Ergenlik Dönemi Öğrencilerinin Okuma Alışkanlıkları R CAN, M TÜRKYILMAZ, A KARADENİZ | 165* | 2010 |
“Ortaöğretim Öğrencilerinin Yazılı Anlatımlarında Paragraf Düzeyinde Bağdaşıklık ve Tutarlılık” R Can | 87 | 2012 |
A research on book reading habits and media literacy of students at the faculty of education A Karadeniz, R Can Procedia-Social and Behavioral Sciences 174, 4058-4067, 2015 | 42 | 2015 |
Relations among oral reading fluency, silent reading fluency, retell fluency, and reading comprehension M Türkyılmaz, R Can, S Yıldırım, K. ve Ateş | 42 | 2013 |
Ortaöğretim öğrencilerinin bağdaşıklık araçlarını işlevlerine göre yazılı anlatımlarında kullanma becerileri R Can Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (2), 204-228, 2014 | 23 | 2014 |
Yansıtıcı günlük yazma uygulamasına ilişkin öğrenci görüşleri R Can, B Altuntaş | 15 | 2016 |
Ortaöðretim Öðrencilerinin Yazılı Anlatımlarının Düşünceyi Geliştirme Teknikleri Bakımından Değerlendirilmesi. İ ÇETİN, R CAN Journal of Kirsehir Education Faculty 13 (1), 2012 | 13* | 2012 |
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenlerinin Soru Sorma Becerileri Üzerine Bir Alan Araştırması R Can | 12 | 2006 |
Alımlama Estetiği ve Okur Merkezli Yaklaşımın Eski Edebiyat Eğitimine Uygulanması M TÜRKYILMAZ, R CAN, A KARADENİZ | 11 | 2010 |
Analysis of written expression revision skills of the students in faculty of education R Can Educational Research and Reviews 12 (5), 267-271, 2017 | 8 | 2017 |
Öğrenci görüşleriyle Türk edebiyatı ders kitaplarındaki metinlerin değerlendirilmesi M Türkyılmaz, R Can, A Karadeniz Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (1), 113-123, 2010 | 7 | 2010 |
Türk edebiyatı dersine katılıma yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi CAN Remzi Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (2), 325-344, 2016 | 6 | 2016 |
Relations among contextual silent reading fluency, non-contextual silent reading fluency, and reading comprehension: a path analysis of fifth-grade readers. S Ateş, K Yıldırım, M Can, R. ve Türkyılmaz | 6 | 2013 |
Ortaöğretim öğrencilerinin okuma alışkanlıkları üzerine bir araştırma (Kırşehir İli Örneği) R Can, A Karadeniz Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 5 (55), 75-91, 2017 | 5 | 2017 |
TÜRK EDEBİYATI DERSİNE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ. R CAN International Journal of Eurasia Social Sciences/Uluslararasi Avrasya Sosyal …, 2014 | 5 | 2014 |
The relationship between readers’ comprehension skills and awareness of cohesive relationships R Can The Anthropologist 23 (1-2), 85-92, 2016 | 3 | 2016 |
SESLİ KİTAPLARI DİNLEMENİN ANLAMAYA ETKİSİ. R CAN, DM GÜZELKÜÇÜK, B ALTUNTAŞ International journal of language academy 11 (3), 2023 | 1 | 2023 |
Ortaöğretim Öğrencilerinin Yazmaya Yönelik İlgileri Üzerine Bir Araştırma R Can, A Karadeniz Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2017 (9), 372-384, 2017 | 1 | 2017 |
ŞİİR TUTUM ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ VE ŞİİRE YÖNELİK TUTUM İLE ŞİİR ÇÖZÜMLEME BECERİSİ ARASINDAKİ İLİŞKİ A Karadeniz, R Can Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi 5 (2), 62-84, 2021 | | 2021 |
Öğretmen ve Öğrencilerinin Okuduğu ve Tavsiye Ettiği Kitaplar ve Bu Kitapları Beğenme Nedenleri Üzerine Bir Araştırma A KARADENİZ, CAN Remzi, B ALTUNTAŞ International Journal of Languages' Education and Teaching, 101-109, 2020 | | 2020 |