Takip et
Pelin Köseoğlu
Pelin Köseoğlu
Süleyman Demirel Üniversitesi
hacettepe.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Hayvanat bahçeleri
H Türkmen, P Köseoğlu
Pegem A Yayıncılık, 2021
92021
Fen öğretim programlarinda çevre eğitimi: türkiye, kanada, amerika örneği
S Erten, P Köseoğlu, B Gök
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 220-246, 2022
82022
Fen Bilimleri Öğretmenlerinden İnformal Ortamlarda Fen Öğretimine Bakış Açıları
P KÖSEOĞLU, H TÜRKMEN
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi 5 (1), 44-58, 2020
82020
ORTAOKUL FEN BİLİMLERİ KİTAPLARINDA “SIFIR ATIK PROJESİ”
S ERTEN, P KÖSEOĞLU
Milli Eğitim Dergisi 51 (234), 1085-1110, 2022
52022
A Review of Studies in the Field of Educational Sciences within the Context of Theory of Planned Behavior
S Erten, P Köseoğlu
Journal of Turkish Science Education 19 (2), 2022
42022
Environmental Education in Out-of-School Settings
P KÖSEOĞLU
Different Perceptions of Environmental Education, 2021
22021
Fen öğretiminde temel beceriler ve sınıf-içi uygulama örnekleri
H Türkmen, P Köseoğlu
Pegem A Yayıncılık, 2020
22020
Perspectives Of Academicans About Science Teaching In Informal Setting
H TÜRKMEN, P KÖSEOĞLU
12020
PRESERVICE TEACHERS’THOUGHTS ABOUT DESIGNING SCIENCE ACTIVITIES IN INFORMAL ENVIRONMENTS
P KÖSEOĞLU, H TÜRKMEN
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 10 (20), 48-71, 2023
2023
Examining Academicians' and Teachers' Opinions on Designing Science Activities in Informal Settings.
P Köseoglu, H Türkmen
Online Submission 1 (4), 49-64, 2023
2023
The perceptions of Turkish students against scientists and the emotions of scientists in the post-pandemic
H Turkmen, P Koseoglu
Asian Journal of Contemporary Education 7 (2), 43-55, 2023
2023
Asian Journal of Contemporary Education
H Turkmen, P Koseoglu
Asian Journal of Contemporary Education 7 (2), 43-55, 2023
2023
Paris Anlaşması’na Göre Çevre Eğitimi Nasıl Olmalıdır?
P Köseoğlu, S Erten
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 1528-1544, 2022
2022
HAYVANAT BAHÇELERİ
ARŞGÖRPK PROF. DR. HAKAN TÜRKMEN
HAYVANAT BAHÇELERİ (OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI İÇİNDE), 2021
2021
Akademisyenlerin İnformal Ortamlarda Fen Öğretimine Bakış Açıları
H Türkmen, P Köseoğlu
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (1), 65-92, 2020
2020
Güncel (2018) Fen Bilimleri Öğretim Programı'nda Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımları
H Türkmen, P Köseoğlu
2020
İnformal Ortamlarda Fen Etkinlikleri Tasarımına İlişkin Öğretmen ve Öğretim Elemanlarının Görüşlerinin İncelenmesi
P Köseoğlu
Ege Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019
2019
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GÖZÜNDEN FEN BİLİMLERİ DERSİ
P Köseoğlu
International Journal of Learning Sciences in Education 1 (1), 1-18, 2019
2019
GÜNCEL (2018) FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDA ÖLÇME DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARI VE ÖRNEK UYGULAMALARI
H TÜRKMEN, AGP KÖSEOĞLU
Perspectives of Science Teachers about Science Teaching in Informal Setting
H TÜRKMEN, P KÖSEOĞLU
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20