Önleyici koruma kapsamında tarihi tekstillere yönelik sergileme ve depolanma önerileri Z Yılmaz, A Yanar İdil Sanat ve Dil Dergisi 102, 189-204, 2023 | 7 | 2023 |
THE ROMAN BATH AT PARION: HISTORICAL DEVELOPMENT AND THE DATING BY14C OF ITS REUSED PHASE A Yılmaz, Z Yılmaz Mediterranean Archaeology and Archaeometry 23 (1), 2023 | 6 | 2023 |
Arkeolojik kazı buluntusu metallerin, kazıda bulunmalarından koruma onarım uygulamalarına kadarki süreçleri Z Yılmaz, YS Şener Sanat ve Tasarım Dergisi, 431-439, 2019 | 2 | 2019 |
Parion 2020 Sezonu Kazı, Restorasyon-Konservasyon ve Antropoloji Çalışmaları V Keleş, H Kasapoğlu, K Oyarçin, H Kaba, A Yılmaz, BE Kasapoğlu, ... Anatolian Archaeology, 55-93, 2023 | 1 | 2023 |
PARİON 2021 YILI KAZI, RESTORASYON-KONSERVASYON VE ANTROPOLOJİ ÇALIŞMALARI V Keleş, H Kasapoğlu, K Oyarçin, A Yılmaz, BE Kasapoğlu, S Özmen, ... Anatolian Archaeology, 28-57, 2024 | | 2024 |
Bakır Alaşımlı Buluntuların Sağlamlaştırma Yöntemleri Z Yılmaz Anatolian Archaeology, 45-54, 2024 | | 2024 |
PARİON ANTİK KENTİ 2022 YILI KORUMA ONARIM ÇALIŞMALARI Z Yılmaz 43. Uluslararası Kazı, Araştırma ve Arkeometri Sempozyumu 37 (37), 483-499, 2024 | | 2024 |
Arkeolojik Kazılarda Taşınabilir Kültür Varlıklarının Kazı Laboratuvarında Koruma Onarımı: Parion Örneği Z Yılmaz ULUSLARARASI GENÇ BİLİM VE SANAT İNSANLARI SEMPOZYUMU Tam Metin Bildiri, 525-543, 2020 | | 2020 |
Parion Kazılarında Bulunan Bakır Alaşımlı Sikkelerin Koruma ve Onarımı Z Arslan Parion Kazıları 10. Yıl Armağanı, 35-42, 2015 | | 2015 |
Sualtı kültür varlıklarını koruma bilincinin geliştirilmesinde sanal gerçeklik teknolojisinin kullanımı H Gültekin, Z Yılmaz | | |
SUALTI KÜLTÜR VARLIKLARINI KORUMA BİLİNCİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE SANAL GERÇEKLİK (VR) YÖNTEMİNİN KULLANIMI H Gültekin, Z Yılmaz | | |
Parion antik kenti bronz sikke buluntularında analiz verilerine göre korunma sorunları, müdahalelerin tespiti ve koruma onarım uygulamaları Z Yilmaz Güzel Sanatlar Enstitüsü, 0 | | |
Arkeolojik Demir Buluntularda Karşılaşılan Sorunlar ve Nedenleri Z Yılmaz Ankara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Dergisi 3 (2), 137-144, 0 | | |