Follow
Remzi Can
Remzi Can
Prof. Dr., Dil ve Edebiyat Eğitimi, Ahi Evran Üniversitesi
Verified email at ahievran.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Ergenlik Dönemi Öğrencilerinin Okuma Alışkanlıkları
R CAN, M TÜRKYILMAZ, A KARADENİZ
165*2010
“Ortaöğretim Öğrencilerinin Yazılı Anlatımlarında Paragraf Düzeyinde Bağdaşıklık ve Tutarlılık”
R Can
872012
A research on book reading habits and media literacy of students at the faculty of education
A Karadeniz, R Can
Procedia-Social and Behavioral Sciences 174, 4058-4067, 2015
422015
Relations among oral reading fluency, silent reading fluency, retell fluency, and reading comprehension
M Türkyılmaz, R Can, S Yıldırım, K. ve Ateş
422013
Ortaöğretim öğrencilerinin bağdaşıklık araçlarını işlevlerine göre yazılı anlatımlarında kullanma becerileri
R Can
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (2), 204-228, 2014
232014
Yansıtıcı günlük yazma uygulamasına ilişkin öğrenci görüşleri
R Can, B Altuntaş
152016
Ortaöðretim Öðrencilerinin Yazılı Anlatımlarının Düşünceyi Geliştirme Teknikleri Bakımından Değerlendirilmesi.
İ ÇETİN, R CAN
Journal of Kirsehir Education Faculty 13 (1), 2012
13*2012
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenlerinin Soru Sorma Becerileri Üzerine Bir Alan Araştırması
R Can
122006
Alımlama Estetiği ve Okur Merkezli Yaklaşımın Eski Edebiyat Eğitimine Uygulanması
M TÜRKYILMAZ, R CAN, A KARADENİZ
112010
Analysis of written expression revision skills of the students in faculty of education
R Can
Educational Research and Reviews 12 (5), 267-271, 2017
82017
Öğrenci görüşleriyle Türk edebiyatı ders kitaplarındaki metinlerin değerlendirilmesi
M Türkyılmaz, R Can, A Karadeniz
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (1), 113-123, 2010
72010
Türk edebiyatı dersine katılıma yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi
CAN Remzi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (2), 325-344, 2016
62016
Relations among contextual silent reading fluency, non-contextual silent reading fluency, and reading comprehension: a path analysis of fifth-grade readers.
S Ateş, K Yıldırım, M Can, R. ve Türkyılmaz
62013
Ortaöğretim öğrencilerinin okuma alışkanlıkları üzerine bir araştırma (Kırşehir İli Örneği)
R Can, A Karadeniz
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 5 (55), 75-91, 2017
52017
TÜRK EDEBİYATI DERSİNE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ.
R CAN
International Journal of Eurasia Social Sciences/Uluslararasi Avrasya Sosyal …, 2014
52014
The relationship between readers’ comprehension skills and awareness of cohesive relationships
R Can
The Anthropologist 23 (1-2), 85-92, 2016
32016
SESLİ KİTAPLARI DİNLEMENİN ANLAMAYA ETKİSİ.
R CAN, DM GÜZELKÜÇÜK, B ALTUNTAŞ
International journal of language academy 11 (3), 2023
12023
Ortaöğretim Öğrencilerinin Yazmaya Yönelik İlgileri Üzerine Bir Araştırma
R Can, A Karadeniz
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2017 (9), 372-384, 2017
12017
ŞİİR TUTUM ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ VE ŞİİRE YÖNELİK TUTUM İLE ŞİİR ÇÖZÜMLEME BECERİSİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
A Karadeniz, R Can
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi 5 (2), 62-84, 2021
2021
Öğretmen ve Öğrencilerinin Okuduğu ve Tavsiye Ettiği Kitaplar ve Bu Kitapları Beğenme Nedenleri Üzerine Bir Araştırma
A KARADENİZ, CAN Remzi, B ALTUNTAŞ
International Journal of Languages' Education and Teaching, 101-109, 2020
2020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20