Follow
Serpil Kestane
Serpil Kestane
Verified email at deu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
2007 Genel Seçimlerinde Siyasal Pazarlama Tekniklerinin Kullanımı ve İzmir İli Örneği
RB Üste, B Yüksel, S Çalışkan
Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi …, 2007
442007
ANTİK ÇAĞDA PAZARLAMA VE PAZARLAMA KARMASI ELEMANLARINA YÖNELİK DEĞERLENDİRMELER
SÜ Kestane
Bitlis Eren Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 4 (1), 185-207, 2015
272015
VİRAL PAZARLAMANIN SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİNE ÜYE OLAN KULLANICILAR ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİ İNCELEYEN PİLOT BİR ÇALIŞMA-A PILOT STUDY ON EFFECTS OF VIRAL MARKETING ON SOCIAL WEB …
S Ünal
Öneri Dergisi 9 (36), 73-86, 2011
272011
İNTERNET ÜZERİNDE İZİNLİ PAZARLAMA YAKLAŞIMI-PERMISSION MARKETİNG ON INTERNET
S Ünal
Öneri Dergisi 9 (34), 155-162, 2010
222010
DIFFERENCES BETWEEN THE CONCEPTS ASSOCIATED WITH SOCIAL MARKETING.
SÜ KESTANE
International Journal of Economic & Administrative Studies 7 (13), 2014
212014
Yeni ekonomide müşteri ilişkileri ve bilgi teknolojileri
S Ünal
Beta, 2011
172011
Meslek yüksekokullarında eğitimin kalitesini artırmaya yönelik çabalar ve öğrenci gözüyle öğretim elemanlarının değerlendirilmesi İzmir meslek yüksekokulu örneği
Ş Gümüşoğlu, S Ünal, Ö Kestane
TÜBAV Bilim Dergisi 3 (2), 2010
142010
Satış yönetiminde müşteri ilişkilerinin geliştirilmesi ve zihin dili programlama (NLP) tekniğinin bir satış eğitim modeli olarak uygulanabilirliği
S Çalişkan
PQDT-Global, 2006
62006
Perception Research on Developing Brand Identity for Small Cities
SÜ Kestane
Prizren Social Science Journal 3 (2), 1-10, 2019
52019
ŞEHİR PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN BELİRLENMESİ İÇİN SWOT ANALİZİ: MANİSA KÖPRÜBAŞI İLÇESİ
SÜ Kestane, AM Ateş, Ö Kestane
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 18 (2), 283-298, 2017
42017
Dynamics of personal selling and changing sales skills in the digital age
SÜ Kestane
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 13 (2), 285-304, 2020
32020
Meslek Yüksekokullarında Öğretime İlişkin Sorunlara Çözüm Olabilecek Bir Model Önerisi, 4
Ş Gümüşoğlu, S Çalışkan, VS Günal
Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, 14-16, 0
3
Pandemi Döneminde Küçük Aile Çiftçilerinin Sorunları Üzerine Nitel Bir Araştırma: Torbalı Örneği
EC Demirkol
Tarım Ekonomisi Dergisi 28 (1), 67-75, 2022
22022
BİLİNÇLİ TÜKETİM VE ANNELERİN BİLİNÇLİ TÜKETİME YÖNELİK TUTUM VE DAVRANIŞLARI
SÜ Kestane
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 19 (39), 803-827, 2020
22020
Belediye İşletmelerinde Müşteri Odaklı Pazarlama Ve Müşteri Memnuniyeti Ölçümü: İzdeniz AŞ. Örneği
SÜ Kestane, N Devebakan
Asos Journal, Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, Yıl 3, 90-95, 2015
22015
Marketing and Communication Problems and Proposed Solutions for the Turkish Women’s NGO Sector
SÜ Kestane
International Journal of Social Sciences and Management 1 (3), 93-102, 2014
22014
Siyah Kuğu Pandeminin Türk Firmaları Üzerine Etkileri ve Yakın Gelecekte Firmalarin Yüzyüze Satışa Yönelik Öngörüleri
SÜ KESTANE
International Journal of Social, Political and Economic Research 8 (1), 89-110, 2021
12021
BELEDİYE İŞLETMELERİNDE İÇSEL PAZARLAMA ANLAYIŞI VE İÇ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ: İZDENİZ AŞ ÖRNEĞİ Özet
SÜ KESTANE
The Journal of Social Sciences 2 (5), 95-113, 2019
12019
ETİK OLMAYAN TÜKETİCİ DAVRANIŞLARININ NEDENLERİ
SÜ Kestane
Türkiye Mesleki ve Sosyal Bilimler Dergisi, 1-14, 0
1
İÇ VE DIŞ MÜŞTERİLERİLERİN BAKIŞ AÇISIYLA İZDENİZ AŞ HİZMET KALİTESİ
SÜ KESTANE
The Journal of Academic Social Science 49 (49), 194-209, 2024
2024
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20