Takip et
Doç. Dr. Halil Erdem ÇOCUK
Doç. Dr. Halil Erdem ÇOCUK
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
kmu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Pedagojik formasyon öğrencilerinin öğretmenliğe ilişkin öz-yeterlik ve metaforik algıları: mersin üniversitesi örneği/pedagogical formation students’ self-efficacy and …
H ÇOCUK, G Yokuş, I TANRISEVEN
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 12 (32), 373-387, 2015
101*2015
The relationship between writing anxiety and writing disposition among secondary school students
HE Cocuk, TY YELKEN, O Omer
Eurasian Journal of Educational Research 16 (63), 2016
492016
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMI DİL ALANI İLE İLGİLİ ETKİNLİKLERİN UYGULANMASINA İLİŞKİN OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
AGHE ÇOCUK, PDTY YELKEN
The Journal of Academic Social Science Studies 6 (7), 305-320, 2013
18*2013
Yazılı anlatım ürünlerinde Türkçe eğitimi lisans öğrencilerinin metinsellik ölçütlerini kullanabilme durumları: Mersin Üniversitesi örneği
HE Çocuk, F Kanatlı
Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, 67-76, 2012
142012
The Effect of the Web-Based Digital Story Applications on the Digital Literacy Levels of Turkish Teacher Candidates.
HE Çocuk, T Yanpar Yelken
Asian Journal of Education and Training 4 (2), 132-136, 2018
132018
Türkçe öğretmenliği özyeterlik algısı ölçeğinin geliştirilmesi: güvenirlik ve geçerlik çalışması
HE ÇOCUK, D ALICI, Ö ÇAKIR
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi 48 (2), 2-18, 2015
11*2015
Öğretmen adaylarının deyimleri anlamsal açıdan tahmin edebilirlikleri: Mersin Üniversitesi örneği
H ÇOCUK
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 46-55, 2012
112012
The effect of planned writing model on writing anxiety, self-efficacy and B2 Level achievement of learners of Turkish as a foreign language
HE Çocuk, TY Yelken
Journal of Language and Linguistic Studies 17 (S1), 458-471, 2021
82021
Dijital Öykü Uygulamalarının Türkçe Öğretmen Adaylarının Akademik Başarılarına, Dijital Okuryazarlık ve Türkçe Öğretimi Özyeterlik Algılarına Etkisi [Eğitim Bilimleri-Eğitim …
HE ÇOCUK
Mersin Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020
72020
Investigation of Attitudes of University Students towards Turkish Language Course and Distance Education
YEÇ Halil Erdem ÇOCUK
Asian Journal of Education and Training 6 (2), 261-266, 2020
72020
The effect of digital story preparation on technological pedagogical content knowledge (TPCK) self-confidence
TY Yelken, HE Cocuk, GY Konokman, VL Pan
The Anthropologist 22 (2), 185-195, 2015
72015
ÇOCUK YAZININDA ‘BİLGİLENDİRİCİ METİN’OLARAK ‘KÖŞE YAZISI’
HE Çocuk
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 143-165, 2013
62013
İlköğretim ikinci kademe Türkçe ders kitapları bağlamında sıfat öğretiminde aşamalılık sorunu [Türkçe Eğitimi Yüksek Lisans]
HE ÇOCUK
Mersin Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012
52012
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Görev Alan Öğretmenlerin Öğretme Motivasyonlarının ve Türkçe Öğretimi Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi
HE Çocuk, NK Şahbaz
Eğitim Bilimlerinde Akademik Çalışmalar, 2020
42020
Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretiminde Okuma Motivasyonu Ölçeğinin Geliştirilmesi: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması
SA DÜNDAR, HE ÇOCUK
International Journal of Languages’ Education and Teaching 7 (4), 401-411, 2019
32019
Makale giriş bölümlerinin sözbilimsel yapılarının incelenmesi
HE Çocuk, B Arı
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (3), 988-1003, 2018
32018
Ters yüz edilmiş sınıfta zihin haritalama tekniğinin özel yetenekli öğrencilerin yazma becerilerine etkisinin incelenmesi
Hİ KABADAYI, HE ÇOCUK, T YELKEN
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 19 (49 …, 2022
22022
“HAREKET’’VE “ADIM’’BAĞLAMINDA EĞİTİM BİLİMLERİ MAKALELERİNİN GİRİŞ BÖLÜMLERİNİN İNCELENMESİ
HE ÇOCUK
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 21 (40), 127-158, 2018
22018
Z Kuşağının Okuma Kaygısı, Okuma Motivasyonu ve Okuma Alışkanlığı
YE ÇEKİCİ, HE ÇOCUK
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi 6 (2), 45‐57, 2022
12022
Medya Okuryazarlığı Dereceli Puanlama Anahtarının Genellenebilirlik Kuramıyla Güvenirliğinin İncelenmesi
HE ÇOCUK, NB UZUN
Kastamonu Education Journal 26 (4), 995, 2018
12018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20