Takip et
İlhan İLTER
İlhan İLTER
ksu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
A study on the efficacy of project-based learning approach on Social Studies Education: Conceptual achievement and academic motivation
İ Ilter
Educational Research and Reviews 9 (15), 487, 2014
1102014
Sınıf öğretmeni adaylarının lisansüstü eğitime olan tutumları (Fırat, Erzincan ve İnönü Üniversitesi sınıf öğretmenliği ABD örneği)
Ç Ünal, İ İlter
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 14 (2), 147-164, 2010
942010
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ SOSYO-KÜLTÜREL ÖZELLİKLERİ VE LİSANSÜSTÜ EĞİTİM İSTEKLİLİKLERİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA FIRAT, ERZİNCAN VE İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ABD ÖRNEĞİ
B Köksalan, İ İlter, E Görmez
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (3), 277-299, 2010
612010
COĞRAFYA DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA DOĞAL AFETLER
Y Değirmenci, İ İlter
Marmara Coğrafya Dergisi, 276-303, 2013
582013
Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmenlik mesleğine olan tutumları
İ İLTER, B KÖKSALAN
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 21 (1), 113-128, 2011
572011
Improving the reading comprehension of primary-school students at frustration-level reading through the paraphrasing strategy training: A multiple-probe design study
I Ilter
International Electronic Journal of Elementary Education 10 (1), 147-161, 2017
552017
Sosyal bilgiler öğretiminde 5E öğrenme döngüsü modelinin öğrenci başarısına, bilimsel sorgulayıcı-araştırma becerilerine, akademik motivasyona ve öğrenme sürecine etkileri
İ İlter
Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Erzurum, 2013
482013
The efficacy of context clue strategy instruction on middle grades students’ vocabulary development
İ İlter
Rmle Online 42 (1), 1-15, 2019
472019
The power of graphic organizers: Effects on students' word-learning and achievement emotions in social studies
İ İlter
Australian Journal of Teacher Education (Online) 41 (1), 42-64, 2016
432016
Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumlarının bazı değişkenler açısından incelenmesi
İ İlter
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Elazığ, 2009
372009
Zayıf Okuyucuların Okuduğunu Anlama Becerilerinin Geliştirilmesinde Ana Fikir Belirleme Becerisinin Öğretimi
İ İLTER
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 19 (2018 …, 2018
322018
Kelime Öğretiminde Grafik Düzenleyicileri (Frayer Modeli Örneği)
İ İLTER
Electronic Turkish Studies 9 (3), 2014
322014
Sosyal Bilgiler Öğretiminde 5e Öğrenme Döngüsü Modeline Dayali Etkinliklerin Öğrenme Sürecine Etkisi: Bir Eylem Araştirmasi
İ İLTER, Ü Çiğdem
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 181 (181), 295-330, 2014
312014
Concept-Teaching Practices in Social Studies Classrooms: Teacher Support for Enhancing the Development of Students' Vocabulary.
İ İlter
Educational Sciences: Theory and Practice 17 (4), 1135-1164, 2017
282017
Sosyal Bilgiler Dersinde Sorgulayici-Araştirma Tabanli Öğrenme Modeli: Başari Ve Öğrenmede Kaliciliğin İncelenmesi
İ İLTER
Electronic Turkish Studies 8 (12), 2013
282013
Öğretim elemanlarının kullandığı yöntem ve tekniklere ilişkin öğretmen adaylarının görüşleri
İ İlter
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 7 (35), 562-575, 2014
262014
Sınıf öğretmeni adaylarının birleştirilmiş sınıf kavramına ilişkin metaforik algıları
İ İlter
İlköğretim Online 14 (4), 1450-1468, 2015
222015
A Review of Teachers' Teaching Methods and Practices with regard to Social Studies Instruction
İ İLTER
Journal of Theoretical Educational Science 11 (1), 1-29, 2018
21*2018
Akademik Başarı, Lisansüstü Eğitim Farkındalığı ve Lisansüstü Eğitim Niyeti Arasındaki İlişkiler 1
İ İlter
Egitim Bilimleri Fakultesi Dergisi 53 (1), 117-156, 2020
182020
NOTETAKING SKILLS INSTRUCTION FOR DEVELOPMENT OF MIDDLE SCHOOL STUDENTS’NOTETAKING PERFORMANCE
I Ilter
Psychology in the Schools 54 (6), 596-611, 2017
182017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20