 (191), 2017 | 17 | 2017 |
Identifying the relationship between children's language skills and parent's self-efficacy in story reading S Er, N Aral, MY Bıçakçı Procedia-Social and Behavioral Sciences 93, 1269-1274, 2013 | 17 | 2013 |
Anadolu liselerine devam eden öğrencilerin yabancı dil başarılarında yabancı dile yönelik kaygı ve inançlarının etkisinin incelenmesi SS Er Unpublished Doctoral Dissertation. Ankara University Institude of Science, 2011 | 14 | 2011 |
Annelerin çocuklarına etkileşimli kitap okuma sürecine ilişkin görüşleri MY BIÇAKÇI, S ER, N ARAL Eğitim ve Bilim 42 (191), 53-68, 2017 | 13 | 2017 |
Yapılandırmacı Yaklaşıma Göre Düzenlenmiş Sınıflarda Öğretmenin Rolü. NA Sühendan Er Ekev Akademi Dergisi, 391-396., 2008 | 10* | 2008 |
Erken yaĢta yabancı dil öğretimi üzerine veli ve öğretmen görüĢleri B Ġlter, S Er Kastamonu Eğitim Dergisi 15 (1), 21-30, 2007 | 9 | 2007 |
Viewpoints of parents and teachers on foreign language teaching at early childhood period B İlter, S Er Kastamonu Education Journal 15 (1), 21-30, 2007 | 8 | 2007 |
School readiness and school entry-age: views and experiences of Turkish teachers and families on a new educational policy M Buldu, S Er EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE 41 (187), 2016 | 6 | 2016 |