Takip et
Burcu Zeybek
Burcu Zeybek
Doç. Dr., İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi
istanbul.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Siyasal Reklam İkna ve Retorik
B Zeybek
İstanbul, Beta Yayıncılık, 1-184, 2016
272016
Yeni medya teknolojileri, pornografi ve kültürel dönüşüm
ÜH Girgin
Atatürk İletişim Dergisi, 69-98, 2017
152017
A view on countries' tourism logos, slogans, contents and figural characteristics within the concept of country identity.
B Zeybek, DG Ünlü
Information Sciences/Informacijos Mokslai, 2016
142016
Siyasal İletişim Kampanya Aracı Olarak Video İçerik Paylaşım Ağı YouTube: 23 Haziran 2019 İstanbul Yerel Seçimi Üzerine Bir Değerlendirme
İD ÖZTÜRK, B ZEYBEK
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi, 92-114, 2020
132020
Kent markalaşması sürecinde iletişim temelli faaliyetlerinin analizi: İstanbul 2010 Avrupa kültür başkenti
B Varlı
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011
102011
Sosyal Medya Fenomeni ve Marka İşbirliği: İşbirliği Paylaşımlarına İlişkin Instagram Kullanıcı Yorumları Üzerinden Bir Değerlendirme
GÜL Derya, B ZEYBEK
AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi 11 (41), 72-95, 2020
82020
Ülke marka kişilikleri üzerine bir analiz:“Turkey home” kampanyası
B Zeybek
Erciyes İletişim Dergisi 6 (2), 1325-1340, 2019
82019
Dijitalleşme ve Etik Sorunlar: Nesnelerin İnterneti Teknolojisini Gözetim, Gizlilik, Güvenlik Kapsamında Değerlendirme
İ ÖZTÜRK, B ZEYBEK
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi 2021 (55), 1-15, 2021
52021
Türkiye'de gazetelerin yayınladığı siyasal reklamlarda retorik figürlerin kullanımı
B ZEYBEK
Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler …, 2015
52015
GÖRMEK İNANMAYA YETER Mİ? GÖRSEL DEZENFORMASYONUN AYIRT EDİCİ BİÇİMİ OLARAK SİYASİ DEEPFAKE İÇERİKLER
E KARAKOÇ, B ZEYBEK
Öneri Dergisi 17 (57), 50-72, 2022
42022
Siyasal Kampanyaların Geleceğinde Veri Temelli Yönelimler
B Zeybek
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 54-72, 2020
32020
Kamu Diplomasisinde Yeni Yönelimler
O Göksu
Literatürkacademia Yayınları, 2019
32019
30 MART 2014 YEREL SEÇİMLERİNDE GAZETELERDE YAYINLANAN SİYASAL REKLAMLAR ÜZERİNE BİR İNCELEME
B ZEYBEK
Erciyes İletişim Dergisi 4 (2), 2015
32015
Siyasal Reklam İkna ve Retorik (2. Baskı)
B Zeybek
İstanbul, Beta Yayıncılık, 1-200, 2022
22022
SİYASAL REKLAMLARDAKİ DİL KULLANIMI: 24 HAZİRAN 2018 CUMHURBAŞKANLIĞI SEÇİMLERİ
B Zeybek
Motif Akademi Halkbilimi Dergisi 13 (30), 936-954, 2020
22020
Mitinglerde siyasal retoriğin kullanımı: 24 Haziran 2018 cumhurbaşkanlığı seçimleri
B Zeybek
Intermedia International e-Journal, 190-203, 2020
22020
Kamu Diplomasisi Aracı Olarak Ülke Markalama
B Zeybek
Kamu Diplomasisinde Yeni Yönelimler, 89-108, 2019
22019
TURİZM DİPLOMASİSİ KAPSAMINDA KENT MARKALAMA: DİJİTAL ÇAĞDA MÜZELER BİR KENTİN MARKALAŞMASINA NASIL KATKI SAĞLAR?
B ZEYBEK, İ ÖZTÜRK
İletişim ve Diplomasi, 165-184, 2022
12022
A Study On The Political Communication Activities Of Political Parties In Turkey On Websites
B Zeybek
Communication & Media Researches, 487, 2017
1*2017
An Analysis Of Identities In The Context Of Cultural Encounters
B ZEYBEK
AJIT-e: Academic Journal of Information Technology 7 (25), 103-122, 2016
12016
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20