Follow
Recep Uçar
Title
Cited by
Cited by
Year
İlahiyat fakültesi öğrencilerinin profili, akademik eğilimleri ve aldıkları eğitime ilişkin memnuniyet algıları (inönü üniversitesi örneği)
RU UÇAR
İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 8 (2), 105-178, 2017
442017
İlahiyat Fakültelerinde Okutulan Arapça Dersine Karşı Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
R Uçar
İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakümtesi Dergisi, İnönü University Journal of …, 2013
212013
İDKAB Öğretmenlerinin Öğrencilerini Motive Etme Durumlarına İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Algıları
R UÇAR
İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 1 (2), 225-248, 2010
162010
İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlahiyat Fakültesi Öğrencilerinin Arapça Dersine Yönelik Tutumlarına ve Başarılarına Olan Etkisi (The Effect of Co-Operative Learning Method on …
R Uçar, S Türkmen
Dinbilimleri Akademik Araştırma Dergisi 15 (3), 93-116, 2015
152015
İlahiyat Fakültesi Öğrencilerinin Arapça Dersine Karşı Tutumları (İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Örneği)
R Uçar
Marife 15 (2), 371-394, 2015
13*2015
İlköğretim okulları II. kademedeki din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmenlerinin sınıf yönetimi yeterlikleri (Kayseri il merkezi örneği)
R Uçar
Yayınlanmamış Doktora Tezi. Erciyes Üniversitesi SBE, 2004
132004
İmam Hatip Lisesi Meslek Dersleri Öğretmenlerinin ‘İmam Hatipli’Vizyonu
U Recep
Yakın Doğu Üniversitesi İslam Tetkikleri Merkezi Dergisi 3 (2), 83-127, 2017
122017
İmam hatip lisesi öğrencilerinin Arapça dersine karşı tutumlarının değerlendirilmesi
U Recep, H Polat, VK Altun
İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 7 (2), 31-52, 2016
92016
Kademedeki Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Yeterlikleri (Kayseri İl Merkezi Örneği). Doktora Tezi. Kayseri:
R Uçar
Kademedeki Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi …, 2004
9*2004
Türkiye’de laiklik tartışmaları çerçevesinde din kültürü ve ahlak bilgisi derslerinin zorunlu hale gelişi ve din eğitimi uygulamalarına yansıması
U Recep, G SAYIN
İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 8 (2), 269-298, 2017
72017
Lise Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Programının Uygulamasındaki Problemler
R Uçar
YayınlanmamıĢ Y. Lisans Tezi). EÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü, Kayseri, 1998
71998
Din öğretimi kurumları öğrencilerinin Arapça derslerine ilişkin tutumları ve tutum geliştirme önerileri
R Uçar
Yakın Doğu Üniversitesi İslam Tetkikleri Merkezi Dergisi 3 (1), 87-111, 2017
52017
Montessori’de erken çocukluk dönemi din eğitimi
Ş Sezgin, U Recep
Marife Dini Araştırmalar Dergisi 23 (1), 235-259, 2021
32021
II. ABDÜLHAMİD DÖNEMİ AHLÂK RİSALELERİNDEN TERBİYE-İ İSLÂMİYYE ÜZERİNE BİR İNCELEME
U Recep, A YAMAN
Kilis 7 Aralık Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 5 (8), 107-137, 2018
32018
Kobi kredilerinde teminat sorunu ve alternatif model önerisi
R Uçar
Finans Enstitüsü, 2015
32015
İlahiyat fakültesi öğrencilerinin dini hitabet öz yeterlik algılarına yönelik bir araştırma
U Recep, M Bozkurt
Marife Dini Araştırmalar Dergisi 21 (2), 1109-1121, 2021
22021
Din Eğitimi Perspektifiyle Kur’an’daki Taakkul Kavramının Kullanım Anlamları
S TEKİNGÜR, U Recep
Bingöl Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 27-46, 2022
12022
İlköğretim okulları ıı. kademedeki din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmenlerinin sınıf yönetimi yeterlikleri (Kayseri il merkezi örneği) Classroom management competence of …
R UÇAR
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2004
12004
Lise din kültürü ve ahlak ders programlarının uygulanmasındaki problemler The Problem of practisig in schuled of religion culture and ething lessons in high school
R UÇAR
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1998
1*1998
Montessori’de Erken Çocukluk Dönemi Din Eğitimi
R UÇAR, Ş SEZGİN
Marife Dini Araştırmalar Dergisi 23 (1), 235-259, 2023
2023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20