İlahiyat fakültesi öğrencilerinin profili, akademik eğilimleri ve aldıkları eğitime ilişkin memnuniyet algıları (inönü üniversitesi örneği) RU UÇAR İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 8 (2), 105-178, 2017 | 15 | 2017 |
İlahiyat Fakültelerinde Okutulan Arapça Dersine Karşı Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması R Uçar İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakümtesi Dergisi, İnönü University Journal of …, 2013 | 9 | 2013 |
İDKAB Öğretmenlerinin Öğrencilerini Motive Etme Durumlarına İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Algıları R UÇAR İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 1 (2), 225-248, 2010 | 8 | 2010 |
İlköğretim okulları II. kademedeki din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmenlerinin sınıf yönetimi yeterlikleri (Kayseri il merkezi örneği) R Uçar Erciyes Üniversitesi, Kayseri, 2004 | 7 | 2004 |
İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlahiyat Fakültesi Öğrencilerinin Arapça Dersine Yönelik Tutumlarına ve Başarılarına Olan Etkisi (The Effect of Co-Operative Learning Method on … R Uçar, S Türkmen Dinbilimleri Akademik Araştırma Dergisi 15 (3), 93-116, 2015 | 6* | 2015 |
Kademedeki Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Yeterlikleri (Kayseri İl Merkezi Örneği). Doktora Tezi. Kayseri: R Uçar Kademedeki Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi …, 2004 | 6* | 2004 |
İmam Hatip Lisesi Meslek Dersleri Öğretmenlerinin ‘İmam Hatipli’Vizyonu U Recep Yakın Doğu Üniversitesi İslam Tetkikleri Merkezi Dergisi 3 (2), 83-127, 2017 | 4 | 2017 |
Lise Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Programının Uygulamasındaki Problemler R Uçar Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler …, 1998 | 4 | 1998 |
Türkiye’de laiklik tartışmaları çerçevesinde din kültürü ve ahlak bilgisi derslerinin zorunlu hale gelişi ve din eğitimi uygulamalarına yansıması U Recep, G SAYIN İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 8 (2), 269-298, 2017 | 3 | 2017 |
İmam hatip lisesi öğrencilerinin arapça dersine karşı tutumlarının değerlendirilmesi U Recep, H Polat, VK Altun İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 7 (2), 31-52, 2016 | 3 | 2016 |
İlahiyat Fakültesi Öğrencilerinin Arapça Dersine Karşı Tutumları (İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Örneği) R Uçar Marife 15 (2), 371-394, 2015 | 1 | 2015 |
DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSİ ÖĞRETMENLERİ VE ÖĞRENCİLERE GÖRE DERSLERDE KARŞILAŞILAN İSTENMEYEN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARI U Recep Hikmet Yurdu Düşünce-Yorum Sosyal Bilimler Araştırma Dergisi 12 (24), 181-214, 2019 | | 2019 |
Imam Hatip High School Vocational Courses Teachers’ Mysticism Tendencies R UÇAR | | 2017 |
İmam Hatip Lisesi Meslek Dersleri Öğretmenlerinin Tasavvufî Düşünce Eğilimleri R Uçar Journal of Current Researches on Social Sciences 7 (3), 139-158, 2017 | | 2017 |
Sosyal Kesimler ve Sünnet Algıları Araştırması: Malatya (Din Eğitimi Alan Yorumu) R UÇAR İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 3 (2), 2013 | | 2013 |
İlköğretim okulları ıı. kademedeki din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmenlerinin sınıf yönetimi yeterlikleri (Kayseri il merkezi örneği) Classroom management competence of … R UÇAR Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2004 | | 2004 |
Lise din kültürü ve ahlak ders programlarının uygulanmasındaki problemler The Problem of practisig in schuled of religion culture and ething lessons in high school R UÇAR Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1998 | | 1998 |
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA U Recep | | |
II. ABDÜLHAMİD DÖNEMİ AHLÂK RİSALELERİNDEN TERBİYE-İ İSLÂMİYYE ÜZERİNE BİR İNCELEME U Recep, A YAMAN Kilis 7 Aralık Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 5 (8), 107-137, 0 | | |
DIN öğreTİmİ kurumları öğrencİlerİNİN arapça DerslerİNe İlİşkİN tuTumları ve tuTum gelİşTİrme öNerİlerİ U Recep Yakın Doğu Üniversitesi İslam Tetkikleri Merkezi Dergisi 3 (1), 87-111, 0 | | |