A study on the efficacy of project-based learning approach on Social Studies Education: Conceptual achievement and academic motivation İ Ilter Educational Research and Reviews 9 (15), 487, 2014 | 104 | 2014 |
Sınıf öğretmeni adaylarının lisansüstü eğitime olan tutumları (Fırat, Erzincan ve İnönü Üniversitesi sınıf öğretmenliği ABD örneği) Ü Çiğdem, İ İlter Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 14 (2), 147-164, 2010 | 92 | 2010 |
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ SOSYO-KÜLTÜREL ÖZELLİKLERİ VE LİSANSÜSTÜ EĞİTİM İSTEKLİLİKLERİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA FIRAT, ERZİNCAN VE İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ABD ÖRNEĞİ B Köksalan, İ İlter, E Görmez Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (3), 277-299, 2010 | 63 | 2010 |
Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmenlik mesleğine olan tutumları İ İlter, B Köksalan Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2011 | 54 | 2011 |
Improving the reading comprehension of primary-school students at frustration-level reading through the paraphrasing strategy training: A multiple-probe design study I Ilter International Electronic Journal of Elementary Education 10 (1), 147-161, 2017 | 53 | 2017 |
COĞRAFYA DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA DOĞAL AFETLER Y Değirmenci, İ İlter Marmara Coğrafya Dergisi, 276-303, 2013 | 48 | 2013 |
Sosyal bilgiler öğretiminde 5E öğrenme döngüsü modelinin öğrenci başarısına, bilimsel sorgulayıcı-araştırma becerilerine, akademik motivasyona ve öğrenme sürecine etkileri İ İlter Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013 | 47 | 2013 |
The efficacy of context clue strategy instruction on middle grades students’ vocabulary development İ İlter Rmle Online 42 (1), 1-15, 2019 | 39 | 2019 |
The power of graphic organizers: Effects on students' word-learning and achievement emotions in social studies İ İlter Australian Journal of Teacher Education (Online) 41 (1), 42-64, 2016 | 38 | 2016 |
Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumlarının bazı değişkenler açısından incelenmesi İ İlter Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009 | 36 | 2009 |
KELİME ÖĞRETİMİNDE GRAFİK DÜZENLEYİCİLERİ (FRAYER MODELİ ÖRNEĞİ). İ İlter Electronic Turkish Studies 9 (3), 2014 | 32 | 2014 |
Kelime Öğretiminde Grafik Düzenleyicileri (Frayer Modeli Örneği) İ İLTER Electronic Turkish Studies 9 (3), 2014 | 32 | 2014 |
Sosyal Bilgiler Öğretiminde 5e Öğrenme Döngüsü Modeline Dayali Etkinliklerin Öğrenme Sürecine Etkisi: Bir Eylem Araştirmasi İ İLTER, Ü Çiğdem Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 181 (181), 295-330, 2014 | 32 | 2014 |
Zayıf Okuyucuların Okuduğunu Anlama Becerilerinin Geliştirilmesinde Ana Fikir Belirleme Becerisinin Öğretimi İ İLTER Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 19 (2018 …, 2018 | 31 | 2018 |
Öğretim elemanlarının kullandığı yöntem ve tekniklere ilişkin öğretmen adaylarının görüşleri İ İlter Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 7 (35), 562-575, 2014 | 28 | 2014 |
Concept-Teaching Practices in Social Studies Classrooms: Teacher Support for Enhancing the Development of Students' Vocabulary. İ İlter Educational Sciences: Theory and Practice 17 (4), 1135-1164, 2017 | 27 | 2017 |
SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE SORGULAYICI-ARAŞTIRMA TABANLI ÖĞRENME MODELİ: BAŞARI VE ÖĞRENMEDE KALICILIĞIN İNCELENMESİ. İ İlter Electronic Turkish Studies 8 (12), 2013 | 26 | 2013 |
Sosyal Bilgiler Dersinde Sorgulayici-Araştirma Tabanli Öğrenme Modeli: Başari Ve Öğrenmede Kaliciliğin İncelenmesi İ İLTER Electronic Turkish Studies 8 (12), 2013 | 26 | 2013 |
Sınıf öğretmeni adaylarının birleştirilmiş sınıf kavramına ilişkin metaforik algıları İ İlter İlköğretim Online 14 (4), 1450-1468, 2015 | 21 | 2015 |
A Review of Teachers' Teaching Methods and Practices with regard to Social Studies Instruction İ İLTER Journal of Theoretical Educational Science 11 (1), 1-29, 2018 | 20* | 2018 |