Hayvanat bahçeleri H Türkmen, P Köseoğlu Pegem A Yayıncılık, 2021 | 9 | 2021 |
Fen öğretim programlarinda çevre eğitimi: türkiye, kanada, amerika örneği S Erten, P Köseoğlu, B Gök Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 220-246, 2022 | 8 | 2022 |
Fen Bilimleri Öğretmenlerinden İnformal Ortamlarda Fen Öğretimine Bakış Açıları P KÖSEOĞLU, H TÜRKMEN İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi 5 (1), 44-58, 2020 | 8 | 2020 |
ORTAOKUL FEN BİLİMLERİ KİTAPLARINDA “SIFIR ATIK PROJESİ” S ERTEN, P KÖSEOĞLU Milli Eğitim Dergisi 51 (234), 1085-1110, 2022 | 5 | 2022 |
A Review of Studies in the Field of Educational Sciences within the Context of Theory of Planned Behavior S Erten, P Köseoğlu Journal of Turkish Science Education 19 (2), 2022 | 4 | 2022 |
Environmental Education in Out-of-School Settings P KÖSEOĞLU Different Perceptions of Environmental Education, 2021 | 2 | 2021 |
Fen öğretiminde temel beceriler ve sınıf-içi uygulama örnekleri H Türkmen, P Köseoğlu Pegem A Yayıncılık, 2020 | 2 | 2020 |
Perspectives Of Academicans About Science Teaching In Informal Setting H TÜRKMEN, P KÖSEOĞLU | 1 | 2020 |
PRESERVICE TEACHERS’THOUGHTS ABOUT DESIGNING SCIENCE ACTIVITIES IN INFORMAL ENVIRONMENTS P KÖSEOĞLU, H TÜRKMEN İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 10 (20), 48-71, 2023 | | 2023 |
Examining Academicians' and Teachers' Opinions on Designing Science Activities in Informal Settings. P Köseoglu, H Türkmen Online Submission 1 (4), 49-64, 2023 | | 2023 |
The perceptions of Turkish students against scientists and the emotions of scientists in the post-pandemic H Turkmen, P Koseoglu Asian Journal of Contemporary Education 7 (2), 43-55, 2023 | | 2023 |
Asian Journal of Contemporary Education H Turkmen, P Koseoglu Asian Journal of Contemporary Education 7 (2), 43-55, 2023 | | 2023 |
Paris Anlaşması’na Göre Çevre Eğitimi Nasıl Olmalıdır? P Köseoğlu, S Erten Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 1528-1544, 2022 | | 2022 |
HAYVANAT BAHÇELERİ ARŞGÖRPK PROF. DR. HAKAN TÜRKMEN HAYVANAT BAHÇELERİ (OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI İÇİNDE), 2021 | | 2021 |
Akademisyenlerin İnformal Ortamlarda Fen Öğretimine Bakış Açıları H Türkmen, P Köseoğlu Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (1), 65-92, 2020 | | 2020 |
Güncel (2018) Fen Bilimleri Öğretim Programı'nda Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımları H Türkmen, P Köseoğlu | | 2020 |
İnformal Ortamlarda Fen Etkinlikleri Tasarımına İlişkin Öğretmen ve Öğretim Elemanlarının Görüşlerinin İncelenmesi P Köseoğlu Ege Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019 | | 2019 |
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GÖZÜNDEN FEN BİLİMLERİ DERSİ P Köseoğlu International Journal of Learning Sciences in Education 1 (1), 1-18, 2019 | | 2019 |
GÜNCEL (2018) FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA ÖLÇME DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARI VE ÖRNEK UYGULAMALARI H TÜRKMEN, AGP KÖSEOĞLU | | |
Perspectives of Science Teachers about Science Teaching in Informal Setting H TÜRKMEN, P KÖSEOĞLU | | |